RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 17.12.2007, 18.59.51

Otsikko: Pepe?
Kirjoitti: STRIKER - 17.12.2007, 18.59.51
No niin, Pepestä ollut paljon puhetta ja katsotaan nyt ennen Klassikkoa miten äänestyksessä käy;
ollaanko suopeita Brasilian jättäneelle Portugalilaiselle, vai teilataanko hänet täysin vaikka Madridissa pelaakin...  :traktori:
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: Raulisti - 17.12.2007, 19.32.14
Eilen Pepe näytti mikä on miehiään :peukku_ylos: :tuoppi:
Ei sillä ole väliä mistä maasta on (kunhan ei ole Ruotsista) tai minkä näköinen on.
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: Robben - 17.12.2007, 20.42.32
Ei Messikään mikään Mr. Maailma ole. ;D Pepellä Mieletön peli eilen. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: pälle - 17.12.2007, 20.51.18
täysmulkku :peukku_alas: mutta hyvinhän se pelaa :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: E-spel - 17.12.2007, 22.35.44
Pepe on pelannut hyvin tähän asti, eikä ole mitään syytä uskoa että se muuttuisi. Siis  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: riq - 18.12.2007, 14.27.15
Ei sillä ole väliä mistä maasta on (kunhan ei ole Ruotsista) tai minkä näköinen on.
Sama  ;D
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: STRIKER - 18.12.2007, 23.15.26
Näyttää siltä että monille tulos on kaiken A ja O Madridin kannattamisessa....? Tällähän hetkellä Pepe tekee todella tehokasta ja tuloksekasta peliä Madridissa, itselleni se ei kuitenkaan voi olla ainoa kriteeri valkoisessa paidassa pelaamiseen. En varmasti ole ainoa, jonka mielestä Pepe ei ole puhtaasti puolustava pakki. Näin siis tulee mieleen muitakin samantyylisiä kysymyksiä...
Olisiko ihan sama jos vaikka  Materazzi pelaisi Madridissa, kunhan pelaisi hyvin, tai Eto´o(taisi mennä liian pitkälle  :P)? Entäs Capello? Capellon kanssa tuli tulosta, miksi hän lähti? Hän lähti koska häneltä ei löytynyt sitä mitä Madridissa pelaamiseen historia vaatii, tyylikästä, tulosta, kunniaa, valkoista balettia...
Jotenkin vain hämmästyttää, että "ihan sama jos pelaa hyvin" on saanut niin hyvin ääniä... 
Tuonhan voisi vaihtaa muotoon, ihan sama ketä siellä pelaa, kunhan pelaa hyvin.  :-X

E. paha asiavirhe korjattu... 
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: Alpo - 20.12.2007, 10.45.07
Vähän kaksijakoinen juttuhan tämä on. Vihaisin Real Madrid - Osasuna ottelun perusteella Pepeä aivan varmasti ja toivoisin jätkälle kaikkea pahaa, mutta enhän voi vihata pelajaa mikä pelaa Valkoisissa. Pepen pelityyli on inhoittava ja Ramoshan rikkoo myös paljon, mutta tekee sen paljon tyylikkäämmin, eikä "katutappelu"-tyyliin niinkuin Pepe.

Itse olen aina joukkuelajeja pelatessa ollut tällainen harmaan alueen pelaaja. Teen/tein siis vähän samanlaista työtä kuin Pepe. Joten siis ymmärrän Pepenkin pelityylin. 

Ja se mikä on joukkueen etu on joukkeen etu. Voisi vaan Pepekin rikkoa hieman näkymättömämmin niinkuin Ramos.   

Niin ja itsehän olen kuulunut niinhin harvoihin, ketkä ovat oikeasti kritisoineet tämän kauden peliä, vaikkakin alkukausi on mennyt hyvin.
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: pälle - 20.12.2007, 23.18.18
Voisi vaan Pepekin rikkoa hieman näkymättömämmin niinkuin Ramos.   
itse olenkin varmaan sen takia niin paska pelaaja, koska aina koiruudet mitkä teen (joita siis teen todella harvoin) teen näkyvästi, enkä mitään paidasta repimisiä ja selkääntulemisia tee salaa) tosin eiköhän pepekin noita tee...siis huomaamatta. täytyypä jatkossa kiinnittää huomiota! (tosin striimistä mitään selvää saa)
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: Alpo - 21.12.2007, 08.41.05
Voisi vaan Pepekin rikkoa hieman näkymättömämmin niinkuin Ramos.   
itse olenkin varmaan sen takia niin paska pelaaja, koska aina koiruudet mitkä teen (joita siis teen todella harvoin) teen näkyvästi, enkä mitään paidasta repimisiä ja selkääntulemisia tee salaa) tosin eiköhän pepekin noita tee...siis huomaamatta. täytyypä jatkossa kiinnittää huomiota! (tosin striimistä mitään selvää saa)
Lähinnä tarkoitin tätä/näitä kulmatilanne/vapari tönimisiä, jotka olivat kuin snakarijonosta lauantaiaamuna.
Jos katsoit Osasuna-pelin niin et voinut olla niitä näkemättä tai sitten katsoin ottelun eri silmillä. En jaksa etsiä linkkiä, mutta jos jaksat etsiä eiköhän Youtubesta löydy.
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: pälle - 21.12.2007, 23.34.51
näin kyllä :o jota kyllä ihemttelen sillä joskus saatan katsoa peliä vaikka puoli tuntia kunnes herään KATSOMAAN ottelua, näin käy kovin usein, sillä usein jalkapallon seuraaminen menee viihteen puolelle eikä pelin seuraamisen puolelle :peukku_alas:
Otsikko: Re: Pepe?
Kirjoitti: Roberto - 26.01.2008, 09.20.46
Pepelle :peukku_ylos:
Raudanluja, varmaotteinen puolustuksen johtohahmo. Pientä sikaa ja kaatuilua, mutta niin tärkeä mies joukkueelle tällä hetkellä, ettei mitään väliä jos joku ei hänestä pidä. Pelannut paljon paremmin kuin olin odottanut, todellinen huippuhankinta. Eihän kukaan pelaa mielellään häntä vastaan, mutta samassa joukkueessa kelpaa mainiosti.