RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 03.11.2015, 12.13.44

Otsikko: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Chris - 03.11.2015, 12.13.44
(http://cdn.diario-bernabeu.com/wp-content/uploads/2015/11/horario-canal-television-real-madrid-psg-640x400.jpg)

UEFA Champions League, Round 4
Estadio Santiago Bernabeu
Klo: 21.45
TV: Viasat Sport&Viaplay (studio-osuus tästä pelistä, selostus Ville Kuusinen)
Tuomarina: Mark Clattenburg (GBR)

Pariisissa ei avausosassa maaleja saatu, joten kummankin joukkueen saldo on edelleen identtinen: 2w 1d ja oma pömpeli pysynyt puhtaana. Real on kuitenkin lohkokärki, tehtyään pariisilaisia yhden osuman enemmän. Tänään kenties lohkovoiton suhteen saadaan jo ratkaisuja, vaikka kaksi kierrosta onkin vielä tämän illan jälkeen pelaamatta. Vastakkain Bernabeulla ovat myöskin Euroopan ainoat  seurat, jotka eivät ole vielä koko kauden aikana hävinneet.

Avauskohtaaminen oli etenkin PSG:ltä pettymys, joukkue ei saanut käytännössä mitään aikaan, lukuunottamatta toisen jakson muutamaa paikkaa. Toki myös Realilla omat saumansa oli, mutta Cristianon sihti oli napsun hukassa. Maaliton tasuri tuskin Madridistoja hirveästi tyydyttää, mutta lähtökohdat huomioiden tasuri oli varsin kelvollinen haku Pariisista, toki kun voittoonkin tarjotaan avaimet, voi tulosta aina jossitella.

Tänään Bernabeulla lienee asetelmiltaan aivan erilainen peli, sillä Realille ei missään nimessä 0-0 tahi tasapeli kelpaa, vaan voittoa on haettava. PSG saanee myös enemmän tilaa omille vastaiskuilleen, kun Real automaattisesti pakkaansa nohtaa kohti pariisilaisten maalia.

Kokoonpanot

Porteros: Keylor Navas, Casilla y Rubén Yáñez.
Defensas: Varane, Pepe, Ramos, Nacho, Marcelo y Danilo.
Centrocampistas: Kroos, James, Casemiro, Kovacic, Modric, Cheryshev e Isco.
Delanteros: Cristiano Ronaldo, Lucas Vázquez y Jesé.

Sivussa edelleen Arbeloa, Carvajal, Gareth Bale ja Karim Benzemaa. James tekee sen sijaan kaivatun paluun pitkän, noin 2kk huilin jälkeen takaisin kokoonpanoon. Avauksen kunnossa ei Kolumbian ihmelapsi välttämättä ole, mutta riskejä on turha tässä vaiheessa kautta ottaa, vaan mielummin askel kerrallaan pelikuntoon. Navas palaa vkl:n huilin jälkeen myös takaisin terveiden kirjoihin.

Mahdollinen avaus: Navas; Danilo-Varane-Ramos-Marcelo; Casemiro-Kroos-Modric; Cristiano-Jese-Isco.

PSG:n mahd. avaus: Trapp; Aurier-Luiz-Silva-Maxwell; Motta-Verratti-Matuidi; Di Maria-Zlatan-Cavani.

Vierasjoukkueelta Pastore ja Marquinhos missaavat ainakin varmuudella illan ottelun, mutta avauskohtaamiseen nähden Luiz sieltä on takaisin tulossa..

Molempien joukkueiden kenraali sujui voitokkaasti, Real nujersi Las Palmasin 3-1 Iscon, Cristianon ja Jesen osumilla. PSG haki puolestaan 0-1 voiton Rennesistä, Angel di Marian osumalla.

Tulosveikkaus: 2-0, Cristiano ja Ramos.

(http://e1.365dm.com/14/08/768x432/dimaria10_3195155.jpg?20140824182200)

Enkeli palaa kotiin... Toivonmukaan Bernabeun yleisö ottaa argon kotiin takaisin, kuten tuo mies ansaitseekin.

Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Heltsu - 03.11.2015, 20.30.26
Itse jotenkin epäilen, että Lucas nähdään tänään avauksessa. Työteliäänä pelaajana on noussut Rafan papereissa korkealle.
PSG:ltä mielenkiintoista on seurata ovako saaneet parsittua David Luizin pelikuntoon, tosin se on joka tapauksessa taaksepäin menoa Marquinhosista.
Otsikko: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Cristiano7 - 03.11.2015, 20.34.10
Topikille :peukku_ylos:

PSG XI:

Trapp; Aurier, Thiago Silva, David Luiz, Maxwell; Verratti, Motta, Matuidi; Cavani, Zlatan, Di Maria.

Tv: 3-0, Jesé x2 ja Kroos x1

OFFICIAL REAL MADRID XI:

Navas; Danilo, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Jesé, Cristiano, Isco.

