RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 03.09.2022, 15.29.25

Otsikko: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: TAMI - 03.09.2022, 15.29.25
Jalkapallo palaa Bernabeulle. Lukuun ottamatta tiistain Galsgow-reissua, edessä on pitkä putki pelejä pääkaupungissa.

Kotiyleisö sai kevätkaudella rahoilleen vastinetta erityisesti loppuminuuteilla. Entinen pelaajamme Sergio Canales kertoili haastattelussa, että voit johtaa Bernabeulla peliä 0-2 85 minuutin kohdalla, mutta hävitä silti pelin. Nähtäväksi jää, minkälainen on pyhätön taika tällä kaudella.

Courtois;
Carvajal Militao Alaba Mendy;
Modrić Tchouaméni Camavinga;
Rodrygo Benzema Vinicius

Aika luontaisia muutoksia viime peliin: Carvajal ja Mendy palaavat paikoilleen laitapakeiksi ja keskikentällä Kaiser on kierrätysvuorossa. Ylempänä Rodrygo saa vastuuta avauksessa.

Tänään olisi pitkä putki katkaistavana. Viimeiset viisi vastaavaa jornadaa:

0-1
0-2
0-0
0-0
0-0
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Karzzaa - 03.09.2022, 17.29.33
Hieno syöttö alabalta, mutta tuo vinin liike :sydan:
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 17.37.00
Eipä yllätä, että Carvajalin mies.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Gossau - 03.09.2022, 18.04.47
Melko salliva linja tuomarilla.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 18.05.46
Ranskalaiset dominoi keskikenttää.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Gossau - 03.09.2022, 18.08.23
Ai että tykkään Camavingan pelaamisesta. Röyhkeyttä ja nöyryyttä sopivassa suhteessa.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: maheinon - 03.09.2022, 18.34.34
Joukkue on liian nälkäinen. Kaikki haluavat palloa enemmän kuin saavat eivätkä Malta syöttää sitä kaverille.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 18.36.45
Bentsolta heikko alkukausi. Tuntuu kuin paukkuja säästetään joulukuun kisoja varten, joka varmasti Karimin päätavoite tälle kaudelle. Kaiken muun onkin jo voittanut.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: TAMI - 03.09.2022, 18.42.32
Fede :peukku_ylos: muutaman sekunnin kentällä ja heti assisti Rodrygolle.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 18.43.13
Rodrygo! :pallo:

Valverde tietysti syöttäjänä. Carlon (Daviden) supersubit jatkuu.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 18.55.44
Kenraali ja Ceballos tulossa vielä kentälle.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Alpo - 03.09.2022, 19.08.55
Carvajal 3 viikkoa sivussa.. Toivottavasti ei, mutta sellainen kutina näistä viime minuuttien vaihdoista tulee.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: maheinon - 03.09.2022, 19.24.11
Carvajal oli kyllä heikko tänään. Olisi saanut Rudi korvata jo paljon aiemmin.

Ceballos erittäin pirteä ja pallovarma tänään. Preseason taisi kuormittaa alkukaudella kun olo niin tukkoista.

Cama ja Tchou olivat aivan päälliköitä tänään. Nyt ollaan oikeasti näkemässä tällä kaudella se, kun Kroos ja Modric jäävät keskikentän kuusikon viimeisiksi vaihtoehdoiksi.

Mendyltä solid peli. Hänen laidaltaan ei tulla.

Militaolla selvästi tehnyt kilpailu hyvää. Taso ja yritys noussut selkeästi.
Otsikko: Vs: Jornada 4: Real Madrid - Real Betis
Kirjoitti: Chris - 04.09.2022, 16.20.22
Eilinen matsi tulospiilosta. Kokonaisuudessaan aika vakuuttava voitto, vaikka 2-1 tulos voisi hieman muuta väittääkin. Betis oli kesy ja kotijoukkueen heikko viimeistely esti, ettei homma ratkennut jo aiemmin. Kovassa ottelutahdissa olisi suotavaa, että pelit saataisiin ajoissa pakettiin, jolloin Viniä ja Benzoakin uskallettaisiin lepuuttaa. Tchouameni kentän kunkku eilen, näyttää ettei poika mitään Casea mentoriksi edes tarvinnut.

Benzeman heikohko vire huolettaa, mutta jospa se siitä pian.

Barca jyrää samalla myös voitosta voittoon, eli ei tässä  turhiin pistemenetyksiin ole varaa.