RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 25.10.2022, 20.14.41
-
Jatkoomeno on varmistettu. Lohkovoittoa ei. On niitä pyttyjä tosin lohkokakkosenakin voitettu.
REAL MADRID XI
Courtois;
Lucas, Militao, Rüdiger, Nacho;
Camavinga, Tchouaméni, Kroos;
Asensio, Rodrygo, Viní Jr
Puolustuksessa päästään kierrättämään kolmen pelipaikan osalta.
Keskikentällä tulevaisuutta ja Kroos.
Asensiolle kauden ensimmäinen(!) avauspaikka. Ansaitsee kyllä mahdollisuutensa ysikymppiseen.
Tyylikästä olisi ottaa tänään voitto ja taputella lohkovoitto Saksanmaalla.
-
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.
-
Valverde ei edes mukana, joten joku loukki siitä Papu Gomezin polvipotkusta jäi. Mitään ilmoitusta tosin ei ole tullut. Myös Modric jäi reissusta viime hetkellä.
Varmaankin varotoimenpide.
Ancelottin mukaan Karim, Fede, Luka ja Dani palaavat jo sunnuntaina kokoonpanoon. Jos siis ylipäätään silloin pelataan.
-
Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..
-
Jotain muuta saatiin tänään kuin tyylikäs esitys. 2-0. :peukku_alas:
Olenko ainoa joka ei innostu siitä että Rodrygo avaa ysinä? Mieluummin myös Nacho vaspana eikä Rudiger, mutta eiköhän Ancelottit tiedä paremmin..
En ole minäkään iso fani. Toisaalta sieltä on Karim ja Mariano poissa kokonaan.
-
Marco keskittää ja Vini nikkaa!
Kyllä se vain jatkosopparilta näyttää ottelu ottelulta enemmän.
-
Vinin pusku :o :pallo:
-
Camavinga vaihtoon ja Arribas vaikka tuohon pyörittää peliä, kiitos.
Leipzig on kyllä harvoja jengejä, jota vastaan Realin ei kannata lähteä tällaiseen cost-to-cost havaijipalloon
-
Täydellinen kuvaus Real Madridista tämä peli. Aivan pulassa oltu koko peli. Maali toki hieno, mutta muuten ihan täysin Vinin harteilla hyökkäyspelaaminen.
Olis ollu kiva nähdä Castillan poikia mut tuskin pääsevät kentälle.
-
Se siitä.
-
Militao. Mitä helvettiä? Sä katsoit Werneriä silmiin ja silti mies katosi.
-
Camavinga on ollut kyllä iso pettymys tänään.
Vini on ollut monta kertaa lähellä maalintekoa, mutta joka kerta jää pienestä kiinni.
Kauden avaustappio taitaa tulla, tuskin tänään nähdyllä motivaatiotasolla tehdään kahta.