RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: Rootface - 09.06.2011, 14.02.03
-
Laitetaanpa uusi ketju auki..
Klose Lazioon: http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/klose-siirtyy-serie-ahan-/art-1288394462028.html?ref=rss
-
Bojan Barcasta As Romaan..Hyvä Bojanille sillä Romassa vastuuta tulee joka taas on nuorelle miehelle hyvä..Kova pommi on se jos Manu saa kaapattua Samir Nasrin Arsenalista 20m£...
Nasri on kasvanut nuoresta pelaajasta kovaksi tekijäksi niin kuin viimekausi todisti..Toivon tosin ettei Nasri punaisiin siirry koska Arsenalin keskikenttä rakoilisi silloin aivan liikaa..
-
Tottenhamia uhkaa pelaajien joukkopako :D ainakin jos iltalehteen on uskomineb.. tosin tuohon lehteen ei hirveäasti kannata luottaa..Modric haluaa Chelseaan(se on ollut tiedossa), Lennon Liverpooliin(aika sama) mutta Bale jos siirtyy niin se onkin sitten mielenkiintoisempi että minne! Perkele kun valkoiset meni hommaamaan Altintopin Kebabin.. Olisivat kärkkyneet Balen perään! Bale on sellainen laituri että oksat pois (herraa seuranneena nyt "muutaman" vuoden)..
-
Tottenhamia uhkaa pelaajien joukkopako :D ainakin jos iltalehteen on uskomineb.. tosin tuohon lehteen ei hirveäasti kannata luottaa..Modric haluaa Chelseaan(se on ollut tiedossa), Lennon Liverpooliin(aika sama) mutta Bale jos siirtyy niin se onkin sitten mielenkiintoisempi että minne! Perkele kun valkoiset meni hommaamaan Altintopin Kebabin.. Olisivat kärkkyneet Balen perään! Bale on sellainen laituri että oksat pois (herraa seuranneena nyt "muutaman" vuoden)..
Itse näen Altintopin juurikin pelaajana, joka pystyy korvaamaan mahd. monta poissaolijaa. Näin saadaan karsittua palkkakuluja, jos joukkueesta siivotaan Gago & co. helvettiin. Mies kun pystyy pelaamaan laiturina, pakkina ja keskellä, jopa ehkä kymppipaikalla.
-
Noo siis jos ajatellaan ihan perus penkkimiestä joka pystyy korvaamaan pelaajia (loukkaantumiset/pelikiellot yms) niin Altintop olisi kyllä minun listalla yksi viimeisimmistä :) Herra kun ei oikein suostu penkillä istumaan eikä kyllä teknillisiltä lahjoiltaa ole ihan valkoisten tasoa.. totta on se että palkkakuluja voidaan leikata tällaisilla siirroilla ja liikkeillä mutta olisi markkinoilla varmasti parempiakin "pelaajien korvaajia".. Bale nyt ei sellainen missään nimessä olisi vaan ihan avaus miehistöä mutta sanotaan muutama loisto "penkkipelaaja" jotka siis valkoisissa olisi penkillä:
Park-Ji Sung(loisto pelaaja penkiltä tullessaan)
Michel Bastos (ei ehkä täysi penkkimies)
Pablo Hernández
Santi Cazorla :)
Hernanes (Laziosta)
Noo tuossa nyt omasta mielestäni hyviä vaihtoehtoja Altintopin tilalle mutta toivotaan että Altintop yllättää minut :D
-
Pastore PSG:hen: http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/07/30/2597090/palermo-president-maurizio-zamparini-javier-pastore-has-been :o Sheikki pani taas haisemaan.