RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Alpo - 09.11.2016, 20.20.42

Otsikko: Stubb vaiko Sukari
Kirjoitti: Alpo - 09.11.2016, 20.20.42
Kumpaa äänestäisit presidentiksi?

Tämä pari mulle tuli mieleen, kun mietin Suomesta vastaavaa kaksikko, mitä Trump ja Hillary on.

Eiku vastaamaan. Oma ääni menisi protestina Sukarille, vaikka se vitun huijarimulkku onkin.
Otsikko: Vs: Stubb vaiko Sukari
Kirjoitti: Alpo - 09.11.2016, 23.04.47
Sukari teki miljoonansa Maskun suomisoffatyylisellä huijauksella, jossa rakennetaan ensin kiinteistö (ei Masku) ja sitten mennään siihen kiinteistöön 10 vuodeksi vuokralle yli hinnalla (Masku) ja myydään kiinteistö tämän jälkeen sijoittajille.

Lisäksi (yllä olevan takia) Masku teki juuri noin puoli sitten konkurssin tapaisen ja siinä kaikessa hiljaisuudessa taisi saada muutaman miljoonan verovelat anteeksi. Tämä siis yhteistä Trumpin kanssa. TosiTV pelleilyn lisäksi tietty.

Stubb taasen jäi kiinni valehtelusta eduskunnalle, niinkuin Hillarykin. Molemmat myös toimineet ulkoministereinä aiemmin. Lisäksi molempia vähintäänkin inhotaan myös omien parissa. Molemmat myös vittumaisen näköisiä.
Otsikko: Vs: Stubb vaiko Sukari
Kirjoitti: Alpo - 09.11.2016, 23.50.10
Otsikoita.

-Sukari haluaa irakilaiset Maskuun kasaamaan huonekaluja ilmaiseksi-

-Suvi Anne Siimes järkyttyi Sukarin puheista-

-Lola Odusuga syyttää Sukaria salakatselusta-

-Lauri Tähkä peruu Maskun keikkansa-

-Sukarilla takana 3 avioeroa, taas uusi nainen-

-Sukari ihmisenä, tuttavat kertovat-


-Stubb jäi kiinni valheesta-

-Stubb voi joutua vankilaan-

-Supo tutkii Stubbin puheet-

-Stubb vakuuttaa syyttömyyttään-

-Stubb myöntää virheensä-

-Supo ei löydä raskauttavia todisteita-

-Erikoissyyttäjä ei syytä Stubbia-

Otsikko: Vs: Stubb vaiko Sukari
Kirjoitti: Jose - 26.11.2016, 00.11.21
Jethro all day anytime