RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 28.08.2021, 21.34.47

Otsikko: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2021, 21.34.47
Tänään on palattava voittojen tielle. Nolot kolme päästettyä maalia ei voi toistua.

REAL MADRID XI:

Courtois;
Carvajal, Militão, Alaba, Miguel Gutiérrez;
Casemiro, Valverde, Isco;
Bale, Benzema, Vinicius.

Ensinnäkin jättimäinen peukku Miguelin avauspaikalle. :peukku_ylos:

Isco & Vini ansaitusti avauksessa. Hazard oli vaisu viimeisimmässä pelissä, vaikka ei Balekaan maalia lukuun ottamatta ihmeitä esittänyt.

Hienoa myöskin, että Dani on kuntoutunut, koska Lucas oli Levantea vastaan totaalisen kujalla.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 28.08.2021, 22.01.42
Ancelotti näyttää että kentälle pääsee peliesityksien perusteella.  :peukku_ylos:

Vini ansaisusti avauksessa ja Hazard hakee vauhtia penkiltä. Miguel saa myös ilahduttavasti mahdollisuuden, mutta vähän pakon sanelemana, koska Alaba topparina. Ei kai kukaan haluaisi Vallejoa tilalle avaukseen...
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 28.08.2021, 22.52.22
Carvajal voisi myös pelata vasemmalla, mutta hienoa että Miguel saa mahdollisuuden. Ei häntä muuten kannattaisi rosterissa pitääkään, jos häntä ei uskaltaisi missään tilanteessa laittaa kentälle. Zidane antoi peliaikaa eikä hän jalkoihin jäänyt. Jännä nähdä onko kesän aikana kehittynyt lisää. Myös omaa suosikkiani Blancoa olisi mukava nähdä kentällä. Ehkä tänään nähdäänkin, kun sillä sektorilla on ohuempaa.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 28.08.2021, 23.00.20
Lauantai-ilta, Benito Villamarin, Virkkunen ja La Liga. Kelpaa!

Saapa nähdä onko puolustus tilkitty yhtään paremmin, kuin viime viikonloppuna. Hyökkäys näyttää tehoja tekevän, 7 osumaa kahteen matsiin on varsin kelpo startti.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2021, 23.21.48
Alku hyvä, sen jälkeen ote enemmän isännillä.

Carvajalilta todella huolimatonta pelaamista hyökkäyspäässä. Ei ihan ole tuntuma kohdillaan.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 28.08.2021, 23.32.27
Ei tää nyt toimi. Helposti löytyy tiloja Betisin hyödyksi. Sama kuin aiemmissa peleissä.

edit. Prässipeli on puolittaista. P.linja makaa alhaalla ja Casemiro siinä hieman ylempänä. Aika helposti sen ohittaa.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 28.08.2021, 23.35.02
Carlon kehonkieli kertoo paljon, kun omassa päässä tehdään pelin avaamisessa huonoja valintoja ja joudutaan palauttelemaan maalivahdille asti.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 28.08.2021, 23.51.09
Olin ihan varma, että matsi vasta huomenna. En tainnut kuitenkaan paljoa menettää.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 29.08.2021, 00.05.24
Alussa hieno hyökkäys, jossa kolmikko Carvajal, Bale ja Valverde pelaa Valverden laidalta vapaaksi. Keskitys boxiin. Pelaajien liikkuessa boxissa 3 pelaajaa ottamassa keskitystä vastaan.

Muita hyviä paikkoja ei sitten oikein muistukaan mieleen.

Tuntuu, että joukkue on nyt hieman unessa. Olisikohan siirtoikkuna vienyt keskittymisen.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2021, 00.18.28
Ihan ei Vinin taika vielä riittänyt. Alkanut kyllä lämmetä.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2021, 00.19.04
Casemiro kolaa tupla Hernandezin komeasti :D
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2021, 00.20.56
Dani!! :pallo: :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2021, 00.21.11
Maailman paras oikea pakki laittaa 0-1! :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 29.08.2021, 00.22.13
Jotenkin koomine  5 minuuttinen. Tuomarin sukitus, Militao sekooa omiin jalkoihin ja Betis kusee selvän paikan.

