RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Veal - 31.03.2004, 12.13.11
-
Semmoista vaan teiltä asiantuntijoilta kyselisin, että mitä luulette onko tähän kyseiseen otteluun lippuja "helposti" saatavilla. Tarkoitus olisi olla viimestään Madridissa lauantai-aamuna klo 11 aikaan (silloinhan lipunmyynti porteilta alkaa?). Voisi kuvitella, että liput portilta saisi ostettua, kun vastustaja ei kuitenkaan mikään kova ole, mutta miten mahtaa tämänhetkinen tiukka mestaruustaistelu vaikuttaa lipunmyyntiin? Tässähän alkaa oikein kämmenet hikoamaan, kun pääsee matsia katsomaan. :)
-
No kyllä tuollaiseen matsiin on helpompi saada lippuja. Paljon helpompi jos mietitään miten niitä voisi saada, jos vastassa olisi Parsa, Atletico Madrid, Depor, tai Valencia. Tosin tuo mestaruustaisto saattaa hiukan vaikuttaa siihen saako lippuja...ehkä Osasunaa vastaan Benabéu ei ole aivan loppuunmyyty... ::)
-
Mitä muuten yleensäki maksaa lippu noihin "peruspeleihin"..?
-
Mitä muuten yleensäki maksaa lippu noihin "peruspeleihin"..?
Eiköhän nuo La Ligan matsit ole kaikki hiukan samanarvoisia, paitsi siinä kuuluisassa "mustassa pörssissä." ::)
En minä tiedä... ;D :D