RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: tanu - 22.08.2021, 22.52.23

Otsikko: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 22.08.2021, 22.52.23
(https://pbs.twimg.com/media/E9apGPIWYAUE6kk?format=jpg&name=small)

Valkoisilta loukkaantumisten vuoksi poissa loukkaantumisten vuoksi mm. Marcelo, Mendy, Kroos & Modric, joten Alaba jatkaa vaspana ja Isco nousee avaukseen Casemiron ja Valverden kanssa keskustaan. Carvajal takaisin kokoonpanossa, mutta saa aloittaa vielä penkiltä. Bale saa jatkaa toista (kolmatta?) tulemistaan viime pelin positiivisten suoritusten jälkeen.

Kohta mennään!
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 22.08.2021, 23.02.09
Iscoa yritetään vielä epätoivoisesti saada kaupaksi laittamalla kentälle ja toivomalla, että vihdoin saisi jotain aikaan.

Kaipaisin eniten Balen maalia. Kaiken koetun jälkeen tulisi lämmin fiilis, jos vikasta kaudesta saataisiin vielä positiivinen.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 22.08.2021, 23.07.02
Bale!  :pallo: :D
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 22.08.2021, 23.07.07
Ja sieltähän se tulee. :pallo: Koko Madridin Gareth!

Kenttä karmeassa kunnossa.

Ja onko paitsio?
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 22.08.2021, 23.09.12
TAMI saa mitä tilaa!

Gareth ois voinut edes vähän yrittää esittää että kiinnostaisi juhlia maalia  :D
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 22.08.2021, 23.09.57
Alabalta hieno syöttö ja Benzemalta erinomainen juoksu linjan taakse. Sentit tällä kertaa puolella. Hyvä startti, tosin kenttä siinä kunnossa, että voi tapahtua mitä tahansa tänään.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 22.08.2021, 23.15.59
Alaba näyttää jo nyt tämän vuosikymmenen ryöstöltä. Saatiin todellinen maailmanluokan pelaaja pelkällä allekirjoitusbonuksella.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 22.08.2021, 23.25.37
Alaba näyttää jo nyt tämän vuosikymmenen ryöstöltä. Saatiin todellinen maailmanluokan pelaaja pelkällä allekirjoitusbonuksella.

Tämän ja viime vuosikymmenen ryöstöt molemmat samasta osoitteesta.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 22.08.2021, 23.45.53
Isolta erinomaiset ekat 40min ja sitten sellainen pimputteluchippi että en ihmettelisi, vsikka Ancelotti ottaisi puoliajalla vaihtoon  ;D
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 22.08.2021, 23.58.12
Bale oli hyvä ja mukava nähdä hänen jälleen nauttivan pelaamisesta. Silti voisin myydä hänet Tottenhamiin, jos Mbappe tulisi.

Iscolle voisin tämän 45min perustella tarjota jopa vuoden jatkosopimusta.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 23.08.2021, 00.05.27
Ei helvetti..
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.05.43
30 sekuntia ja pallo on maalissa. Ei näin. :peukku_alas:
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.06.25
Sellainen alku. Lucas mitä sä nukut.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.15.49
Just. Vazquez ei vakuuta.

EDIT: No joo, oli sillä kaksi pelaajaa siellä ja aika unelma osuma palloon.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.16.36
Voi tsiisus. Saisko sen Carvajalin kentälle?

Hyökkäyspää myös ihan lukossa, turvauduttu vain epätoivoisiin kaukolaukauksiin.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.18.23
Aina se on tämä Levante joka aiheuttaa pistemenetyksiä. Täyskäännös kelvollisen avausjakson jälkeen.

Isco, Hazard ja Bale pois. Ancelotti reagoi ja ottaa nuorempaa kalustoa sisään.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 23.08.2021, 00.18.47
Se ilo ei kauaa kestänyt. Kenttätasapaino oli tossa aivan keturallaan
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.25.04
Vaikka molemmissa maaleissa Vazquez oli lopulta lähimpänä maalintekijää, niin hidastuksien perusteella sanoisin kuitenkin että Nacho noissa ylipelaa tilanteet
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 23.08.2021, 00.32.41
Vinicius!! :pallo: :pallo: <3 <3

Onko tämä se kausi?
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.33.10
Ancelotti on tehnyt Vinistä viimeistelijän? :)
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.33.20
Kuka on tämä kliininen brassi?? En tunnista..  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.34.03
Casekroos se tarjoaa ihan jäätävän ja Viniltä ei-niin-vinimäinen läpiajo ja peli tasan.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.39.10
Alaban vuoro hölmöillä. Uskomatonta sulamista.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.39.15
Lyhyt oli ilo :D
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.39.18
Ei ristus mikä maali ja 3-2
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 23.08.2021, 00.39.36
Casemiro ja Vini tekevät maalit mieheen vielä.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.44.09
Vini  :sydan:
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 23.08.2021, 00.44.18
Vini! :pallo: :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.44.52
Mitä täällä tapahtuu? Ei voinut Vini yrittää tota :D
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.46.30
Kiskis Vini ja takatolpan kautta reppuun :D hetken kesti tajuta mitä tapahtui.

Aitor ulos! Hullu ottelu!
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.47.06
Mahtava peli!
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 00.47.08
Ja sitten Vini hankkii punaisen maalivahdille. Levantella vaihdot käytetty.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 23.08.2021, 00.49.24
Vielä ehtisi Vini tehdä hatun.

Tästä matsista puuttuu enää viuhahtaja.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 23.08.2021, 00.52.55
Onpahan surkea ylivoiman pätkä valkopaidoilta.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 23.08.2021, 00.56.52
Loppu oli kyllä ponneton. Ei yhtään vetoa päin maalia. Vähän jäi huono maku vaikka muuten hyvä nousu kahdesti tasoihin.
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 23.08.2021, 12.59.56
Jovic sai lopussa huippupaikan, mutta kassari torjui. Olisi voinut tiputella hieman apinoita selästä
Otsikko: Vs: Jornada 2: Levante - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 23.08.2021, 13.52.34
Harvinaisen paska maku jäi suuhun tasurista. Voitto tästä olisi ehdottomasti pitänyt ottaa.

Onneksi sentään Barcakin pelasi tasan. Atleticon 1-0 nyt ei yllätä ketään.

Vini on nyt tehnyt 55 minuutissa saman verran maaleja kuin koko viime liigakaudella. Jokohan ensi pelissä olisi avauksessa? Jännä nähdä, kantaako hyvä vire tällä kertaa myös pitemmällä aikavälillä.