RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: mikko29 - 17.08.2008, 22.34.17

Otsikko: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: mikko29 - 17.08.2008, 22.34.17
Casillas en portería, defensa con Michel Salgado, Javi García, Heinze y Miguel Torres; Diarra, De la Red, Van der Vaart y Robinho en el centro del campo y Raúl y Van Nistelrooy como hombres más adelantados.

De la Redille :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 17.08.2008, 22.35.15
Casillas en portería, defensa con Michel Salgado, Javi García, Heinze y Miguel Torres; Diarra, De la Red, Van der Vaart y Robinho[/b ] en el centro del campo y Raúl y Van Nistelrooy como hombres más adelantados.

De la Redille :peukku_ylos:
:o :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 17.08.2008, 22.53.22
De la Redille kyllä tosiaan peukkua, mutta hyi vittu tuohon puolustukseen olisi mukava saada jotain rotia  Ramosia lukuunottamatta :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Dante - 17.08.2008, 23.19.54
Ruud ja De La Red :) Casillaskin napsii totutusti kaiken. 1-0  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 17.08.2008, 23.20.15
De la Redin syöttö!  :tuoppi:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 17.08.2008, 23.21.12
Täytyy muistaa kuitenkaan, että Ruben on aloittanut aika hermostuneesti. Huonoja syöttöjä ja muutama menetys. Alku myös osoittanut, että tämä puolustuslinja on aika riskialtis  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: E-spel - 17.08.2008, 23.24.55
Täytyy muistaa kuitenkaan, että Ruben on aloittanut aika hermostuneesti. Huonoja syöttöjä ja muutama menetys. Alku myös osoittanut, että tämä puolustuslinja on aika riskialtis  :peukku_alas:
Miten minusta tuntuu, että tätä puolustuslinjaa ei nähdä avauksessa montaakaan kertaa tällä kaudella.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 17.08.2008, 23.29.22
Täytyy muistaa kuitenkaan, että Ruben on aloittanut aika hermostuneesti. Huonoja syöttöjä ja muutama menetys. Alku myös osoittanut, että tämä puolustuslinja on aika riskialtis  :peukku_alas:
Miten minusta tuntuu, että tätä puolustuslinjaa ei nähdä avauksessa montaakaan kertaa tällä kaudella.

Samaa itsekin ajattelin, mutta sitten kun miettii sitä viime kauden skenaariota, että sieltä oli se 3 vakiopuolustajaa loukkaantumisten / pelikieltojen takia, niin onhan se nyt hirvittävää joutua kenties lähteä tällä joihinkin matseihin. Toki joo, tosta nyt puuttu kuitenkin ehkä ne 5 parasta puolustajaa, joten ei siinä.

En ymmärrä, miksei Valkoisten peli pyöri yhtään Robsonin tai Vdv:n kautta. Miksei Higuain ole saanut peliaikaa?
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Raul # 7 - 17.08.2008, 23.52.50
Diarra on ollu kyllä aivan uskomattoman huono...
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: mikko29 - 17.08.2008, 23.54.06
Ja jotkut jaksaa yhä uskoa häneen...

Diarran ensimmäinen kosketus on usein jäätävän huono, jolloin hän joko menettää pallon tai pelaa sen takaisin alaspäin. Ei ole De la Red mitään kovin kummoista peliä esittänyt, ihan hieno syöttö maaliin. Minua huojentaa tieto siitä, että noin puolet avauskokoonpanosta tulee muuttumaan sarjan avaukseen mennessä.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 17.08.2008, 23.54.30
Ajatuksia ekasta puoliajasta:

+Casillas ollut hyvä, samoin Torres
+maali

-taas aika järkyttävää peliä
-Robinho ollut huono, oikeastaan kaikki muut paitsi Torres ja Casillas ovat olleet huonoja
-syötöissä kestää, pelataan pitkällä
-Mata ja Silva juoksuttaa Salgadoa oikealla oikein kunnolla
-Diarran ja DelaRedin järkyttävä määrä pallonmenetyksiä ja osoitteettomia syöttöjä

Toivotaan, että Sysse vaihtaa sinne hieman pelaajia, joita innostaa kentälle ja näin saataisiin edes jonkinnäköistä peliä aikaiseksi. Raul ja RvN taas kentällä samaan aikaan ja aina se peli on tälläistä.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 18.08.2008, 00.20.25
Mata tasoitti.

