RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Chris - 03.06.2015, 13.33.19
-
Ei saa tuomita, mutta tämä case haisee niin pahalta farssilta, että ihan hirvittää. :peukku_alas: Toivottavasti olisin väärässä ja Benitez tuo kaksin käsin pokaaleja kaappiin, mutta oma veikkaus on, että monoa isoon ahteriin tulee toukokuussa 2016.
-
Jouluna viimeistään kenkää,toivottavasti toki olen väärässä, mutta ei vaan perkele luottoa löydy :peukku_alas:
-
Vetää sopimuskautensa loppuun, pokaalisade luvassa.