RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: TAMI - 02.11.2022, 19.53.30
-
Courtois;
Carvajal, Militão, Alaba, Mendy;
Modrić, Valverde, Kroos;
Asensio, Rodrygo, Viní Jr
Luka painaa pilkulta sisään. :pallo:
-
Ja toinen pilkku.
Rodrygo :pallo:
Oli se käsi, mutta olisi voinut jäädä viheltämättä.
-
Vinille ei tänään maistu. Parempi jättääkin maalit tärkeimpiin otteluihin.
-
Nyt alkaa jo pelikuri karata. Mendy nukkuu ja sitten yrittää paikata liukkarilla.
Noh, Courtois hoitaa. 8)
-
Marcon vasuri puhuu. On se vaan laadukas laukaus taas.
-
Marco! :pallo:
-
Asensio näytti, että ansaitsi paikan avauksessa tänään. :peukku_ylos:
-
Nyt näyttää tulostaulu siltä miltä tällaisessa matsissa pitääkin. 4-0. :pallo:
-
Valverde tekee boksin ulkopuolelta maalin.
Yllättyneet:
-
Saataisko näitä maali-iloitteluita joskus La Ligassakin ja etenkin kun vastassa on kotona Girona, Osasuna yms..
-
Sinne meni sekin nollapeli. Nacho pidä se pää ylhäällä!
-
Hieno vapari. Tosin Valverde oli jostain syystä irti muusta muurista.
Vähän surkuhupaisaa että matsi, jossa jopa Vallejo saa peliaikaa ja Hazard yllättäen loukkaantuneena.
-
Marco ottanut niskasta kiinni itseään. On se vaan kova kun haluaa olla. Pitkästä aikaa oikea laita oli se mistä Madrid vyörytti hyökkäyksiä.
Vini tosiaan ihan käsittämättömän huono välillä ja vastapainoksi ihan käsittämättömiä suorituksia. Edelleenkö jännittää. Ehkä soppariasiat painaa takaraivossa.