RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: sanaseppo - 28.03.2017, 21.41.49
-
Noniin on aika taas vaalien!
Täällä siis katsotaan onko foorumi uusnatsien vaiko oravan- (kröhöm)halailijoiden valloittama. Kaikki mielipiteet ovat vääriä niin kuin aina politiikassa, tästä huolimatta sinäkin merkitset! Joten nyt äänestämäähä!
Jos foorumilla jonkin sortin poliittista keskustelua kuntavaalien alla syntyy, niin olisi hyvä saada ne vaikka tänne shoutboxin sijaan, näin voimme ehkä innostaa yhden jos toisenkin äänestämään.
-
Ne vaalit joissa äänestän vielä Kokoomusta koska perheyritys. Painoin vahingossa Kepua ;D
-
Painoin vahingossa Kepua ;D
Huomioidaan laskennassa :D
-
Painoin vahingossa Kepua ;D
Fingeporin suurena ystävänä sain hyvät naurut. ;D ;D
-
Äänestän jotakuta oman kylän ehdokasta. En pidä ehdokkaan puoluetta ratkaisevana tekijänä kuntavaaleissa, vaikka tiedostan äänen menevän ensisijaisesti juuri puolueelle tässä Suomen järjestelmässä. Pääasia on saada mahdollisimman monta henkilöä ajamaan tällaisen pienehkön kylän asioita, ettei meitä unohdeta täysin. :)
-
Fingeporin suurena ystävänä sain hyvät naurut. ;D ;D
Itsekin saatoin vähän myhäillä mutta jätin ottamatta esiin. :D