RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 14.08.2021, 22.38.31
-
Carletton toinen tuleminen käyntiin seuraavalla ryhmällä:
Courtois
Lucas - Militão - Nacho - Alaba
Valverde - Casemiro - Modrić
Bale - Benzema - Hazard
Suurin pettymys on ehdottomasti se, että Migueliin ei ole luottoa, vaan Alaba on laitettu vaspaksi. :peukku_alas:
Keskikentällä Valverden on aika palata vanhaksi omaksi itsekseen.
Nuoret brassit ja muut tuhnut on laitettu penkille ja kokemus puhuu hyökkäyspäässä.
-
Taas mennään. Olkoon seuran taloustilanne ja kokoonpanon keski-ikä millainen tahansa, La Liga on tervetullutta omaan pandemian kurittamaan arkeeni. Toimikoon tämä kausi La Deciman voittaneen selkärangan viimeisenä tanssina.
Harmi, että Miguel ei saanut paikkaa avauksessa. Varovaisen toiveikas olen kärjen kolmikkoon. Varmaan iha paskaa, mutta olkoot.
¡Vamos! :pallo:
-
Vihdoin Realin peli yleisön edessä. Oikeaa futista.
Balen avauspaikka masentaa.
-
Asiat mitkä kiinnostavat
1) Mikä on Realin prässitaso? Lähdetäänkö ylhäältä vai pudotetaanko suosiolla alas? Vai kenties jotain siltä väliltä?
2) Löytyykö sieltä hyökkäyspelistä mitään uutta ideaa vai luotetaanko edelleen Benzeman ylivertaisuuteen.
-
La Ligaa yleisön edessä! :peukku_ylos:
Miguel avauksessa ois tarkoittanut Vazquezia tai Balea penkille. Alaba pääseköön näyttämään monipuolisuuttaan.
-
La Ligaa yleisön edessä! :peukku_ylos:
Tämä on kyllä hienoa. Eihän tuonne näytä hirveästi ihmisiä päässeen, mutta aika hyvä meno tuntuisi olevan <3
-
Aika salliva tuomarilinja näin alun perusteella. Bale ja #18 tuntuu jotenkin sopivalta.
-
Bale ja #18 tuntuu jotenkin sopivalta.
Ihan hirveän näköinen numero :D.
Pirteän näköistä tekemistä kuitenkin Walesin Galacticolta alkuun.
-
Kroosin puuttuminen näkyy heti. Modric ei voi olla syöttämässä ja ottamassa syöttöä vastaan, eikä Casemiro vahvuus pelinavaaminen ole.
-
Kunnon vetopaikoille ei oikein päästä, vaikka pallo saadaankin hyökkäysalueelle koko ajan. Ei saa jalkaa vapaaksi kukaan vaarallisilla paikoilla.
-
Hazard kyllä välistä väläyttelee, että pystyy muodostamaan Bentson kanssa vielä tehokkaan kaksikon. Bale taas näyttää, ettei ole joukkueen kanssa treenaillut, koko ajan pelasi itselleen ja hävisi täysin Realin saadessa pallon hyökkäyspäähän puoliajan loppupuolella. 230 miljoonaa.
-
Tasapainoiselta vaikuttaa joukkueen peli ja työmoraalia löytyy puolustaa. Selvästi jokainen haluaa olla ratkaisija ja hakee vetoja enemmin kuin syöttää. Paremmalla viimeistelyllä maaleja voisi jo olla.
Alaballa selvästi vähän jännitystä ja sen vuoksi hakemista omassa pelissään. Oli huomattavasti parempi viikko sitten kun pelasi kotimaan yleisön edessä.
Bale is back and his game looks very good again :)
Lucasin peli oli melkoista sontaa ja häviää kaksinkamppailut. Videotuomari armahti hänen käsiviheensä. Toivottavasti johtuu vaan pitkästä tauosta loukkaantumisen jälkeen ja nousee vielä huipputasolleen. Odriozola olisi kyllä parempi kuin tämä Lucas.
Don Carlito ei näyttänyt tyytyväiseltä. Varmasti asiaa kopissa.
-
Bale oli pirteä
-
Real vei laukaukset 8-6, mutta mikä kuvaavampaa: Real ampui 1 kerran boxin sisältä ja Alaves 5 kertaa.
Kautta on pelattu 45min ja pretemporada on ollut lyhyt arvokisoineen ja vähäisine harkkamatseineen, mutta löytyykö Carlolta työkalupakista oikeasti jotain millä vastustajien puolustusta pystytään oikeasti murtamaan illasta toiseen.
-
Nätti :peukku_ylos:
-
Karim, kukapa muukaan.
-
Nacholla vaistot kunnossa ja peli 0-2. :pallo:
-
Nacho! :pallo:
Tänä vuonna koko joukkue tekee maalin?
-
Ai että kun Hazard pysyisi kunnossa. Ajoittaista sexipalloa tuo belgialaisen ja Karimin yhteispeli.
-
Tämä jengihän hyökkää kuin rasvattu salama :sydan:
-
Bentsoo!! :pallo:
-
Onneksi ei enää nykysäännöillä tule noista punaisia.
-
Sitten perseillään ja Joseu kaventaa pilkulta. Karmea pudotus Militaolta.
-
Vinicius!!! :pallo: :pallo: <3
Siinä oli Ronaldomaista maalinälkää :tuoppi:
-
Hyvä toka puoliaika Valkoisilta. Lyhyt preseason alla, niin vähän yskähdellen lähti matsi liikkeelle, mutta parani kyllä koko ajan. Tästä hyvä jatkaa.
-
Alaba tuli hienosti sisään jengiin eikä sopeutumisvaikeuksia näyttäisi paljon olevan.
Pelkästään se, että syöttää heti Vinille maalin, on poikkeuksellisen kovaa suorittamista.
:peukku_ylos:
-
Koska edellisen kerran Real Madrid on tehnyt 4 maalia yhdessä pelissä?
-
Hyvää prässipeliä ajoittain, ihan kaikki ei ollu perillä että mitä pitäis tehdä.
Hyvä avaus :peukku_ylos:
-
Ai että kun Hazard pysyisi kunnossa. Ajoittaista sexipalloa tuo belgialaisen ja Karimin yhteispeli.
Todella. Kaksi hienoa jättöä joista Karim pääsi suoraan vetämään.
-
Koska edellisen kerran Real Madrid on tehnyt 4 maalia yhdessä pelissä?
Muutama kuukausi sitten, kun Granada kaatui vieraissa 1-4 lukemin.
Peliä en nähnyt, mutta ainakin onnistumisia saatiin ja Benzema jatkaa tuttua maalivirettään. 30 maalin kausi kaikki kilpailut huomioiden lienee selviö Kissalle.
Tänään sitten hallitseva mestari avaa urakkansa Balaidosilla ja Barcelona-Sossu sen jälkeen.
-
Ai että kun Hazard pysyisi kunnossa. Ajoittaista sexipalloa tuo belgialaisen ja Karimin yhteispeli.
Vielä kun saisi haastopelinsä paremmalle tasolle. Loi tosin eilen eniten maalipaikkoja (4) koko pelissä. Onnistuneita kuljetuksia vain kaksi.
Nuo nätit pudottelut Karimille ovat kiva lisä siihen päälle.
Fyysinen kunto onneksi näyttää parhaalta koko Real-uran aikana.