Vois melkein alkaa kattomaan Dexteriä, peli on sen verran kusista että alkaa vaan vituttamaan kuinka saamattomia kavereita voikaan olla. Jotenkin pelkään, että Em-kisat ja Olympialaiset kusauttaa kyllä alkukauden ja pahasti. Vaikkakin treenipelit ollaankin pelattu kakkosmiehistöllä, mutta silti.

2-1  :keskari:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: mikko29 - 18.08.2008, 00.21.53
Hävettää tällainen peli :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Dante - 18.08.2008, 00.23.36
Herranjumala tätä puolustusta. Voisi Schuster kunnon miehet sinne puolustukseen pikkuhiljaa päästää, viitsi katsella Pyhää Ikeriä noin surullisena :-[ Surullisen heikkoa esitystä :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 18.08.2008, 00.24.29
Robben toiseksi laidaksi (jompikumpi hyökkääjä pois) ja Guti Diarran tilalle. Vielä Ramos puolustukseen.

Helvetti kun streami lakkasi toimimasta.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 18.08.2008, 00.31.42
On siellä ilmeisesti vähän ryhdistäydytty, Robben 2-2.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 18.08.2008, 00.33.02
Jep, mutta mä missasin sen, sain just streamin toimimaan. Ramos ilmeisesti päässyt kentälle, ja Valencia laittanut Vicenten Matan paikalle.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 18.08.2008, 00.36.23
Guti tulee Raúlin tilalle. Varmaan Robinho tehnyt tilaa Robbenille.  :keskari:
(Toivotaan muuta)
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 18.08.2008, 00.37.03
Robinho taisi tosiaan tehdä Robbenille tilaa, Salgado Ramosille.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 18.08.2008, 00.42.06
voi voi
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 18.08.2008, 00.42.50
Hieno maali.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Dante - 18.08.2008, 00.46.13
Ei paljoo hollantilaisten tasotukset auta ku puolustus pilkotaan tollalailla. Nistelrooy siis teki, Robben keskitti. Vaihdot ovat kaiketi olleet: Salgado-Ramos, Robinho-Robben, Raul-Guti.
Peli siis 3-2. Ei hyvältä näytä pojat.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 18.08.2008, 00.48.27
Noh, kotona riittää 1-0 tai 2-1.

e. Vitun Calderon kun ei hankkinut sitä Villaa kun oli mahdollisuus!  :keskari:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Puskas - 18.08.2008, 10.46.55
Eipä tuo nyt mikään katastrofi tuo esitys ollut. Hyvää oli, että Real Madrid viimeisteli taas hyvällä prosentilla ja teki kaksi maalia, joista toiseen maaliin Robbenilta aivan upea esityö. Valencian hyökkäysosasto tiedettiin todella vaaralliseksi jo paljon ennen ottelua. Saivat varsinkin toisella jaksolla liikaa tilaa ja siitä tuli rangaistus. Tuskin kukaan odotti viimekautisen kaltaista vierasottelua, kun Valencialla on nyt valmennus kohdillaan ja pelaamisen taso näyttää kokoajan parantuvan, vaikka harjoitusotteluissa eivät vakuuttaneetkaan. Kuitenkin Real Madridilta toivoisi sellaista rauhallisuutta ja pyrkimystä pelin tappamiseen pitämällä palloa enemmin itsellä. Mallia voisi ottaa vaikka Espanjan maajoukkueesta, joka EM-loppuottelussa tappoi pelin varsin kylmästi.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: florentinoperze - 18.08.2008, 11.02.51
En peliä nähnyt, mutta silti jälleen ihmetyttää tuo Robinho/Robben- kaksiko vastakkaispeluuttaminen. Eli jompikumpi, mutta ei ikinä molemmat kentällä samaan aikaan. Miksi?
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: SSolari - 18.08.2008, 11.04.49
Joo kyllähän toi tuloksellisesti oli ihan kelpo ottelu ja molemmat maalit olivat kyllä hienoja. Ensimmäisessäkin Ruud näytti, että ei vielä tosiaankaan ole menneen talven lumia, vaan omalla henk. koht taidollaan laittoi pallon häkkiin, hyvä viimeistely. Kyllähän pelin taso paranee heti, kun saadaan vielä nousevat laitapakit mukaan ja Gago keskikentän ankkuriksi. Vdv:n sisäänajo on vielä kuitenkin kesken.

Matan maalissa Casillas olisi ehkä voinut sen poimia ja kolmannessa Heinze, Garcia ja co. olivat kyllä ulapalla.

Ehkä se yksi puolustava hankinta tekisi terää?
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Raul # 7 - 18.08.2008, 19.46.38
Ehkä se yksi puolustava hankinta tekisi terää?

Tai jospa vain laitettais kentälle Ramos, Canna, Pepe, Marcelo ja mahdollisesti tarvittaessa Metz ja ehkä jopa Garay...  ;)
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.08.2008, 19.13.22
Iker Casillas, Dudek,
Torres, Sergio Ramos, Pepe, Marcelo, Heinze, Javi García, Diarra, De la Red, Guti, Van der Vaart, Robben, Drenthe, Robinho, Higuaín, Raúl y Van Nistelrooy

Porteros: Hildebrand y Guaita
Defensas: Miguel, Helguera, Albiol, Alexis, y Moretti.
Centrocampistas: Edu, Baraja, Albelda, Fernandes, Mata, Vicente, Pablo, Joaquín y Silva.
Delanteros: Villa y Morientes .
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 00.31.21
Roinhon mukana ololle:  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: mikko29 - 24.08.2008, 14.04.48
Oma veikkaukseni:

                 Casillas

Ramos   Pepe   Heinze   Marcelo

              Diarra  Guti
VdV                               Robben

              RvN     Raul
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 14.19.49
eli olympialaiset ovat palanneet, Gagoa lukuunottamatta..

Toivon, että Schuster aloittaa Robinhon kanssa. Eikä ainakaan vaihda häntä sisälle ottelun lopussa, koska jos kaikki vaihdot on käytetty, ja Robinho ei suostu pelaamaan,ollaan kusessa.
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.08.2008, 14.39.51
Robinho saanee tänään melkoisen vastaanoton Real Madridin faneilta. Itse pelistä tulee varmasti mielenkiintoinen, koska Real Madridin on pakko hyökätä.. Toisaalta jopa vain 1-0 riittää Madridille tänään..

Oma veikkaukseni:

                 Casillas

Ramos   Pepe   Heinze   Marcelo

              Diarra  Guti
VdV                               Robben

              RvN     Raul
Joo itse olisin kans näillä linjoilla. Marcelo saattanee aloittaa penkillä, koska ahersi Olympialaisissa kiitettävästi. Itse ottaisin myös Diarran pois ja De la Redin Gutin vierelle, mutta näin tuskin käy..
Otsikko: Re: Supercopa Valencia - Real Madrid
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 14.47.23
Milloin  peli tuleekaan? Yhdeksältä, seitsemältä? Kymmeneltä?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: mikko29 - 24.08.2008, 15.07.53
Klo 23 alkaa, aikataulu muutettu otsikkoon.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 24.08.2008, 19.04.24
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: #10 - 24.08.2008, 20.28.05
Onko joku löytänyt streamia peliin...?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: SSolari - 24.08.2008, 20.46.39
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=16952&part=sports

