RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 25.10.2022, 20.14.41

Otsikko: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 25.10.2022, 20.14.41
Jatkoomeno on varmistettu. Lohkovoittoa ei. On niitä pyttyjä tosin lohkokakkosenakin voitettu.

REAL MADRID XI

Courtois;
Lucas, Militao, Rüdiger, Nacho;
Camavinga, Tchouaméni, Kroos;
Asensio, Rodrygo, Viní Jr

Puolustuksessa päästään kierrättämään kolmen pelipaikan osalta.

Keskikentällä tulevaisuutta ja Kroos.

Asensiolle kauden ensimmäinen(!) avauspaikka. Ansaitsee kyllä mahdollisuutensa ysikymppiseen.

Tyylikästä olisi ottaa tänään voitto ja taputella lohkovoitto Saksanmaalla.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 25.10.2022, 21.28.55
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 25.10.2022, 21.52.05
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.

Varmaankin varotoimenpide.

Ancelottin mukaan Karim, Fede, Luka ja Dani palaavat jo sunnuntaina kokoonpanoon. Jos siis ylipäätään silloin pelataan.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 25.10.2022, 22.10.14
Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 25.10.2022, 22.20.51
Jotain muuta saatiin tänään kuin tyylikäs esitys. 2-0. :peukku_alas:

Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..

En ole minäkään iso fani. Toisaalta sieltä on Karim ja Mariano poissa kokonaan.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 25.10.2022, 22.46.52
Marco keskittää ja Vini nikkaa!

Kyllä se vain jatkosopparilta näyttää ottelu ottelulta enemmän.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 25.10.2022, 22.50.23
Vinin pusku  :o :pallo:
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 25.10.2022, 23.33.03
Camavinga vaihtoon ja Arribas vaikka tuohon pyörittää peliä, kiitos.

Leipzig on kyllä harvoja jengejä, jota vastaan Realin ei kannata lähteä tällaiseen cost-to-cost havaijipalloon
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.10.2022, 23.34.40
Täydellinen kuvaus Real Madridista tämä peli. Aivan pulassa oltu koko peli. Maali toki hieno, mutta muuten ihan täysin Vinin harteilla hyökkäyspelaaminen.

Olis ollu kiva nähdä Castillan poikia mut tuskin pääsevät kentälle.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 25.10.2022, 23.39.28
Se siitä.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 25.10.2022, 23.40.38
Militao. Mitä helvettiä? Sä katsoit Werneriä silmiin ja silti mies katosi.
Otsikko: Vs: UCL: Leipzig - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 25.10.2022, 23.41.09
Camavinga on ollut kyllä iso pettymys tänään.

Vini on ollut monta kertaa lähellä maalintekoa, mutta joka kerta jää pienestä kiinni.

Kauden avaustappio taitaa tulla, tuskin tänään nähdyllä motivaatiotasolla tehdään kahta.