RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Alpo - 22.05.2021, 19.21.14
-
No niin siellä pelataan jo.
Kohta on tämä koronakausi ohi. Ja pääsee se uudistusprojekti alkamaan.
Mestaruuteen tarvitaan Valladolid voitto Alteticosta. Ja voitto tästä.
Ja tätä kirjoittaessa 0-1..
-
Kuvastaa kyllä tätä La liga kautta, jos sekä Real, että Atletico tänään häviävät.
-
On kyllä melkoista, jos tämä mestaruus hävitään häviämällä tämä ottelu. :peukku_alas:
-
Ainut positiivinen juttu tällä hetkellä että tämän kauden saa kyllä jännittää aivan loppuun saakka.
-
On kyllä hyökkäyspeli todella mitäänsanomatonta. Jälleen kerran. Saas nähdä mitä Zidane puoliajalla taikoo... Jollain Iscollako tämä nyt sitten kääntyy. ::) ::)
Vai mites ois Ramos kärkeen ja vähän kesoa keson perään?
e. No se Iscohan sieltä näköjään kentälle kirmaa ;D
-
Bentso!!
e. paitsiohan tuo taisi olla..
Ja Atletico tasoitti.
e2. Atletico johtoon.
-
Bentso!! :pallo:
Vielä yksi pojat niin mestaruustoive elää.
-
Modric!! :pallo: :pallo:
Toivo elää vielä hetken.
Tai siis eli. Atletico voitti. Onnea heille mestaruudesta.
-
Hieno nousu lopussa, mutta ei riittänyt. Kiitos kaudesta kaikille.
-
Ei tästä mestaruutta ansaittu. Kokonaisuudessa Tico taisi olla kuitenkin vähiten huono tällä kaudella.
-
Barcelonalla ja Realilla on tänään peiliin katsomisen paikka. Atleticon mestaruuskauden kaksi tehokkainta pelaajaa Luis Suarez (21 maalia, 3 syöttöä) ja Marcos Llorente (12 maalia, 11 syöttöä) päästettiin suoran kilpailijan riveihin ja tässä on tulos. Barcelona lahjoitti Suarezin lähestulkoon ilmaiseksi ja vaikka Real sai sentään kelpo summan korvauksena, niin jälkikäteen on helppo todeta Atleticon olleen kyseisen kaupan voittava osapuoli.