Tuollahan niitä ku peli ensin alkaa?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: #10 - 24.08.2008, 21.00.12
Ton linkin takaa voi tiirailla suoraan selaimella:

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8713.swf?channel=narkitu_1
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 21.18.29
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Parempi se kun että Robinho aloittaa penkiltä ja vaihdettaessa sisään kieltäytyy pelaamasta...
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 24.08.2008, 21.58.31
Jaahas sitä on sitten Robinho aloittamassa ottelua tai mikäli haluaa uskoa molempiin Madridilaislehtiin. Miksi vitussa seuralle persettä näyttävä pelaaja saisi aloittaa kauden ensimmäisessä kotiottelussa, kun penkille jäisi pretemporadan paras pelaaja Arjen Robben?
Parempi se kun että Robinho aloittaa penkiltä ja vaihdettaessa sisään kieltäytyy pelaamasta...

Jos pelaajan päässä on edes ajatus kieltäytymisestä ei hänen mukana ololleen ole mitään perusteita. Mikäli on siis kokoonpanossa niin istukoon siellä penkillä ja miettiköön tulevia otteluita Valioliigassa.

Ne ketkä antavat seuralle kaikkensa, ansaitsevat myös pelata maailman hienoimmalla stadionilla valkoinen paita päällä.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: mikko29 - 24.08.2008, 22.15.41
Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Heinze, Miguel Torres, Diarrà, Van der Vaart, Guti, Raúl, Robben, RvN.

http://www.as.com/futbol/articulo/aficion-increpa-robinho-llegada-concentracion/dasftb/20080824dasdasftb_5/Tes

Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 24.08.2008, 22.59.53
Ruudi käynyt parturissa.  ;D Näyttää jo ihmiseltä.  :tuoppi:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: #10 - 24.08.2008, 23.06.16
Ton linkin takaa voi tiirailla suoraan selaimella:

http://www.justin.tv/widgets/jtv_live.r8713.swf?channel=narkitu_1

Sori, tuolla näytetäänkin vain ekan matsin tallennetta. Täällä näkyy erinomaisesti, ei pätki ja selostus englanniksi.

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=488fda2b0fd7f
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 24.08.2008, 23.06.28
Kannattaa juoda kolme päivää putkeen ja alkaa kattomaan peliä.
Katoin tuota ekan pelin tallennetta ennenkuin #10 sanoit, että se on ensimmäinen peli joka löytyy linkin takaa.  ;D
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: SSolari - 24.08.2008, 23.19.28
Oonko ainut, jonka mielestä noi paidat näyttää jotenkin oudoilta ja rumilta? Onko samat kuin viime kaudella?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 24.08.2008, 23.26.19
Kaukolaukauksia :o. En taida jaksaa kuin ekanpuoliajan.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 23.26.23
Et ole. Eivätkä ole samat. Ja kakkospaidat ovat entistä rumemmat Chelsean näköiset paidat. Samaan aikaan Chelsean paidat (mustat, en tiedä ovatko ykkös vai kakkos), näyttävät jotenkin Realin paidoilta.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 24.08.2008, 23.27.09
Ssolari oot oikeassa. Tuossahan on nyt tuo toinen pääväri musta joka oli sinertävä viime kaudella.
Nythän noissa paidoissa on menty enemmän vanhan Realin paitoihin.

Viime kauden paidat kyllä oli hienommat.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 24.08.2008, 23.31.47
Itseasiassa se viime kauden toinen väri valkoisen lisäksi oli violetti joka on ainakin oman käsitykseni mukaan jollain tavalla seuran perinteitä kunnioittava. Viime kauden paidat olivat kyllä todella tyylikkäät, omasta mielestäni 2000-luvun hienoimmat.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 24.08.2008, 23.34.20
Itse en tykkänyt myöskään viime kauden paidoista, vaikka väri kyllä sopii Realille (hyvä vaihtoehto kakkosväriksi vaikka väri onkin vähän ruma...)

