RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: tanu - 22.08.2021, 22.52.23
-
(https://pbs.twimg.com/media/E9apGPIWYAUE6kk?format=jpg&name=small)
Valkoisilta loukkaantumisten vuoksi poissa loukkaantumisten vuoksi mm. Marcelo, Mendy, Kroos & Modric, joten Alaba jatkaa vaspana ja Isco nousee avaukseen Casemiron ja Valverden kanssa keskustaan. Carvajal takaisin kokoonpanossa, mutta saa aloittaa vielä penkiltä. Bale saa jatkaa toista (kolmatta?) tulemistaan viime pelin positiivisten suoritusten jälkeen.
Kohta mennään!
-
Iscoa yritetään vielä epätoivoisesti saada kaupaksi laittamalla kentälle ja toivomalla, että vihdoin saisi jotain aikaan.
Kaipaisin eniten Balen maalia. Kaiken koetun jälkeen tulisi lämmin fiilis, jos vikasta kaudesta saataisiin vielä positiivinen.
-
Bale! :pallo: :D
-
Ja sieltähän se tulee. :pallo: Koko Madridin Gareth!
Kenttä karmeassa kunnossa.
Ja onko paitsio?
-
TAMI saa mitä tilaa!
Gareth ois voinut edes vähän yrittää esittää että kiinnostaisi juhlia maalia :D
-
Alabalta hieno syöttö ja Benzemalta erinomainen juoksu linjan taakse. Sentit tällä kertaa puolella. Hyvä startti, tosin kenttä siinä kunnossa, että voi tapahtua mitä tahansa tänään.
-
Alaba näyttää jo nyt tämän vuosikymmenen ryöstöltä. Saatiin todellinen maailmanluokan pelaaja pelkällä allekirjoitusbonuksella.
-
Alaba näyttää jo nyt tämän vuosikymmenen ryöstöltä. Saatiin todellinen maailmanluokan pelaaja pelkällä allekirjoitusbonuksella.
Tämän ja viime vuosikymmenen ryöstöt molemmat samasta osoitteesta.
-
Isolta erinomaiset ekat 40min ja sitten sellainen pimputteluchippi että en ihmettelisi, vsikka Ancelotti ottaisi puoliajalla vaihtoon ;D
-
Bale oli hyvä ja mukava nähdä hänen jälleen nauttivan pelaamisesta. Silti voisin myydä hänet Tottenhamiin, jos Mbappe tulisi.
Iscolle voisin tämän 45min perustella tarjota jopa vuoden jatkosopimusta.
-
Ei helvetti..
-
30 sekuntia ja pallo on maalissa. Ei näin. :peukku_alas:
-
Sellainen alku. Lucas mitä sä nukut.
-
Just. Vazquez ei vakuuta.
EDIT: No joo, oli sillä kaksi pelaajaa siellä ja aika unelma osuma palloon.
-
Voi tsiisus. Saisko sen Carvajalin kentälle?
Hyökkäyspää myös ihan lukossa, turvauduttu vain epätoivoisiin kaukolaukauksiin.
-
Aina se on tämä Levante joka aiheuttaa pistemenetyksiä. Täyskäännös kelvollisen avausjakson jälkeen.
Isco, Hazard ja Bale pois. Ancelotti reagoi ja ottaa nuorempaa kalustoa sisään.
-
Se ilo ei kauaa kestänyt. Kenttätasapaino oli tossa aivan keturallaan
-
Vaikka molemmissa maaleissa Vazquez oli lopulta lähimpänä maalintekijää, niin hidastuksien perusteella sanoisin kuitenkin että Nacho noissa ylipelaa tilanteet
-
Vinicius!! :pallo: :pallo: <3 <3
Onko tämä se kausi?
-
Ancelotti on tehnyt Vinistä viimeistelijän? :)
-
Kuka on tämä kliininen brassi?? En tunnista.. :peukku_ylos:
-
Casekroos se tarjoaa ihan jäätävän ja Viniltä ei-niin-vinimäinen läpiajo ja peli tasan.
-
Alaban vuoro hölmöillä. Uskomatonta sulamista.
-
Lyhyt oli ilo :D
-
Ei ristus mikä maali ja 3-2
-
Casemiro ja Vini tekevät maalit mieheen vielä.
-
Vini :sydan:
-
Vini! :pallo: :pallo:
-
Mitä täällä tapahtuu? Ei voinut Vini yrittää tota :D
-
Kiskis Vini ja takatolpan kautta reppuun :D hetken kesti tajuta mitä tapahtui.
Aitor ulos! Hullu ottelu!
-
Mahtava peli!
-
Ja sitten Vini hankkii punaisen maalivahdille. Levantella vaihdot käytetty.
-
Vielä ehtisi Vini tehdä hatun.
Tästä matsista puuttuu enää viuhahtaja.
-
Onpahan surkea ylivoiman pätkä valkopaidoilta.
-
Loppu oli kyllä ponneton. Ei yhtään vetoa päin maalia. Vähän jäi huono maku vaikka muuten hyvä nousu kahdesti tasoihin.
-
Jovic sai lopussa huippupaikan, mutta kassari torjui. Olisi voinut tiputella hieman apinoita selästä
-
Harvinaisen paska maku jäi suuhun tasurista. Voitto tästä olisi ehdottomasti pitänyt ottaa.
Onneksi sentään Barcakin pelasi tasan. Atleticon 1-0 nyt ei yllätä ketään.
Vini on nyt tehnyt 55 minuutissa saman verran maaleja kuin koko viime liigakaudella. Jokohan ensi pelissä olisi avauksessa? Jännä nähdä, kantaako hyvä vire tällä kertaa myös pitemmällä aikavälillä.