RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Alpo - 19.07.2020, 22.10.33
-
No niin.
Ja Ramos aloitti jo totuttuun tapaan maalinteon. :pallo:
Niin helpon näköistä.
-
No niin.
Ja Ramos aloitti jo totuttuun tapaan maalinteon. :pallo:
Niin helpon näköistä.
Pääsi kyllä todella helpolla puskupaikalle. Leganesissa eivät ilmeisesti ole katsoneet Realin pelejä viimeiseen 10 vuoteen.
-
Ekan puoliajan loppuun vähän nukahteluja ja 1-1 luvuissa toiselle puoliajalle.
-
Asensio! :pallo:
Asensiolla jo nyt enemmän tehoja, mitä Hazardilla tämän kauden aikana?
-
Jotenkin aina rauhallisempi mieli, kun Kroos kentällä.
-
Ei pitäisi olla oikeasti noin vaikeaa jotain Segunda-Leganesia vastaan oli siellä kentällä mikä tahansa nippu. Häpeällisen näköistä tekemistä. :D
-
Jalkapallo on julmaa ja VAR tuomarit vielä julmenpia. Eilen 84min kohdalla Jovic käsipalloili omassa boksissa, mutta tuota ei vihelletty. Tuosta rankkarista maali ja 3-2 voitto niin Leganes olis säilyttänyt paikkansa la Ligassa. Julmaa niin julmaa.
https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2020/07/19/5f14bd0d268e3e7c338b456e.html