RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 18.09.2015, 08.23.08

Otsikko: Lakkoperjantai
Kirjoitti: Alpo - 18.09.2015, 08.23.08
Itselleni sattui juurikin vapaapäivä, mutta sovin pomon kanssa, jos ei tule tarpeeksi äijiä töihin niin saa soittaa. Ei soittanut (onneksi). :)

Otsikko: Vs: Lakkoperjantai
Kirjoitti: Heinämies - 18.09.2015, 11.32.13
Huikealla prosentilla tähän mennessä äänestäneet duunissa 5/5  :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Lakkoperjantai
Kirjoitti: pälle - 18.09.2015, 19.56.42
Vituttaa, kun olin töissä! Lakkoilijoille  :peukku_ylos:
Meistä ei kukaan oo herra. Me ollaan orjia. Jotkut yksityis/pien -yrittäjät luulee, että nyt voin tehdä just niinkun huvittaa. Vittu. Vitut. Ei me täällä juuri muuta tehdä kun töitä. Ois elämässä muutakin.
Nimim. yksityisyrittäjä
Otsikko: Vs: Lakkoperjantai
Kirjoitti: Alpo - 25.09.2015, 18.16.27
Ei tainnut kukaan hajoittaa paikkoja Helsingissä, kuten lakkoaamuna arvelin. Hyvä niin, kerrankin vasemmisto käyttäytyi, kuten itse saarnaa.  :peukku_ylos:

Ei liene kellekään enää epäselvää, että aika oikeistolaista väkeä tällä foorumilla.

Olisikohan entinen naapurini (joka siis ei juurikaan seuraa jalkapalloa) sittenkin oikeassa, kärjistäessään; "Real Madrid on fasistien seura" :D
Otsikko: Vs: Lakkoperjantai
Kirjoitti: Losblancos - 25.09.2015, 23.21.50
Hyvä niin, kerrankin vasemmisto käyttäytyi, kuten itse saarnaa.  :peukku_ylos:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1442559523014  ;)
Otsikko: Vs: Lakkoperjantai
Kirjoitti: Alpo - 26.09.2015, 00.27.43
Noh, melkein. Jäi sentään Persujen puoluetoimiston ja keskustan liikkeiden ikkunat ehjäksi.  :tuoppi: