Näytti kyllä olevan ulkopuolella kontakti.
Karimmm!!Aivan varmasti katsottiin videolta tuo tilanne, mutta tuomio oli ilmeisesti niin selvä ja yksiselitteinen että päätös saatiin nopeasti eikä tuomarin tarvinnut erikseen mennä ruudulle.
Ihme ettei menty VAR:lle. Kontakti toki selvä ja pallo jälleen kerran pilkulta pussiin :D Culejen itku sen kuin yltyy..
Kyllä se sisällä oli. Molemmat jalat oli boksin puolella, kun rike tapahtui.Oliko näin?
Karimmm!!
Ihme ettei menty VAR:lle. Kontakti toki selvä ja pallo jälleen kerran pilkulta pussiin :D Culejen itku sen kuin yltyy..
Oliko näin?Kyllähän tuo valkoisen viivan päälläkin oleva osa kentästä lasketaan rankkarialueeksi?
Ei VARille ”menty”, vaan heille oli todennäköisesti nopea työ katsoa kontaktin tapahtuneen boksin sisällä.Joo, kohta kun ohjaaja päättää näyttää kuvaa VAR-kopista niin ei sinne kukaan ole vielä ehtinyt paikalle tässä vaiheessa matsia. Pelkkä tyhjä koppi niin kuin silloin kerran yhdessä matsissa. :D
Tai sitten eivät katsoneet ollenkaan, kopissa ei ole edes ruudut päällä ja kaikki Barcan huutelut suosimisesta ovat totta.
Oliko näin?
Kyllähän tuo valkoisen viivan päälläkin oleva osa kentästä lasketaan rankkarialueeksi?Lasketaan, mutta tuosta kuvasta sitä ei pysty sanomaan oliko sen päällä vai ei. Liikkuvassa kuvassa näytti ennemmin olleen ulkopuolella.
Maailma on erilainen still-kuvissa. Liikkuvista kuvista näytti kaikissa pilkulta.Aah, sori. Voimia minulle.
Kyllä se sisällä oli. Molemmat jalat oli boksin puolella, kun rike tapahtui.
Lucas ja Militao jonnin verran viennissä aika ajoin.. ;D
Kyllä.
Rodrygo pelannut aika hyvin. Sijoittuu eli liikkuu järkevästi=ei halaa sivurajaa jolloin Mendylle & kumppaneille jää tilaa + syöttää omille eli selkeästi parempi kuin Vini, joten varmaan vaihdetaan Viniin pian.
Katselen peliä Norjassa. Täällä on oma kansallinen studio, peli näytetään Sport Premium kanavalta, uutisissa Marcelon tilanne yms.
Aika vahvat teippaukset kyllä Gil Manzanon nilkkaan. Noinkohan pystyy vislaa matsin loppuun asti?
TBO:n dominanssi sen kuin jatkuu :tuoppi: