RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Alpo - 19.07.2020, 22.10.33

Otsikko: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Alpo - 19.07.2020, 22.10.33
No niin.

Ja Ramos aloitti jo totuttuun tapaan maalinteon. :pallo:

Niin helpon näköistä.
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: TAMI - 19.07.2020, 22.15.35
No niin.

Ja Ramos aloitti jo totuttuun tapaan maalinteon. :pallo:

Niin helpon näköistä.

Pääsi kyllä todella helpolla puskupaikalle. Leganesissa eivät ilmeisesti ole katsoneet Realin pelejä viimeiseen 10 vuoteen.
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Alpo - 19.07.2020, 22.54.33
Ekan puoliajan loppuun vähän nukahteluja ja 1-1 luvuissa toiselle puoliajalle.
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Alpo - 19.07.2020, 23.19.19
Asensio! :pallo:

Asensiolla jo nyt enemmän tehoja, mitä Hazardilla tämän kauden aikana?
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Alpo - 19.07.2020, 23.32.01
Jotenkin aina rauhallisempi mieli, kun Kroos kentällä.
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Siete - 19.07.2020, 23.47.14
Ei pitäisi olla oikeasti noin vaikeaa jotain Segunda-Leganesia vastaan oli siellä kentällä mikä tahansa nippu. Häpeällisen näköistä tekemistä. :D
Otsikko: Vs: Jornada 38: Leganes - Real Madrid 19.7.2020
Kirjoitti: Alpo - 20.07.2020, 11.25.17
Jalkapallo on julmaa ja VAR tuomarit vielä julmenpia. Eilen 84min kohdalla Jovic käsipalloili omassa boksissa, mutta tuota ei vihelletty. Tuosta rankkarista maali ja 3-2 voitto niin Leganes olis säilyttänyt paikkansa la Ligassa. Julmaa niin julmaa.

https://www.marca.com/en/football/real-madrid/2020/07/19/5f14bd0d268e3e7c338b456e.html