RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 13.03.2016, 14.44.37

Otsikko: Chätin poisto
Kirjoitti: Alpo - 13.03.2016, 14.44.37
Itse en kannata chätin poistoa. Se ei edellenkään ole keltään pois, että chätissä keskustellaan esim. tytöistä tai Kaisa Mäkäräisen otteista.

Noh, hoidetaan tämäkin asia äänestyksellä.

e. typo
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Redondo - 13.03.2016, 15.03.44
Itsekin vastasin Ei.

Perusteluina: Chat tuo tiettyä "yhteisöllisyyttä" tänne foorumille. Sinne kun voi helposti huudella aiheesta kuin aiheesta...

Edelleen asiaviestit toki toivotaan laitettavan topikkeihin...
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Peruna - 13.03.2016, 20.29.38
Kunhan kaikki peleihin liittyvä saadaan talteen, niin en näe tarvetta psätin poistolle. Varsinkin "off forumin" spämmäämiseen mukava lisuke. Käyn melkeinpä päivittäin tarkistamassa, että mitä Alpolle ja kumppaneille kuuluu :)
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Totuuden torvi - 13.03.2016, 20.58.30
Saisiko sen pelipäiviksi pois, tai edes peli-illaksi? Jos se on tossa niin sinne kaikki kirjottaa mut jos se on pelin ajan pois niin tekstit menee oikeaan paikkaan.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: pälle - 13.03.2016, 22.31.13
Saisiko sen pelipäiviksi pois, tai edes peli-illaksi? Jos se on tossa niin sinne kaikki kirjottaa mut jos se on pelin ajan pois niin tekstit menee oikeaan paikkaan.
Tämä.
Tai vaihtoehtoisesti joku bänni jos siihen kirjottaa pelien aikana tjsp.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: TAMI - 13.03.2016, 22.40.31
Niin ei kai se keneltäkään ole pois, jos rauhallisena maanantai-iltapäivänä Alpo kertoo kuulumisensa chatissä, mutta otteluiden aikana se tappaa alkeellisimmatkin keskusteluyritykset.

Toki se noin ylipäätäänkin vähentää itse kunkin halukkuutta syvällisempään analyysiin tai muuhun sellaiseen, mutta toisaalta epäilen lisääntyisivätkö ne chatin poistamallakaan.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Losblancos - 13.03.2016, 23.36.13
Ei tarvi kokonaan poistaa. Pääasia, että kaikki Real Madridiin liittyvä löytyisi foorumin puolelta.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Chris - 13.03.2016, 23.47.33
Ei tarvi kokonaan poistaa. Pääasia, että kaikki Real Madridiin liittyvä löytyisi foorumin puolelta.
+1
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: A.Di Maria - 14.03.2016, 00.17.06
Se vaan on valitettava tosiasia, että sinne huutoboksiin tulee realista jatkuvasti juttua, jotka pitäisi mielummin topiikkeihin kirjottaa. Kyseiset käyttäjät varmasti tunnistavat itsensä ja voisivat parantaa tapojaan.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Jose_Bach - 14.03.2016, 00.35.15
TT puhuu asiaa eli ottelupäivänä vaikka kiinni jos ei vain pelin ajaksi saa pois, muuten on ihan mukava turinoida muihin lajeihin ja oikeaan elämään liittyvistä asioista sun muista turhuuksista chatissa.

e. Tosin aika hyvinhän nuo ottelutopikit keräävät viestejä, joten onko tarvetta poistaa ollenkaan? Jos sinne muutama kommentti livahtaa, tyyliin "bale vaihtoon" niin eipä tuo maailmaa kaada :)

Joten taidanpa äänestää tsätin puolesta.
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Figuuri - 14.03.2016, 14.41.02
VIVA LA THSÄTTI!!!
Otsikko: Vs: Chätin poisto
Kirjoitti: Jose - 14.03.2016, 15.13.07
VIVA LA THSÄTTI!!!

NO TÄMÄ!!  :peukku_ylos:  :tuoppi: :tuoppi: