RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 06.09.2022, 18.34.15
-
Varma syksyn merkki - Mestarien liigan lohkovaihe alkaa. Viime kausi muistetaan pitkään sen uskomattomista käänteistä ja etenkin Madridin valkoisella puolella viime UCL-sesonki jätti ikuisen muiston kannattajien sydämiin. Nyt Real lähtee jahtaamaan jo seurahistorian 15. Isokorvaista. Haaste ei ole helppo, mutta eiköhän koko futisyleisö tiedä, kuka Euroopan hallitsija on, eikä Los Blancosia voi koskaan laskea ulos voittotaistelusta.
Jos viime kevät tarjosi mannaa ja hurjan jatkokaavion, oli onnetar nyt myöten, kun se heitti samaan lohkoon saksalaisen RB Leipzigin, tutun ja turvallisen Shahtar Donetskin sekä perinteikkään Celticin. Ennakkoveikkailussa Real on jättisuosikki, mutta asennekoomassa näihin peleihin ei kuitenkaan kannata lähteä.
Tänään vastassa siis Skotlannissa Celtic.
Ennakoitu avaus:
Courtois
Carvajal - Militao - Alaba - Mendy
Modric - Tchouameni - Kroos
Rodrygo - Benzema - Vini jr.
Hieman ollut huhua, että Rüdiger avaa ja paljon mahdollista se onkin. Kenen tilalle järkäle sitten kenties asetellaan, selviää kun kokoonpanot julkistetaan.
Muilta osin tuskin suuria muutoksia, vaikka pelitahti tästä alkaa nyt kiihtymään aika lailla. Sunnuntaina vastassa Mallorca kotona ja silloin lienee isomman rotaation paikka.
-
Kiitos Chris avauksesta!
Itse odotan sitä päivää kun Carlo yllättää ja laittaa Hazardin avaukseen. Voisiko se päivä olla tänään. Rudi oikeana pakkina tasapainottamassa. Noh, se niistä päiväunista. Ei tule tapahtumaan.
-
REAL MADRID XI VS CELTIC:
Courtois:
Carvajal, Militao, Alaba, Mendy;
Modric, Tchouameni, Kroos;
Valverde, Benzema, Vinicius
Valverde tulee jälleen laidalle, muuten mennään Chrisin ennustamalla.
Olisi sitä voinut jollekin kolmikosta Asensio, Hazard, Mariano antaa jo minuutteja. Aivan statisteiksi ovat jäämässä tätä menoa.
E. Rüdigerille on myös annettu aika selkeä viesti, että täällä sinä et kävele avaukseen.
-
Celtic pelaa niin, että toisella puoliajalla tulee noutaja. Aivan hirveä työmäärä.
-
Kylmä hiki nousi just.
Bentsolta meni sitten polvi..
-
Hazard ottamaan lämpöä.
E: Nyt tai ei koskaan!
-
Hazard tulee kentälle! :o
Nyt oikea näytön paikka.
-
Hazard ottamaan lämpöä.
Ja tulee myöskin kentälle.
Mielenkiintoista tulee, jos Karim on pitempään sivussa.
-
No niin, Realin kausi oli sit siinä..
Ei mutta vakavissaan, niin toivotaan parasta ja Hazardille tärkeä näytönpaikka nyt sitten.
-
Ei kyllä hyvin alkanut Hazardilta. Lähes jokainen syöttö jäänyt vajaaksi ja hävinnyt yhtä lukuunottamatta kaikki kaksinkamppailut. Mariano oli suoriutuisi paremmin, jos siis on edes pelikunnossa.
-
Ei kyllä hyvin alkanut Hazardilta. Jokainen syöttö jäänyt vajaaksi ja hävinnyt yhtä lukuunottamatta kaikki kaksinkamppailut.
Aivan paskaa pelaamista ja liikettä.
Jokohan tässä täytyy itsekin luovuttaa niiden viimeistenkin toivonrippeiden osalta Hazardin suhteen.
Perkele Eden, minkä mulle teit.
-
Hazard vaikuttaa keski-ikäiseltä ex-huippupelaajalta. Vähän kuin Marcelo viimeisellä kaudella.
-
Hazard oli kyllä käsittämättömän laiska. Alkoi taas harmittamaan se Zidanen toinen stintti.
-
Menikö Militao myös hajalle vai muuten vaan Rüdi toppariksi?
-
Piteli ainakin jalkaansa ekalla puoliajalla.
-
Menikö Militao myös hajalle vai muuten vaan Rüdi toppariksi?
Meni. Linkutti vikat minuutit ekan jakson lopussa.
-
Vieläköhän nähdään Rodrygo kärkenä. Oon ihan varma, että joku oma junnu olisi parempi kärki mitä Hazard.
Real pelaa tällä hetkellä nolla nollaa. Ei ala hyvin tällä kaudellakaan pelit Chämppärissä.
-
Johan sitä siis melkein kuukausi mentiinkin terveellä rosterilla. Onneksi toppariosasto on laaja, joten tästä selvittäneen.
Vini kadonnut ihan kuvasta 2.jaksolla.. Rodrygo ja Camavinga okisi nyt toivotut vaihdot tässä kohtaa.
-
Kuka on kadonnut? ;D
-
Ihan kuin Pariisista: Fede syöttää laidaltaan pitkällä matalalla Vinille ja pallo maaliin! :pallo:
-
Vini!! :pallo:
Aivan kuin Liverpoolia vastaan.
-
Kauan se ehti olla kadoksissa :D
Hieno prässinpurku ja sen jälkeen Fede-Vini duo iskee helpottavan avausmaalin :pallo:
-
Tchouamenin tekeminen näyttää siltä, että mies olisi ollut Valkoisissa noin 12 kauden ajan.
Ja samalla Luka 0-2! :pallo:
-
Voi Luka! :sydan:
-
Modric! :pallo:
-
Nyt oli väläys tuttua Edeniä ja Modric veivaa ulkosyrjällä ratkaisun tunnelmaa tähän matsiin :tuoppi:
-
Hazard! :pallo:
Jokos se tästä lähtisi?
-
Eden Hazard! <3
Aina uskonut!
-
Ttu jes, Eden!!!! :tuoppi:
Tästä hälle itseluottamusta ja lisää minuutteja, kiitos.
-
Eden, Eden, Eden! <3
Huikea ilta belgialaiselta! Bandwagonissa on rauhallista.. 0
Ihan saakelin upea hyökkäys kokonaisuudessaan!
-
Valderde ollut tänään todella hyvä.
-
Valderde ollut tänään todella hyvä.
Kuin myös saman laidan Dani. :)
Lopulta selkeä isät vs pojat ja kolmen pisteen kanssa Madridiin. Kuusi seuraavaa peliä onkin sitten pääkaupungissa.
-
Teki se Hazard nyt kuitenkin 1 + 1 tehot. Ihan jopa on toinen puoliaika häneltä. Terävyyttä ja pelituntumaa tuo nyt kaipaisi.
-
https://twitter.com/totalcristiano/status/1567286490828345346?t=rrvFHQFaF4dGS1N7vB052g&s=19
Siitä vielä tuo 0-3 osuma katseluun kokonaisuudessaan.
Oli Realilta eilen kyllä sellainen 14.kertaisen UCL-voittajan startti uuteen kannujahtiin. Celtic ekan jakson aivan hurmiossa, muutama hyvä tontti ja kotijengi pähkinöinä. Real ottaa hommaa tyynesti, tietäen, että 2.jaksolla kaveri väsyy ja saa pelin itse kontrolliin. Lopultahan niin kävi ja kliininen vierasvoitto. Ei tuolla lailla ihan joka kerta kannata antaa vastustajalle pelin otetta, olisihan se saattanut omissa helistä, jolloin peli olisi ollut ihan eri, mutta aika kylmällä tavalla tuossa annettiin Celticille oppitunti, että peli kestää 90min ja Realia vastaan ei riitä 45min onnistuminen.
Benzon loukista ei liene tietoa vielä oikein kenelläkään? Militao hajosi myös. Sunnuntalna lienee rotaatio paikallaan, sillä sen jälkeen kaksi tärkeää ottelua, Leipzigia ja Atleticoa vastaan.
-
Benzeman loukista ei tietoa vielä. Ancelotti oli kommentoinut, että ei vaikuta vakavalta, mutta mistä näistä tietää.
-
Hazard saisi joka tapauksessa aloittaa Mallorcaa ja Leipzigin vastaan. Saisi sitä kuuluisaa pelituntumaa ja pystyisi auttamaan joukkuetta jatkossa paremmin.
-
Hazard saisi joka tapauksessa aloittaa Mallorcaa ja Leipzigin vastaan. Saisi sitä kuuluisaa pelituntumaa ja pystyisi auttamaan joukkuetta jatkossa paremmin.
Samaa mieltä. Nyt pitäisi kerätä momentumia Hazardille, kun siihen kerrankin on luontainen mahdollisuus.
Realin some ainakin ottaa kaiken ilon irti, kun vihdoin on aihetta. Joka kuvassa tuntuu olevan hymyilevä Eden. :)
E. Tonilla eilen syötöt 119/124 (96 %) ja pitkät pallot 17/17. MotM taskuun.