RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 28.08.2022, 21.11.53

Otsikko: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2022, 21.11.53
Real Madrid’s XI

Courtois,
Lucas, Militao, Rudiger, Alaba,
Modric, Tchouameni, Kroos,
Valverde, Vinicius & Benzema.

Ilmeisesti foorumilla lausuttuihin rukouksiin ollaan tänään vastaamassa, kun Alaba pelannee LB-tontilla.

Tchoua pääsee casemiroksi vanhojen ratsujen väliin.

Voi perkele näitä alkamisajankohtia.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 28.08.2022, 21.22.23
Ellei Carletto pistä Rüdin vasemmalle, jottei virheetön Alaba-Militao kaksikko mene hajalle?  Toivotaan, että pelaajat pelaa luonnollisilla paikoillaan. Tchouameni jatkaa jälleen avauksessa,  hyvä niin!  :peukku_ylos:

Onko muuten jollain faktaa, perustuuko tämä kolmen reissupelin aloitus Bernabeulla olevaan remppaan vai mihin? Viikon päästä vasta päästään kotona pelaamaan. Ja alkamisajankohdalle täältäkin :keskari: Turha pistää liian kuuman sään piikkiin, kun moni muu pääsee pelaamaan 19.30 alkavissa peleissä, mutta Real vetää joka kerta klo 23. Ensi viikolla onneksi klo 17.15  :peukku_ylos:

Itse pelistä, Espanyol usein ollut pelkkä suupala, mutta asenteen oltava kunnossa. Ainakin kauden ensimmäiset pelit osoittaneet, että ei ihan lepsuillen ole lähdetty.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 28.08.2022, 22.28.32
Ilmeisesti reissupelit johtuvat tosiaan remontista. Vajaat pari viikkoa ehtii nurmi levätä ennen ensimmäistä peliä. Ei siis aivan niin tiukille mene kuin vuosi sitten.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 28.08.2022, 23.12.42
Rempan takia nämä 3 reissupeliä.

Vielä ei Alaba - Vini näytä toimivan.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 28.08.2022, 23.13.24
Vini!! :pallo:

Tchouaméni näytti olevan vähän muutakin kuin 6 paikan pelaaja.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 28.08.2022, 23.13.41
Sii Tchoua  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2022, 23.13.59
Vielä on todella aikaista sanoa tätä ääneen, mutta Casemiroa ei ole ikävä. Tchoua :peukku_ylos:.

Vini. :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 28.08.2022, 23.15.35
Uh ah Tchouameni ja Vini liruttaa illan avausmaalin.

Tchouan startti Real-uralle on ollut vahva!
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2022, 23.45.01
Herranjumala millä pompulla Joselu sai pallon uudelleen Militaon selästä. 1-1.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 28.08.2022, 23.45.05
Katselin jo pariin otteeseen, ettei keskikentän roolitukset ole ihan selkeät..
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 28.08.2022, 23.47.08
Vähän alettiin kaivamaan verta nenästä ja sieltähän se tuli ennen taukoa.

Nämä pelit pitäisi tappaa juurikin tämän takia heti, eikä liian myöhään.

Benz edelleen aika tahmea ja Fede menee laidasaa hukkaan..
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 28.08.2022, 23.49.36
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 28.08.2022, 23.54.59
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.

Sama. Vähän hakee itseään nämä Carlon taktiikat.

Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.00.46
Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.

Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.

Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D  Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.09.46
Aika surutta vedettiin Vini selästä boxissa nurin. Selkeä vihellys jokaisella muulla kentän osa-alueella.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2022, 00.15.40
Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.

Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D  Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.

Näin se on. Isoissa matseissa Valverden liike on todella arvokasta, mutta näissä peleissä ei pääse oikeuksiinsa. Osasyynä myös se, että seilailee ja surffailee vähän joka puolella kenttää.

City- ja Chelsea-pelien urotekojen jälkeen Rodrygon toivoisi löytävän vielä tasaisuuden, jotta voitaisiin luokitella avauksen mieheksi. Marco myöskään ei mikään herra-tasaisuus ole.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2022, 00.23.37
Camavinga hyvällä jalalla liikenteessä.

Karimin päivä sen sijaan ei ole tänään.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.33.33
On taas sen tason makoilua, että semmonen 10min lisäaikaa lienee paikallaan. Kuka mustapaidoista nousisi nyt ratkaisijaksi..
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2022, 00.35.46
Rodrygo käy paitsiosta hakemassa Vinille tarkoitetun syötön. Muutenkin huonoja ratkaisuja.

On hyviä hyökkäyksiä, mutta teräryys jäänyt nyt bussiin.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.40.46
Ei palaakaan tällä hetkellä, Espanyol jaksaa juosta ja prässätä. Vini on puhki ja Benzo ei saa mitään aikaan - Rodrystä puhumattakaan.

Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2022, 00.44.13
Bentsoo!! :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2022, 00.44.18
Rodrygo + Benzema!

Mikäpä muukaan duo sen maalin tekisi :D
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.45.36
Karimmmm!!! Tulee se sieltä kun vähän parjaa!

Upea keskitys Rodryltä!

E: Luoja miten karmea tämä tuomari on.

Sai sentään veskarin ansaitusti pihalle, mutta onpa ollut heikko esitys päätuomarilta.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2022, 00.54.47
Oikein meni vihellys, mutta pelin hengen vastainen.

Ei Espanyol olisi enää saanut maalia.

Bentso!  :pallo: Tylysti.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 29.08.2022, 00.55.37
Ceballos yritti ottaa haltuun ja ois laittanut tyhjiin ilman rikettä. Espanyol ois kyllä ansainnut tästä enemmän.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 29.08.2022, 00.58.02
Benzema! Peli pakettiin vaikeuksien kautta ja puhdas saldo säilyy edelleen.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 29.08.2022, 01.04.19
Harvemmin näkee, että vastustaja piristyy aivan yhtäkkiä. Alku näytti siltä, että homma tulee olemaan taputeltu ekalla jaksolla.
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 29.08.2022, 09.53.51
Vini aika itsekäs tänään eikä saanut palloja oikein pelattua eteenpäin. Espa myös kyllä peitti hyvin ja luultavasti suunnitellusti väylät.

Rodrygo on kyllä mielettömän älykäs pelaaja. Kentälle tullessa jatkuvasti oikea-aikaisia juoksuja selustaan. Hääri kentällä myös melkoisen vapaassa roolissa, kun mielenvikaisen nerokas mutta kasuaalilta näyttänyt syöttö Benzon maaliin lähti vasemmalta laidalta.

Brasilian veljekset <3

Tämän Alaban pelin jälkeen porukat ehkä ymmärtävät paremmin Mendyä. Ei ole helppoa pelata laitapakkia Vinin tyylisen laitakärjen kanssa. Kun Mendy on saanut pelata ilman Viniä ja ottaa laidan reuna itselleen on peli ollut ihan eri näköistä. Mendy <3
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 29.08.2022, 12.29.31
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.

Team Mendy. :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 29.08.2022, 18.48.30
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.
Team Mendy. :peukku_ylos:
Näihän se oli. Alaba juoksi hyökkäyksen kärjessä kuin Marcelo parhaimpina aikoinaan. Vinin kanssa ei syntynyt mitään. Puolustaessa oli hankaluuksi 1vs1 tilanteissa.