Suosikkini on kuitenkin sitä edellisen kaudan paidat.  :sydän:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: el Blanco - 24.08.2008, 23.37.08
Ei oikein dna:n mokkulalla striimit näy ilman hitonmoista pätkintää, joten kuunteluksi meni...

Ja Valencia johtoon :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 24.08.2008, 23.39.11
http://www.itsalreadysigned4u.com/shop/media/images/product_detail/rel2.jpg

Tuota paitaa ilmeisesti tarkoitat?

Tuo on kyllä hienoin viime aikojen paidoista. Itseltäni löytyy kaapista.  ;)

Mutta laitetaanhan ihan asiaakin ettei mene ihan offtopic.
Aikamoista kuraahan tämä peli on.. Muutama hyvä paikka on ollut.
Jaahas 0-1  :( Mutta vielä noustaa!  :pallo: :tuoppi: :tuoppi:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.08.2008, 23.40.00
ääh 0-1.. On toi Silva kova jamppa.. Unai Emeryn porukka vaikuttaa todella hyvältä. Ero Koemanin vastaavaan järisyttävän suuri..
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 24.08.2008, 23.40.26
Itse kun et tee ja sekunniksi nukahdat niin toinen tekee.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 24.08.2008, 23.43.31
Tässä on kaikki muut paljon enemmän pallon kanssa tekemisissä kuin ne kaksi (Guti ja VdV) joiden pitäisi saada palloja koko ajan.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.08.2008, 23.45.45
roja directa! Mitä vittua! :keskari:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: SSolari - 24.08.2008, 23.45.55
Näin, Vdv:lle punainen, joten eiköhän tän illan peli ole aikalailla silitelty.

Noh, eipä tullut taas Super Cupia, mutta minkäs teet, toivottavasti ollaan hereillä alkukaudesta.

Tällä hetkellä joukkue ei kyllä vakuuta tippaakaan.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 24.08.2008, 23.46.08
Se oli sitten semmoinen Super Cuppi tällä kaudella :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 24.08.2008, 23.46.35
No niin. Eipä tämän kauden alku eroa edellisistä.

VDV ja punainen.

Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: E-spel - 24.08.2008, 23.47.51
VdV on siis myös pelikiellossa Riazorilla kauden avauksessa. Vitun hienoa.  :keskari:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 24.08.2008, 23.48.01
Nyt se Darra vittuun sieltä ja jotain hyökkäävämpää kehiin.. Samoin Torres Marceloon!
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 24.08.2008, 23.53.46
On kyllä aika hidasta tuo Real Madridin hyökkäyyspelaaaminen.

Ensi viikolla Marca ja As luettelevat sellaisen 50 pelaajaa ketkä Real Madridiin liittyvät..

Siis vaikuttaako tuo punainen ensi sunnuntaihin? (no eipä Riazorilta niitä pisteitä olisi kuitenkaan tullut)
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Dante - 24.08.2008, 23.55.16
Toivotaan että tokalla puoliajalla alkais jo peli vähän toimia. Tällä hetkellä ei vakuuta yhtään...
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 25.08.2008, 00.02.38
Lopussahan tuo peli alkoi näyttämään jo paremmalle. Muuten koko Realin peli on ollu halutonta.
Lopussa alkoi kunnolla löytymään halua! Voitettiin 1vs1 tilanteet ja väännettiin, joka pallosta loppuu asti.

Kyllä tää vielä hyväksi kääntyy.  :traktori:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.08.2008, 00.03.56
On kyllä aika hidasta tuo Real Madridin hyökkäyyspelaaaminen.

Ensi viikolla Marca ja As luettelevat sellaisen 50 pelaajaa ketkä Real Madridiin liittyvät..
Kerroitkin jo Real Madridin suurimman heikkouden tuolla ekalla lauseella..

Mielenkiintoista nähdä miten käy, jos Robinho lähtee joukkueesta.. Robben oli nyt lähes yhtä pihalla kuin Robinho viime pelissä ekalla 45 minuuttisella.. Ei aiheuta mitään suuria hurraa huutoja tulevaa kautta ajatellessa.

