(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/Who_is_it.png)
Yksinkertaista. Kuka on ollut mielestäsi kuluneen vuoden forumisti? Ehdolle ovat päässeet ne, jotka ovat foorumille vuoden aikana kirjoittaneet, voi olla että joku on jäänyt epähuomiossa listalta, joten pahoittelut siitä. Suurimman osan kuitenkin listaan yritin mahduttaa. :) Jokaisella käyttäjällä kolme (3) ääntä, mahdollista on toki jättää vain yksi tai kaksi ääntä. Perustelut toki myös suotavia. Äänestys päättyy tuttuun tapaan 31.12. Tulokset näkyvät kaikille vasta kun äänestysaika päättyy.
Vuonna 2013 tittelin nappasi Alpo, Redondon ollessa toisena. Viime vuonna uusintataiston jälkeen Alpo piti hallitsevan mestarin kruunun itsellään, kampeamalla meikäläisen uusintaäänestyksessä. Onko Alpon mestaruusmarssi jo katkolla, vai vieläkö "konkari" jatkaa foorumin kurkona?
Äänestä. Ja vaikuta.
ps. Ääntä ei ole pakko käyttää vielä, vaan vuotta 1,5kk jäljellä joten ehtii myöhemminkin ;)
Peace&love!