RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 28.08.2022, 21.11.53
-
Real Madrid’s XI
Courtois,
Lucas, Militao, Rudiger, Alaba,
Modric, Tchouameni, Kroos,
Valverde, Vinicius & Benzema.
Ilmeisesti foorumilla lausuttuihin rukouksiin ollaan tänään vastaamassa, kun Alaba pelannee LB-tontilla.
Tchoua pääsee casemiroksi vanhojen ratsujen väliin.
Voi perkele näitä alkamisajankohtia.
-
Ellei Carletto pistä Rüdin vasemmalle, jottei virheetön Alaba-Militao kaksikko mene hajalle? Toivotaan, että pelaajat pelaa luonnollisilla paikoillaan. Tchouameni jatkaa jälleen avauksessa, hyvä niin! :peukku_ylos:
Onko muuten jollain faktaa, perustuuko tämä kolmen reissupelin aloitus Bernabeulla olevaan remppaan vai mihin? Viikon päästä vasta päästään kotona pelaamaan. Ja alkamisajankohdalle täältäkin :keskari: Turha pistää liian kuuman sään piikkiin, kun moni muu pääsee pelaamaan 19.30 alkavissa peleissä, mutta Real vetää joka kerta klo 23. Ensi viikolla onneksi klo 17.15 :peukku_ylos:
Itse pelistä, Espanyol usein ollut pelkkä suupala, mutta asenteen oltava kunnossa. Ainakin kauden ensimmäiset pelit osoittaneet, että ei ihan lepsuillen ole lähdetty.
-
Ilmeisesti reissupelit johtuvat tosiaan remontista. Vajaat pari viikkoa ehtii nurmi levätä ennen ensimmäistä peliä. Ei siis aivan niin tiukille mene kuin vuosi sitten.
-
Rempan takia nämä 3 reissupeliä.
Vielä ei Alaba - Vini näytä toimivan.
-
Vini!! :pallo:
Tchouaméni näytti olevan vähän muutakin kuin 6 paikan pelaaja. :peukku_ylos:
-
Sii Tchoua :peukku_ylos:
-
Vielä on todella aikaista sanoa tätä ääneen, mutta Casemiroa ei ole ikävä. Tchoua :peukku_ylos:.
Vini. :pallo:
-
Uh ah Tchouameni ja Vini liruttaa illan avausmaalin.
Tchouan startti Real-uralle on ollut vahva!
-
Herranjumala millä pompulla Joselu sai pallon uudelleen Militaon selästä. 1-1.
-
Katselin jo pariin otteeseen, ettei keskikentän roolitukset ole ihan selkeät..
-
Vähän alettiin kaivamaan verta nenästä ja sieltähän se tuli ennen taukoa.
Nämä pelit pitäisi tappaa juurikin tämän takia heti, eikä liian myöhään.
Benz edelleen aika tahmea ja Fede menee laidasaa hukkaan..
-
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.
-
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.
Sama. Vähän hakee itseään nämä Carlon taktiikat.
Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.
-
Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.
Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.
Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.
-
Aika surutta vedettiin Vini selästä boxissa nurin. Selkeä vihellys jokaisella muulla kentän osa-alueella.
-
Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.
Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.
Näin se on. Isoissa matseissa Valverden liike on todella arvokasta, mutta näissä peleissä ei pääse oikeuksiinsa. Osasyynä myös se, että seilailee ja surffailee vähän joka puolella kenttää.
City- ja Chelsea-pelien urotekojen jälkeen Rodrygon toivoisi löytävän vielä tasaisuuden, jotta voitaisiin luokitella avauksen mieheksi. Marco myöskään ei mikään herra-tasaisuus ole.
-
Camavinga hyvällä jalalla liikenteessä.
Karimin päivä sen sijaan ei ole tänään.
-
On taas sen tason makoilua, että semmonen 10min lisäaikaa lienee paikallaan. Kuka mustapaidoista nousisi nyt ratkaisijaksi..
-
Rodrygo käy paitsiosta hakemassa Vinille tarkoitetun syötön. Muutenkin huonoja ratkaisuja.
On hyviä hyökkäyksiä, mutta teräryys jäänyt nyt bussiin.
-
Ei palaakaan tällä hetkellä, Espanyol jaksaa juosta ja prässätä. Vini on puhki ja Benzo ei saa mitään aikaan - Rodrystä puhumattakaan.
-
Bentsoo!! :pallo:
-
Rodrygo + Benzema!
Mikäpä muukaan duo sen maalin tekisi :D
-
Karimmmm!!! Tulee se sieltä kun vähän parjaa!
Upea keskitys Rodryltä!
E: Luoja miten karmea tämä tuomari on.
Sai sentään veskarin ansaitusti pihalle, mutta onpa ollut heikko esitys päätuomarilta.
-
Oikein meni vihellys, mutta pelin hengen vastainen.
Ei Espanyol olisi enää saanut maalia.
Bentso! :pallo: Tylysti.
-
Ceballos yritti ottaa haltuun ja ois laittanut tyhjiin ilman rikettä. Espanyol ois kyllä ansainnut tästä enemmän.
-
Benzema! Peli pakettiin vaikeuksien kautta ja puhdas saldo säilyy edelleen.
-
Harvemmin näkee, että vastustaja piristyy aivan yhtäkkiä. Alku näytti siltä, että homma tulee olemaan taputeltu ekalla jaksolla.
-
Vini aika itsekäs tänään eikä saanut palloja oikein pelattua eteenpäin. Espa myös kyllä peitti hyvin ja luultavasti suunnitellusti väylät.
Rodrygo on kyllä mielettömän älykäs pelaaja. Kentälle tullessa jatkuvasti oikea-aikaisia juoksuja selustaan. Hääri kentällä myös melkoisen vapaassa roolissa, kun mielenvikaisen nerokas mutta kasuaalilta näyttänyt syöttö Benzon maaliin lähti vasemmalta laidalta.
Brasilian veljekset <3
Tämän Alaban pelin jälkeen porukat ehkä ymmärtävät paremmin Mendyä. Ei ole helppoa pelata laitapakkia Vinin tyylisen laitakärjen kanssa. Kun Mendy on saanut pelata ilman Viniä ja ottaa laidan reuna itselleen on peli ollut ihan eri näköistä. Mendy <3
-
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.
Team Mendy. :peukku_ylos:
-
Ei tosiaan ollut Alabasta sellaiseksi sateentekijäksi kuin joidenkin foorumistien fantasioissa oli kuviteltu. Otanta on pieni, mutta en lähtisi silti odottamaan mitään jättimäisiä eroja Mendyyn verrattuna.
Team Mendy. :peukku_ylos:
Näihän se oli. Alaba juoksi hyökkäyksen kärjessä kuin Marcelo parhaimpina aikoinaan. Vinin kanssa ei syntynyt mitään. Puolustaessa oli hankaluuksi 1vs1 tilanteissa.