Ainoa asia, josta tykkäsin äsken Real Madridin pelissä oli kohtuullisen aktiivinen karvaus.. Pari vaihtoa seuraavaksi ja verkot heilumaan.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 25.08.2008, 00.12.18
Kylläpäs alko näin rapulassa pumppu hakkaamaan ennen pilkkua.  :pallo: Vaikka tiesi melkein varmaksi, että Ruudi laittaa maalin.
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 25.08.2008, 00.34.39
Ruudille punainen.

Onkos VDV ja RVN molemmat ensi sunnuntain pelistä pois?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 25.08.2008, 00.35.25
Mitä VITTUA! TUO tuomari hommaa?

Ruudin jalkahan osui ekana palloon!!  :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: el Blanco - 25.08.2008, 00.37.20
GOOOOOOOOOLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIID
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 25.08.2008, 00.38.20
GOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!! Mitä mää sanoin!!!! ME NOUSTAAN! :pallo: :pallo: :pallo: :sydän: :sydän:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 25.08.2008, 00.41.37
GOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!! Mitä mää sanoin!!!! ME NOUSTAAN! :pallo: :pallo: :pallo: :sydän: :sydän:
Missäs sen sanoit?  ???

:P
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 25.08.2008, 00.46.29
Hahaa, De la REEEEEEDDD!!
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pirtukola - 25.08.2008, 00.47.45
Lopussahan tuo peli alkoi näyttämään jo paremmalle. Muuten koko Realin peli on ollu halutonta.
Lopussa alkoi kunnolla löytymään halua! Voitettiin 1vs1 tilanteet ja väännettiin, joka pallosta loppuu asti.

Kyllä tää vielä hyväksi kääntyy.  :traktori:

Tuossahan tuo on. :)
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 25.08.2008, 00.47.59
Herranen aika Ruben minkä teit  :o
Aika jees kahen miehen vajaalla
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 25.08.2008, 00.51.05
Ja Higuain tekee. Ja heti perään El Moro!

täähän menee jännäksi, yksi vielä Valencialle ja hävitään tämä!
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Arakorn - 25.08.2008, 00.54.22
EI VITTU SE ON SIINÄ!!!
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 25.08.2008, 00.56.48
Spektaakkeli!
Uskomatonta draamaa ja taistelua. Tuolla ei yhtä brassia tarvita, jos joukkuehenki on tuota luokkaa!

Arjen Robben. Jos kaveri pelaa tuolla tasolla ja pysyy kunnossa on siinä yksi maailman parhaista pelaajista, KYLLÄ.

Tätä oli nautinto seurata!
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Dante - 25.08.2008, 00.57.25
On se vittu kumma et 2 pelaajaa pitää antaa eka tasotusta ja sitten voidaan alkaa pelaa :D Nyt vakuutti, tuntu taistelutahtoa olevan.  :sydän: :peukku_ylos: Kerrassaan viihdyttävä ottelu  :sydän: Mutta kysymys kuuluu missä Robinho?
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Dante - 25.08.2008, 01.03.24
En tiiä pystyykö tässä nukkumaan mennä, niin innoissaan olen. Robben oli kyllä mahtava.

Ihmetyttää kyllä miten ei Albiol saanu punasta siitä käsivirheestä jolla esti maalin? Hällä väliä, voitto tuli ja millä tavalla!!!!  :sydän: :sydän:

Sori tupla postaus.

Mitä muuta tässä voi enää sanoa kuin Hala Madrid  :sydän:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.08.2008, 01.05.10
Olipa huikea rilleri toinen puoliaika. Jotain jännää tässä joukkueessa on, koska tälläisiä pelejä pystytään kääntämään huikealla prosentilla. Eipä oikein sanat pysty kuvaamaan fiilistä tällä hetkellä.. Eihän tämä mikään UCL finaali ole, mutta jotain kuitenkin. Upea fiilis oli stadionilla..

