RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: maheinon - 13.08.2022, 17.07.40
-
This is Carlo Ancelotti 's call-up for his debut in the League this season. Real Madrid take on Almería this Sunday at the Power Horse Stadium (11:00 p.m., Movistar LaLiga).
REAL MADRID CALL-UP:
Goalkeepers: Courtois, Lunin and Luis López.
Defenders: E. Militão, Alaba, Vallejo, Nacho, Odriozola, Rüdiger and F. Mendy.
Midfielders: Kroos, Modrić, Camavinga, Casemiro, Valverde, Lucas V., Tchouameni and D. Ceballos.
Forwards: Hazard, Benzema, Asensio, Vini Jr. and Mariano.
-
Näemmä Carvajal sekä Rodrygo poissa sunnuntaina.
Avaako Rudiger oikealla vai saako Odriozola näyyyöpaikan vai mennäänkö vanhalla kaavalla Lucasin avatessa.
Saako Tchouameni paikan avauksessa, jos 90min pelannut Kroos huilaa.
Pääseekö Hazard edes vaihdosta sisään.
Mielenkiintoisia pelaajapoliittisia kysymyksiä joihin saadaan huomenna vastauksia
-
REAL MADRID XI:
Courtois;
Lucas, Nacho, Rüdiger, Mendy;
Kroos, Tchouaméni, Camavinga;
Valverde, Benzema, Viní Jr.
Ah, ihanasti rotaatiota!
-
Herranjestas mikä avari! :peukku_ylos:
-
Eipä tuolla harmita mikään muu kuin Lord Vazquezin läsnäolo. Ja todennäköisesti sitäkin katselee mieluummin kuin Odriozolaa.
Kiva juttu, että nuoret saa alusta lähtien vastuuta. Tchou pääsee näyttämään, miten Miron paikkaaminen sujuu.
Olisiko tämä se kausi, kun Valverde osuu muuhunkin kuin maalipuihin?
-
Vähän ennakkokaavailin sitä, että tuttu XI avaa parilla muutoksella, mutta nyt vedettiin koko pakka käytännössä uusiksi. Normaalisti näissä ekoissa peleissä aina omat haasteensa ja varsinkin, kun sarjanousija vastassa kovalla innolla. Tällä avauksella ainakin luulisi näyttöhaluja ja virtaa olevan, jotta täydestä pistepotista voidaan haaveilla. Saa nähdä millainen meininki sitä Almeriassa tänään onkaan, useampi vuosi on viimeisestä pääsarjapelistä vierähtänyt.
-
Camalta ja Valverdelta maalit tänään 20 metristä kiitos.
-
Mä olisin mielelläni nähnyt Alaban vasempana pakkina. Olen alkanut miettiä miten Vini ja koko hyökkäys hyötyisi hyvän pelisilmän ja syöttötaidon omaavasta vaspasta.
-
Puolustuslinja ei ole synkassa ja Almeria viimeistelee paremmin kuin Frankfurt. 1-0. :peukku_alas:
-
Rudilta aika kammottava startti.. Eipä yllätä, että heti tehdään vaikeaksi tämä reissupeli.
-
Rudiger on nyt yhden maalin velkaa.
-
Kroos ja Camavinga eivät vieläkään sovi yhtäaikaa kentällä.
-
Täh? Oliko Lucas paitsiossa?
-
Täh? Oliko Lucas paitsiossa?
Ei näyttänyt siltä. Nyt tätä kirjoittaessa tulikin selventävä kuva viivoilla.
Paljon on ollut paikkoja ja ihan kelvollista peliä. Jonain toisena päivänä olisi jo tehty 2-3.
-
En nyt kauhean huolissani olisi vielä tuloksesta ekan puoliskon perusteella. Jos sama tahti jatkuu, niin todennäköisesti tulee maali jossain kohtaa.
-
Yksi virhe omissa ja sen jälkeen Almeria makaa omassa boxissa ja Madrid hakkaa päätä tuohon puolustusmuuriin. Olen nähnyt joskus saman ennenkin.
Oikea laita ei tuota tällä hetkellä mitään. Vaikka se Tuhnu-Asensio sinne sitten edes. Ei Fede tällaisessa pelissä tee laidalla mitään. Camavinga ollut myös pettymys ja kortti alla, joten saattaapi lähteä jo tauolla vaihtoon.
Vaikea on voittoa ottaa, mutta jospa ne comebackit jatkuisivat toisella jaksolla taas.
-
Almeria aika kiitettävästi sumputtaa Benzemaa. Ei pääse paikoille vaikkakin aika verkkaisesti tänään asettelee palloa ennen kuin vetää. Cama ja Rudi jotenkin jäässä tänään. Loordi keskittelee silmät kiinni.
-
Kroos ja Camavinga eivät vieläkään sovi yhtäaikaa kentällä.
Carlo huomasi saman. Tykkäävät saada palloa ja pelata samassa tilassa ja samassa roolissa. Camavinga ottaa paikan sitten, kun Kroos lopettaa.
Nyt on Valverden vedot menneet maalia kohden.
-
On nämä kyllä veikeitä iltoja, kun pitkälti yli 20 yritystä jo kasassa, eikä vain uppoa. Hazard oli lämmöillä, joten olisiko belgi se vapahtaja. Kenties 10-paikalle häärimään?
-
Loordin itsensä se on tehtävä. 1-1.
-
Lucas! :pallo:
Tätä ei viedä. Vini ja Bentso moottorina.
-
Menee se kun tarpeeksi moukaroi. Lucas :pallo:
-
Alaba! :pallo: :pallo:
-
No nyt!! :laugh: Alaba!
-
Alaba!
Semmoinen sisääntulo siihen sitten :D
-
Voin kuvitella tuon keskustelun Kroosin ja Alaban välillä. :D
Toni huikannut, että "parempi laittaa sisään, jos tuut suoraan penkiltä vetämään" - sen verran oli hymy herkässä.
-
Oli Davidelta sellainen tuuletus, että taisi olla hän kuka sanoi Alaballe, että vetää etuyläkulmaan.
-
Tuttu kaava, vaikean kautta voittoon. Alun shokkialun jälkeen kentällä oli vain yksi jalkapalloa pelannut joukkue ja lopulta ansaittu palkinto kolmen pinnan myötä. Aikamoiseksi väsytytaistoksi tuo lopulta muodostui, ei Almerialla enää lopussa ollut kovinkaan paljoa jalkoja hakea sitä tasoitusmaalia.
Rüdigerilta surkea peli, jopa muutamat alaspäin syötöt Kurtulle karmeaa katsottavaa. Lampaanperse myös viimeistelystä pl. Lucas, joka viimeisteli kahdesti varsin komeasti, toinen toki jasson myötä vietiin pois. Asensioon luotto näemmä nolla, peliotteiden vai vielä elokuussa tapahtuvan mahdollisen siirron vuoksi? Joka tapauksessa tuo oikea laita on iso kysymysmerkki tälle kaudelle, kuten ennakkoon osasi veikatakin.
Anyways, kolmen pinnan kanssa kotiin :peukku_ylos:
-
Noin. Kausi avattu ja debyytti tehty. Nyt voidaan hetki keskittyä peli per viikko tahdilla perus liiga-arkeen.
-
Ainiin. On se ihme eläin tämä Valverde. 90 minuuttia vetelee spurtteja kuin heikkopäinen eikä pallonhallinnan taso laske lainkaan.
-
Valverdellä tuo potku myös aivan jäätävä. Lähtee melkoisella vauhdilla ja painolla. Joku toinen päivä olis menny pari verkon perukoille.