¡HALA MADRID Y NADA MÁS!
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Chris - 03.11.2015, 20.34.49
Navas; Danilo, Varane, Ramos, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Jesé, Cristiano, Isco.

Ei yllätyksiä kummankaan avauksessa.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 21.28.49
Avaukselle :peukku_ylos:

Kiima alkaa nousta! Huh huh, mikä tunne taas tuli vatsanpohjaan, kun kuulin osan CL:n hymnistä.  <3 :tuoppi:

Hieno futisilta taas tulossa ja eiköhän joukkueiden tasoero tule tänään esille, parin maalin voiton myötä.  8)
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 22.10.10
Aika hermostunutta Realin peli. Huonoja syöttöjä koko ajan..

Casemiro kadottanut itseluottamuksensa..
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 22.18.00
Marcelon reidet eivät kestä. Nivuset paukkuivat jo pari viikkoa sitten ja itselleni tämä ei tule yllätyksenä.  :peukku_alas:

Nacho tilalle, 32min pelattu.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: TAMI - 03.11.2015, 22.21.41
JUMALAUTA NACHO!!
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 22.22.28
NACHO (?) ohjaa tyylikkäästi pallon puolityhjään maaliin kuudetoista rajalta, kun pallo kimpoaa miehelle sopivasti jalkaan.  8)

1-0! 35min.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Jose - 03.11.2015, 22.36.52
Ihan hirveää hyi yäk  :peukku_alas:
Otsikko: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Cristiano7 - 03.11.2015, 22.37.54
HT: 1-0. Ansaittu johto? Ei todellakaan, Real oli täysin ottavana osapuolena ja Nachon onnekkaalla ohjauksella Real johtaa. PSG tuhnuili lukuisia paikkoja ja Varane pelasti monta tilannetta.

Ei kenellekään voi antaa positiivista arviota ekasta jaksosta. (Pl.Nacho)
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Los Blancos33 - 03.11.2015, 22.38.24
Olihan tuo aika veitsenterällä menoa. Kovacic ehkä kentälle Jesen tilalle ja miestä keskelle.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 22.38.41
Upea trilleri! Minä nautin. Real ehkä juuri tuon maalin verran parempi, jos viimeinen 10min jätetään laskuista. Viimeinen 10min olikin sitten kuin edellisen keskinäisen loppu. Tästä pitää parantaa, ihan koko kentällisen.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Los Blancos33 - 03.11.2015, 22.38.55
HT: 1-0. Ansaittu johto? Ei todellakaan, Real oli täysin ottavana osapuolena ja Nachon onnekkaalla ohjauksella Real johtaa. PSG tuhnuili lukuisia paikkoja ja Varane pelasti monta tilannetta.

Ei kenellekään voi antaa positiivista arviota ekasta jaksosta. (Pl.Nacho)
Taidokkaalla ohjauksella ;)
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Sebe13 - 03.11.2015, 22.39.05
45 min pelattu ja lukemat 1-0. Suoraa sanottuna aika paskaa oli avauspuolisko. Navas pelasti jälleen! Ronaldolta tehoja toisella puoliajalla!!!
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Chris - 03.11.2015, 22.44.51
Vauhtia ainakin riitti. Tuollaista paskaa se vaan on, kun Bernabeulla vierasjoukkue lähtee prässäämään kovaa ja Realilta kolme elintärkeää hyökkäyspään pelaajaa sivussa. Onnekas johto, PSG:n maali olisi vähintäänkin oikeutettu, mutta tolpat ja paska viimeistely pitänyt oman rysän puhtaana.

2.jaksolla pakko parantaa roimasti, jos meinataan edes piste saada. 2-0 maalilla niskat poikki, mutta jos sama meno jatkuu niin verta tulee vielä muualtakin kuin Iscon päästä..
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Alpo - 03.11.2015, 23.08.27
Jese ulos, Vasquez sisään 62min.

Olisin itsekin tehnyt juurikin saman vaihdon. Jese oli tänään melko turha

Kovia kokenut Isco vaihtoon kannatushuutojen saattelemana, Mateo sisään. 81min.

Casemirolle kortti 87min.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Chris - 03.11.2015, 23.44.08
Taisteluvoitto. Peli nyt on sitä paskaa edelleen. Kun tuosta ukkoa saadaan terveiden kirjoihin, niin varmasti alkaa taas kulkea, mutta näillä 1-0 voitoilla, jossa kerjätään verta nenästä niin kusee aika rajusti Rafan omaan nilkkaan.

Eteenpäin, paljon saatiin paskalla pelillä.
Otsikko: Vs: UEFA Champions League, Group stage round 4: Real Madrid-PSG 3/11/2015
Kirjoitti: Sebe13 - 03.11.2015, 23.52.49
Paskaa koko ottelu, alusta loppuun. Yksi maali ja sitten omaan päätyyn makaamaan ja katsomaan, kun Navas pelaa koko loppumatsin yksin. Ronaldolta laiskaa pelaamista kuten saattoi odottaa. Tällä pelillä ei voiteta kannun kannua tälläkään kaudella!