Hieno veto Carvajal  :peukku_ylos: :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2021, 00.22.23
Carvajal! Heikko esitys mutta nyt hieno viimeistely Karimin passista.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Redondo - 29.08.2021, 00.22.51
Betisin 2vs1-hyökkäys ja 15 sekuntia myöhemmin 0-1.

Maailman paras oikea pakki laittaa 0-1! :pallo:
::)
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 29.08.2021, 00.23.11
Aika pienet marginaalit molemmissa päissä, että Real johtaa eikä kotijoukkue. Gutierrez vähän höntyillyt tänään, mutta äsken oli hyvä maltti.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Redondo - 29.08.2021, 00.27.26
Carlo heittänyt Edenin todelliseen koirankoppiin?
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 29.08.2021, 00.34.23
Carlo heittänyt Edenin todelliseen koirankoppiin?

Ei taida oikein sopia tähän pelin vaiheeseen missä pitäisi puolustaa ja kytätä vastahyökkäyksiä

EDIT: Olin näköjään väärässä.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2021, 00.37.40
Carlo heittänyt Edenin todelliseen koirankoppiin?

Vielä löytyi jostain penkin alta. Josko tänään olisi pirteämpi ilta hänellä.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 29.08.2021, 00.46.00
Jokke 40v vielä kentällä Betisiltä. Komeeta.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 29.08.2021, 00.57.32
Onneksi tuli Montoyalle tuo vika vetopaikka. 3 pistettä, mutta oli vähän nihkeää peliä.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 29.08.2021, 00.59.28
Topparit Alaba ja Militao tänään melkoisen heikkoja. Virhealttiutta ja epävarmuutta purkupalloissa.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 29.08.2021, 01.23.55
Miguel Gutierrezin toinen puoliaika :tuoppi: Ekalla jaksolla vielä aika ujoa pelaamista, mutta moro mitä tekemistä ottelun jälkimmäisellä puolikkaalla. Jämäkkä puolustuksessa, intensiivinen hyökkäyssuuntaan. Käynnisti voittomaaliin johtaneen transition, oltuaan alimpana miehenä katkomassa Betisin 1v2 ylivoimahyökkäystä. Ei antanut yhtään harhasyöttöä koko pelissä. Marcelo voi säälistä pelata copan ekan kierroksen, mutta muutoin ukkojen ollessa kunnossa marssijärjestys pitäisi olla aika selvä, Mendyn ja Miguelin jakaessa päävastuun tärkeämmistä peleistä.

3 peliä vieraissa, 7 pistettä. Nykyajan kärkijoukkueiden materiaalit huomioiden tuloksellisesti ihan vahva alku kuitenkin. Katotaan miten Bernabeulla lähtee kulkemaan 18 kuukauden odottelun jälkeen.
 
Otsikko: Vs: Jornada 3: Real Betis - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 29.08.2021, 07.16.20
Militaolla tuli sen kompuroinnin jälkeen vaikeaa. Melko pian ton jälkeen nappulaliigamainen roiskasu katsomoon. Yleensä tolla tasolla topparit hoitaa tossa tilanteessa pallon vielä omille. Mielestäni Courtois oli pelattavana. Alaba ei mielestäni pelannut heikosti. Ei siis Militao huono ollut, mutta aika usein tulee kerran pelissä ajanjakso kun rarkaisut ihmetyttävät.

Miguel, todella hyvä esitys  :peukku_ylos:

Vinillä on selvästi hyvä boogi taas. Parempaa kuin viime kaudela ja palannut aiemmalle tasolleen. En silti maalikuninkuutta vielä sovittele brassin harteille.