RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Chris - 18.11.2015, 17.51.15

Otsikko: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Chris - 18.11.2015, 17.51.15
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/Who_is_it.png)

Yksinkertaista. Kuka on ollut mielestäsi kuluneen vuoden forumisti? Ehdolle ovat päässeet ne, jotka ovat foorumille vuoden aikana kirjoittaneet, voi olla että joku on jäänyt epähuomiossa listalta, joten pahoittelut siitä. Suurimman osan kuitenkin listaan yritin mahduttaa.  :) Jokaisella käyttäjällä kolme (3) ääntä, mahdollista on toki jättää vain yksi tai kaksi ääntä. Perustelut toki myös suotavia. Äänestys päättyy tuttuun tapaan 31.12. Tulokset näkyvät kaikille vasta kun äänestysaika päättyy.

Vuonna 2013 tittelin nappasi Alpo, Redondon ollessa toisena. Viime vuonna uusintataiston jälkeen Alpo piti hallitsevan mestarin kruunun itsellään, kampeamalla meikäläisen uusintaäänestyksessä. Onko Alpon mestaruusmarssi jo katkolla, vai vieläkö "konkari" jatkaa foorumin kurkona?

Äänestä. Ja vaikuta.

ps. Ääntä ei ole pakko käyttää vielä, vaan vuotta 1,5kk jäljellä joten ehtii myöhemminkin ;)

Peace&love!
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Alpo - 18.11.2015, 18.29.18
Tää oli helppo. Chris.... CR7 ja huumorilla ja rakkaudella Tsisou <3
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Figuuri - 18.11.2015, 19.11.50
Tää oli helppo. Chris.... CR7 ja huumorilla ja rakkaudella Tsisou <3

Kyllä! Onnittelut Seinäjoelle, lämmintä kättä Varsinais-Suomeen ja hellyydenosoitus Kuopioon.
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Chris - 18.11.2015, 19.20.24
Cristiano7 ja Heltsu. Menen kahden äänen taktiikalla, koska kolmannen äänen saajaksi liikaa hyviä ja tasapuolisia ehdokkaita.
Otsikko: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Cristiano7 - 18.11.2015, 22.11.59
Tämähän oli helppoa, äänestin itseäni. No en sentään, ääneni menivät tutuille nimille jotka tätä foorumia pitävät pystyssä...
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Redondo - 19.11.2015, 21.29.23
Jo pelkästään kun ottelutopikkien aloittajia vuoden ajalta kun vilkaisee, niin kaksi ehdokasta pomppaa ylitse muiden: Chris ja Cristiano7. Muutenkin aktiivista ja laadukasta raapustelua...

Kolmas ääni menee kalakukkojen valtakuntaan aina yhtä tyylikkäälle herrasmiehelle eli Alpolle.
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Chris - 12.12.2015, 19.01.43
Vajaa kolmisen viikkoa aikaa äänestää, käyttäkää pojat ja tytöt äänenne. Hyviä ehdokkaita löytyy, muutama mainitakseni: Cristiano7, Heltsu, Losblancos, Redondo, Alpo... and counting.
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Chris - 02.01.2016, 14.30.44

TOP3:

Chris 17 (32,7%)
Cristiano7 9 (17,3%)
Alpo 8 (15,4%)

Onnittelut voittajalle sekä kaikille, jotka ääniä saivat. :)


ps. Kiitos äänestäjille  <3
Otsikko: Vs: Vuoden forumisti 2015
Kirjoitti: Alpo - 02.01.2016, 20.07.13
Eli tilanne pysyi kärjen osalta samana lähes 2 kuukautta.. :)

Onnittelut ahkerimmalle ja ansaitulle voitolle.  :tuoppi: