RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 02.11.2022, 19.53.30

Otsikko: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: TAMI - 02.11.2022, 19.53.30
Courtois;
Carvajal, Militão, Alaba, Mendy;
Modrić, Valverde, Kroos;
Asensio, Rodrygo, Viní Jr

Luka painaa pilkulta sisään. :pallo:
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Alpo - 02.11.2022, 20.07.57
Ja toinen pilkku.

Rodrygo   :pallo:

Oli se käsi, mutta olisi voinut jäädä viheltämättä.
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Alpo - 02.11.2022, 20.11.10
Vinille ei tänään maistu. Parempi jättääkin maalit tärkeimpiin otteluihin.
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Alpo - 02.11.2022, 20.21.40
Nyt alkaa jo pelikuri karata. Mendy nukkuu ja sitten yrittää paikata liukkarilla.

Noh, Courtois hoitaa. 8)
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: TAMI - 02.11.2022, 20.54.59
Marcon vasuri puhuu. On se vaan laadukas laukaus taas.
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Alpo - 02.11.2022, 20.55.18
Marco! :pallo:
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Gossau - 02.11.2022, 20.55.36
Asensio näytti, että ansaitsi paikan avauksessa tänään.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: TAMI - 02.11.2022, 21.05.07
Nyt näyttää tulostaulu siltä miltä tällaisessa matsissa pitääkin. 4-0. :pallo:
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: TAMI - 02.11.2022, 21.14.29
Valverde tekee boksin ulkopuolelta maalin.

Yllättyneet:
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Chris - 02.11.2022, 21.22.08
Saataisko näitä maali-iloitteluita joskus La Ligassakin ja etenkin kun vastassa on kotona Girona, Osasuna yms..
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: Chris - 02.11.2022, 21.28.30
Sinne meni sekin nollapeli. Nacho pidä se pää ylhäällä!
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: tanu - 02.11.2022, 21.29.13
Hieno vapari. Tosin Valverde oli jostain syystä irti muusta muurista.

Vähän surkuhupaisaa että matsi, jossa jopa Vallejo saa peliaikaa ja Hazard yllättäen loukkaantuneena.
Otsikko: Vs: UCL: Real Madrid - Celtic
Kirjoitti: maheinon - 03.11.2022, 10.26.05
Marco ottanut niskasta kiinni itseään. On se vaan kova kun haluaa olla. Pitkästä aikaa oikea laita oli se mistä Madrid vyörytti hyökkäyksiä.

Vini tosiaan ihan käsittämättömän huono välillä ja vastapainoksi ihan käsittämättömiä suorituksia. Edelleenkö jännittää. Ehkä soppariasiat painaa takaraivossa.