Kuten on olen pariin otteeseen sanonut Valencian suurin heikkous on puolustus ja Timo maalilla. Kuitenkin uskon, että Valencia on tulevalla kaudella korkealla..

Robben oli säkenöivän hyvä toisella puoliskolla. Edes neljä Valencian puolustajaa ei pystynyt pidättelemään hollantilaista.

Mutta kysymys kuuluu missä Robinho?
Ei ollut edes juhlimassa muun joukkueen kanssa, paitsi sitten palkintojen jakotilaisuudessa. Kertoo jotain..  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: florentinoperze - 25.08.2008, 01.07.11
Siellä se Robinho hengaili juhlakuvissa, mitäköhän kaveri oikeasti funtsii tällä hetkellä? Jos tuo joukkue, stadion ja ilmapiiri eivät kaverille kelpaa niin jossain mättää ja pahasti.

Dudek vaikuttaa sen sijaan mahtavalta tyypiltä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Rootface - 25.08.2008, 09.31.31
Loistava voitto!!! Kerta kaikkiaan mikä esitys kahden miehen alivoimasta huolimatta.
Saattoi pikkasen syödä Valencian leirissä miestä, kun kaikesta huolimatta ottivat pataan.  ;D

Tuolta vielä maalit: http://www.mightyfootball.com/real-madrid-vs-valencia-spanish-super-cup-24082008/
 
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: SSolari - 25.08.2008, 16.20.43
Ei itseä onneksi vituta yhtään se, että hirveän ekan puoliajan jälkeen päätin mennä nukkumaan. Noh, tuli sitten pyörittyä se 3h sängyssä ja ehkä 3h tuli lopulta nukuttua. Aamulla kun heräsin kuudelta duuniin, niin kattelin ylen tekstistä tuloksen. Oli pieni wtf-fiilis, kun näin että peli oli päättynyt 4-2.

Ei siinä, helvetin hieno homma. Osoitti kaverit jonkinlaista karakteeriä, ehkä tästä loppujen lopuksi tuleekin hyvä kausi. Hienoa oli myös nähdä, että vaihtopelaajat mitä pelissä käytettiin olivat Higuain, Dlr ja Drenthe  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: Edu - 25.08.2008, 20.03.03
Kumpaakaan peliä Supercopaa en nähnyt, mutta teidän hehkutukset ja muut raportit kuulostavat erittäin lupaavilta!  :peukku_ylos: Ei ole ollenkaan uutta, että ensimmäisen maalin tekee vastustaja, mutta kun nousut ovat tuota luokkaa kuin eilen, ei ole hätäpäiviä.

Rootfacen videoiden perusteella van der Vaartin punainen väärä tuomio. Se nyt ei kuitenkaan Iturraldelta ensimmäinen sellainen ollut...
De la Redin maali oli erittäin hieno; tarvitaan peliälyä näkemään maalivahdin vastaantulo, eikä se laukauskaan huono ollut. Hän tulee olemaan tärkeä pelaaja tulevaisuudessa. Ja hienoa oli nähdä jälleen onnistuminen Higuiainilta.

Robbenin esityksiä en ole nähnyt, mutta uskon täysin, että hän on kaikkien kehujen arvoinen. Huomasin sen jo viime kaudella, jolloin hän oli ajoittain maaginen. Ei vaan ikinä jaksanut kuin sen tunnin, aina sattuneesta syystä toipui loukkaantumisesta...
Otsikko: Re: Supercopa Real Madrid - Valencia, 2. osaottelu klo 23.00
Kirjoitti: pähkinä - 25.08.2008, 21.17.25
Kyllä Robben on elintärkee tällä hetkellä Madridille. Tuo röyhkeyttä kentälle ja pelinopeutta mitä on aina välillä puutunut peleistä. Ei miestä turhaa hehkuteta mut kunhan ei tänä kautena kärsis loukkantumisista