RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Siete - 10.07.2020, 22.15.44

Otsikko: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Siete - 10.07.2020, 22.15.44
Vajaan tunnin päästä mennään, kun vastassa on sarjapaikkansa puolesta pelaava Alaves. Jos Real Madrid on kerännyt koronatauon jälkeen täydet 21 pistettä, niin baskijoukkueen pistesaldo samalta ajanjaksolta näyttää vain 3 pistettä. Vierailla on viiden tappion putki menossa ja seura koittaa nyt epätoivoisesti kääntää kurssiaan uuden päävalmentajan avulla.

Madridilaisilla hommat näyttävät sujuvan muuten loistavasti, mutta poissaoloja riittää - etenkin puolustuspäässä. Varsinaisista puolustuspelaajista käytettävissä ovat ainoastaan Varane, Militão ja Mendy, joten Zidane joutuu turvautumaan Lucasiin oikean laitapuolustaja tontilla. Hazard palaa kokoonpanoon, vaikkakin vaihtopenkin puolelle ja Vinícius on kuin onkin lopulta mukana aiemmasta koronatartuntaepäilystä huolimatta.

(https://pbs.twimg.com/media/EclhWA1WsAc3quB?format=jpg&name=medium)
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 10.07.2020, 22.40.45
Neljä jäljellä ja tämän pitäisi olla niistä helpoin yhdessä Leganes -pelin ohella. Kahteen tasuriin on vielä varaa, mutta siellä on hyvävireinen Villarreal sekä europaikoista taisteleva! Granada jäljellä. Tasurikorttia ei tänään kannata siis käyttää, vaan hoitaa homma rutiinilla. Pahoja poissaoloja peräpäässä, mutta sen verran on luottoa että tuollakin homma klaarataan.  :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Redondo - 10.07.2020, 23.03.51
Ei kauaa mennyt kunnes Danin ja Sergion poissaolo näkyi  :D
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Redondo - 10.07.2020, 23.11.15
Näytti kyllä olevan ulkopuolella kontakti.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 10.07.2020, 23.11.50
Mendyn rymistely tekee tulosta :peukku_ylos:.

Karim tekee! :pallo:

Näytti kyllä olevan ulkopuolella kontakti.

Kyllä se sisällä oli. Molemmat jalat oli boksin puolella, kun rike tapahtui.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 10.07.2020, 23.12.41
Karimmm!!

Ihme ettei menty VAR:lle. Kontakti toki selvä ja pallo jälleen kerran pilkulta pussiin :D Culejen itku sen kuin yltyy..
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Siete - 10.07.2020, 23.14.11
Hämmentävää miten helpoksi vastustajat tekevät tien mestaruuteen näillä typerääkin typerämmillä rankkareilla pelistä toiseen. No mikäs siinä, otetaan kaikki nämä vastaan. :traktori:

Karimmm!!

Ihme ettei menty VAR:lle. Kontakti toki selvä ja pallo jälleen kerran pilkulta pussiin :D Culejen itku sen kuin yltyy..
Aivan varmasti katsottiin videolta tuo tilanne, mutta tuomio oli ilmeisesti niin selvä ja yksiselitteinen että päätös saatiin nopeasti eikä tuomarin tarvinnut erikseen mennä ruudulle.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Redondo - 10.07.2020, 23.14.31
Kyllä se sisällä oli. Molemmat jalat oli boksin puolella, kun rike tapahtui.
Oliko näin?
(https://pbs.twimg.com/media/EclzqQaWAAEBirJ?format=jpg&name=small)
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 10.07.2020, 23.14.35
Karimmm!!

Ihme ettei menty VAR:lle. Kontakti toki selvä ja pallo jälleen kerran pilkulta pussiin :D Culejen itku sen kuin yltyy..

Ei VARille ”menty”, vaan heille oli todennäköisesti nopea työ katsoa kontaktin tapahtuneen boksin sisällä.

Tai sitten eivät katsoneet ollenkaan, kopissa ei ole edes ruudut päällä ja kaikki Barcan huutelut suosimisesta ovat totta.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Siete - 10.07.2020, 23.18.41
Oliko näin?
Kyllähän tuo valkoisen viivan päälläkin oleva osa kentästä lasketaan rankkarialueeksi?

Ei VARille ”menty”, vaan heille oli todennäköisesti nopea työ katsoa kontaktin tapahtuneen boksin sisällä.

Tai sitten eivät katsoneet ollenkaan, kopissa ei ole edes ruudut päällä ja kaikki Barcan huutelut suosimisesta ovat totta.
Joo, kohta kun ohjaaja päättää näyttää kuvaa VAR-kopista niin ei sinne kukaan ole vielä ehtinyt paikalle tässä vaiheessa matsia. Pelkkä tyhjä koppi niin kuin silloin kerran yhdessä matsissa. :D
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 10.07.2020, 23.19.37
Oliko näin?

Maailma on erilainen still-kuvissa. Liikkuvista kuvista näytti kaikissa pilkulta.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 10.07.2020, 23.20.02
Juu toki todennäköisesti näin kuten totesitte. Selkeä napsu ja hidastusten mukaan se kontakti oli boxin rajalla ja sehän riittää.

