RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 30.10.2022, 15.21.14

Otsikko: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Chris - 30.10.2022, 15.21.14
Taas mennään. Neljänneksi viimeinen matsi ennen MM-kisoja.  Sarjan piikkipaikan varmistamiseksi, ei näissä peleissä voi menettää pisteitä.   Viikolta alla kauden avaustappio Saksassa eli paluuta toiveissa voittojen tielle.

Avaus tänään:

Courtois;
Carvajal, Rüdiger, Alaba, Mendy
Modrić, Camavinga, Kroos
Valverde, Rodrygo, Viní Jr

Militao ja Tchouameni lepovuorossa. Benzema sivussa ja Rodrygo olikin mukana ja avaa piikissä. Asensiolle ei toista avarin paikkaa putkeen, vaan puujalasta kuntoutunut Fede oikeaan laitaan.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: TAMI - 30.10.2022, 17.57.15
Ei tämä nyt ihan lähde.

En vieläkään tiedä, mitä mieltä Rodrygosta pitäisi olla. Välillä nähdään lähes maagisia suorituksia, mutta sitten perustekeminen tuntuu aika köykäiseltä. Etenkin 9-paikalla toivoisi näkevän vähän enemmän testoa ja äijämäisyyttä.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 17.59.51
Aloitin matsin katselun puhelimen ruudulta 10min sitten. Ei näytä taas hyvältä. Vinin ja Valverden varassa taidetaan taas olla.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Chris - 30.10.2022, 18.05.08
Heikko kotijoukkue, taisteleva vierailija ja heikko tuomari.

Mitäänsanomatonta paskaa, kuten aina näitä sumppujengejä vastaan kotinurmella nykyään on.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Gossau - 30.10.2022, 18.25.08
Puskusta keltainen?

Alkaa turhauttaa pelaajia ja katsojaa.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: #10 - 30.10.2022, 18.33.29
Ei näillä kyllä suurta viihdearvoa ole, tappavan tasaista shakkia jossa haetaan sitä yhtä puhkaisevaa.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: #10 - 30.10.2022, 18.44.13
Sieltä se sitten löytyy. :sydan:
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 18.44.21
Vini!!  :pallo:

Valverden syötöstä.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: TAMI - 30.10.2022, 18.44.30
Vinin ja Valverden varassa taidetaan taas olla.

Näillä mennään. :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Gossau - 30.10.2022, 18.44.39
Vini! Viimein! Loppuu se ajanpeluu Gironalta.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Chris - 30.10.2022, 18.47.28
Vihdoin ja viimeinen helpottava maali!
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 18.48.14
Oli muuten Vinin maali. Veti puolet Ginonan joukkueesta itseensä ja teki tilan oikealle, jonka Valverde ja Carvajal käytti. Sitten maalille kuin Cr7.  :traktori:
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Gossau - 30.10.2022, 18.53.35
Harvoin sanon, mutta on kyllä harvinaisen paska tuomari.

Ja peli tasan.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: maheinon - 30.10.2022, 18.53.43
Nyt oli kyllä poliittinen pilkku.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Chris - 30.10.2022, 18.54.23
Asensiolla paikka tappaa peli, ei mene ja sitten aivan huumoritason rankkari omassa päässä.

Heikko esitys Realilta ja dumarilta. Jälleen yksi turha pistemenetys kotona.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: TAMI - 30.10.2022, 18.54.39
Ei näyttänyt pilkulta.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 18.55.55
Oliko tuo sitten rankkari. Turhaan tilanteisiin kädet levällään tullaan. Harmi, kun Courtois ei nähnyt sitä tilastoa, mitä me.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 19.00.09
Rodrygo Arsenaliin, kiitos.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 30.10.2022, 19.03.24
Rodrygo Arsenaliin, kiitos.
Ja kun pääsee sanomaan niin tekikö voittomaalin.

e Ei tehnyt.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Chris - 30.10.2022, 19.05.36
Voi herranisä mikä tuomari :D Kroos tuosta sitten vielä pihalle.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Gossau - 30.10.2022, 19.11.48
Nyt toinen keltainen tuolle mokelle. Voi luoja.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: maheinon - 30.10.2022, 19.35.49
Tuli ihan 2000-luvun alun la liga mieleen vaikkakin tämä oli aika kevyttä siihen nähden.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: tanu - 31.10.2022, 08.00.13
Poikkeuksellisen (?) kovaa statementia seuralta: https://www.realmadrid.com/en/news/2022/10/30/1-1-refereeing-controversy-robs-madrid-of-win

Meni matsi ja tilanteet vähän ohi, mutta kun nauhalta tarkistin, niin eikös pilkku ja hylätty maali mennyt ainakin sääntöjen mukaisesti?
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: Alpo - 31.10.2022, 09.46.00
Mikäli tulkitaan, että pallo olisi mennyt maaliin ilman käteen osumista tai Asensio pelasi palloa tahallaan kädellään niin rankkari oikein. Nyt pallo tuli rinnasta, eikä ne kädet olleet mitenkään luonnottomassa asennossa.

Tämän kauden sääntölinjausten mukaan ei rankkari. Jotenkin kummallista, ettei yksikään kolmesta var-tuomarista tai päätuomari tätä tiennyt. VAR on juuri sitä varten, että saa miettiä.
Otsikko: Vs: Jornada 12: Real Madrid - Girona
Kirjoitti: RMadrid - 31.10.2022, 13.45.29
Peiliin on katsottava. Ei Realin pitäisi pelata näin tiukkoja matseja Gironan kaltaisia joukkueita vastaan että vajotaan tuomarivirheestä valittamiseen (jos edes oli virhe)