RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: STRIKER - 11.04.2005, 12.15.43
-
Pari vuotta sitten Portillosta odotettiin tulevan seuraava Raul, mutta ei vielä Portilloa ole kentillä paljon näkynyt. Portillo varmasti pärjäisi muissa joukkueissa, mutta kentälle hän ei pääse ennenkuin Raul, Ronaldo ja Owen ovat kaikki loukkaantuneina tai lopettaneet uransa. Vaikka real onkin Portillonn kasvattiseura, niin hänen kannattaisi siirtyä muualle hakemaan kokemusta ja sen jälkeen palata takaisin...
-
Musta jotenkin tuntuu, että loppujen lopuksi Portillosta ei tullutkaan "uutta Raúlia". Pari vuotta sittenhän Javierista hoettiin vaikka mitä ylistyksiä, ja poika oli rikkonut kaikki maaliennätykset junioreissa. Nyttemmin nuoren pojan tähti on hiipunut. Fiorentinassa ei tullut kuin vain yksi maali ja nyt palattuaan Madridiin, hän on nokkimisjärjestyksessä viimeinen. Voi olla, että Portillo vuokrataan ensi kaudella jonnekin toiseen espanjalaisseuraan. Myyntiin en ihan usko, ei nimittäin ole Real Madridin tapaista myydä omaa (ja lupaavaa) kasvattia muualle tuosta vaan. ::)
-
Joo no noi maaliennätyksethän ei aina kerro totuutta. Ei Portillosta koskaan Raulia olisi tullut, mutta huomattavasti parempi kuin täl hetkel, jos vaan ois saanu kunnolla peliaikaa viime vuosina (analyysin tekoon ei tarvita huomattavaa viisaut)
-
Raul näytti enemmän merirosvolta kun jalkapalloilijalta...partaa oli ehtiny kasvattaa, silmäkulma auki eikä hiuksetkaan ollu mitenkään aseteltu...ei sillä että pitäis näyttää miltään mallipojalta mutta oli aika pelottavan näkönen välillä :-\ ;)
-
Paskat valmentajat on niitä jotka peluuttaa potkujen pelossa joitain entisiä staroja ennemmin kuin superjunnuja. Portillon saumat on vieneet Perezin ohella kaikenmaailman Kierokset ja Luxemburgit, Vicente dB ei takuulla olis toiminut noin typerästi. Saattaa olla nyt jo myöhäistä alkaa paikkailla mokia.
-
oon nähny kerran Portillon tulevan vaihosta kentälle... siinä se.. ei sille liiemmin peliaikaa uskota..