Mendy ollut kyllä pirteä tänään  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Redondo - 10.07.2020, 23.20.18
Kyllähän tuo valkoisen viivan päälläkin oleva osa kentästä lasketaan rankkarialueeksi?
Lasketaan, mutta tuosta kuvasta sitä ei pysty sanomaan oliko sen päällä vai ei. Liikkuvassa kuvassa näytti ennemmin olleen ulkopuolella.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Redondo - 10.07.2020, 23.20.53
Maailma on erilainen still-kuvissa. Liikkuvista kuvista näytti kaikissa pilkulta.
Aah, sori. Voimia minulle.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 10.07.2020, 23.22.08
Kyllä se sisällä oli. Molemmat jalat oli boksin puolella, kun rike tapahtui.

Ei kai sen väliä missä molemmat jalat niin kauan kun kontakti on boxin rajalla/sisällä, kuten tässä nyt oli.

Eteenpäin!
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: tanu - 10.07.2020, 23.33.17
Aika vahvat teippaukset kyllä Gil Manzanon nilkkaan. Noinkohan pystyy vislaa matsin loppuun asti?
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Siete - 10.07.2020, 23.36.06
Huvittavaa kuinka tämä digitaalinen yleisö osoittaa kovasti suosiotaan sille että tuomari saadaan takaisin tositoimiin usean minuutin pituisen tauon jälkeen. Liveyleisön reaktio olisi todennäköisesti hieman toisenlainen ja sieltä varmaan kuuluisi lähinnä jotain hijodeputaa. :D
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 10.07.2020, 23.36.54
Lucas ja Militao jonnin verran viennissä aika ajoin..  ;D
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Yläkulma - 11.07.2020, 00.02.23
Lucas ja Militao jonnin verran viennissä aika ajoin..  ;D

Kyllä.

Rodrygo pelannut aika hyvin. Sijoittuu eli liikkuu järkevästi=ei halaa sivurajaa jolloin Mendylle & kumppaneille jää tilaa + syöttää omille eli selkeästi parempi kuin Vini, joten varmaan vaihdetaan Viniin pian.

Katselen peliä Norjassa. Täällä on oma kansallinen studio, peli näytetään Sport Premium kanavalta, uutisissa Marcelon tilanne yms.

Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 11.07.2020, 00.05.47
Kyllä.

Rodrygo pelannut aika hyvin. Sijoittuu eli liikkuu järkevästi=ei halaa sivurajaa jolloin Mendylle & kumppaneille jää tilaa + syöttää omille eli selkeästi parempi kuin Vini, joten varmaan vaihdetaan Viniin pian.

Katselen peliä Norjassa. Täällä on oma kansallinen studio, peli näytetään Sport Premium kanavalta, uutisissa Marcelon tilanne yms.

Rodrygolla ollut jälleen hyvää liikettä. Tossu nousee toisin kuin suvantovaiheen aikana vuodenvaihteen tienoilla.

Norjassa voi vielä kiinnostus nousta, jos Ø selvittää itsensä Realin avauksen pelaajaksi. Yllättävän kovaa panostusta kyllä jo nykyinenkin tekeminen.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: tanu - 11.07.2020, 00.09.09
Aika vahvat teippaukset kyllä Gil Manzanon nilkkaan. Noinkohan pystyy vislaa matsin loppuun asti?

Tiesin.
Seuraavaksi ennustan että Lucas V. on sysihuono läpi matsin, mutta silti käy keskittää yhden maalin lopussa.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Siete - 11.07.2020, 00.12.35
Eihän tuo nyt ollut lähelläkään paitsiota.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 11.07.2020, 00.12.48
Miksei Karim vain anna Marcon karata tuosta. Täysin turhaan meni paitsiosta junnumaisesti sohimaan.

Jaahas, ei ollutkaan paitsio. :D
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 11.07.2020, 00.14.16
Asensio  :pallo:

Livessä näytti selkeältä jassolta mutta hidastukset kertoi toista. Komea hyökkäys ja helpottava toinen maali.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 11.07.2020, 00.22.59
TBO:n dominanssi sen kuin jatkuu  :tuoppi:
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 11.07.2020, 00.24.40
TBO:n dominanssi sen kuin jatkuu  :tuoppi:

Ottaa kaiken kiinni. Satavarmaa tekemistä jälleen.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Yläkulma - 11.07.2020, 00.40.41
Courtois todella varmaa ja luotettavaa suorittamista
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 11.07.2020, 00.45.47
Casemirolla on syötöt menneet tänään ihan mihin sattuu, mutta vieressä Toni on ollut jälleen todella vakuuttava pallon kanssa. Kaiserille :peukku_ylos:.
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: Chris - 11.07.2020, 00.57.16
Kliinistä, kliinistä.

Pari maalia tarvitsi tänään, mutta yksikin olisi riittänyt kun omissa ei kolise vieläkään. Tappava on formi ja viiden pisteen päässä sarjamestaruudesta  :tuoppi:
Otsikko: Vs: Jornada 35: Real Madrid C.F. - Deportivo Alavés 10.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 11.07.2020, 01.01.36
Voitosta voittoon. Ei ollut kauneinta peliä, mutta kuskin paikalla jälleen lukuun ottamatta pieniä alkuhetkien ongelmia.

Ei uskoisi samaksi joukkueeksi, jolle 1,5 vuotta sitten ottelun voittaminen näytti mahdottomuudelta.

Hazardia ei tänään kiinnostanut ollenkaan. Tai sitten tarkoituksena oli pelata maksimaalisella säästöliekillä.

Brahim taisi koskea kaksi kertaa palloon ja niiden perusteella tekniikka on edelleen kunnossa. Saisipa enemmän peliaikaa.