RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 10.11.2022, 20.35.30

Otsikko: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 10.11.2022, 20.35.30
Vielä kerran pojat. Viimeinen ottelu Bernabeulla 80 päivään, joten vuosi 2022 on tämän illan jälkeen paketoitu Bernabeun nurnella. Vastassa Cadiz ja pakkovoitto, sillä tasurillakin ero Barcaan kasvaa jo neljään pisteeseen. Kausi on tietysti pitkä, mutta turha tässä on yhtään enempää siimaa antaa. Maanantaina pelattiin kauden karmein ottelu ja parantaa täytyy jo pelkästään oman ammattiylpeyden takia. MM-kisat on aivan oven takana, joten siellähän se fokus jo on, mutta jospa nyt sen verran viitsittäisiin, että 3p jää Valkoisten haltuun. Vastassa on Cadiz, joka on yksi sarjan heikoimmista ja tulee asettamaan valtavan blokin oman maalinsa eteen, eli vaikeaa se maalinteko tullee tänään olemaan. Valverden ja Asension kaukovedoille on tilausta.

Avaus tänään:

Courtois
Lucas - Militao - Alaba - Mendy
Modric - Tchouameni - Kroos
Valverde - Rodrygo -Vini jr.

Viime aikojen yksi parhaista Asensio jää sivuun, Camavinga penkillä vaikka olisi voinut Modricinkin penkittää ja Mendy vasemmalla, vaikka tässä pelissä siellä pitäisi olla Alaba.

Mielenkiintoinen on avaus..

Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 10.11.2022, 21.19.21
Allekirjoitan Chrisin kokoonpanoanalyysin Mendyä lukuun ottamatta. Ei päässyt kisakoneeseen ja nyt olisi ollut masennusdiagnoosi edessä, jos joutuisi vielä Realissakin penkille.

Jos eka puoliaika on läpsyttelyä ja muniin puhaltelua, käsken koko foorumin väen nukkumaan ja telkkarit kiinni. Toista puoliaikaa ei katsota, jos ei tänään näy kentällä kiinnostus omaa ammattia kohtaan.

Valverden maali lämmittäisi mieltä, sen verran erikoisen ohipelin hänkin pelasi maanantaina.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 10.11.2022, 22.30.39
Komea tifo jotain vitun cadizia vastaan fanipäädyltä!
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 10.11.2022, 23.01.55
Viniä kuumennetaan ja brassihan kuumenee. Tänään lentää joku/jotkut vielä ulos, ellei homma rauhoitu.

Tarpeeton kolaus äsken Rodrygoon ja sillä saivat nyr Vinin ja kumppanit kuumenemaan. Pää kylmänä ja keskittyminen peliin..
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 10.11.2022, 23.05.20
Vini on onneksi oppinut hieman uransa alkupuolelta. Jaksaa kuitenkin keskittyä pelaamiseen.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 10.11.2022, 23.11.55
Militao on uusi Ramos? :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 10.11.2022, 23.12.24
Upea pallon Kroosilta ja Militao! :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 10.11.2022, 23.14.02
Militao osuu!  :pallo:

Hämmentävää, kun kaikki odotti, että se lippu se vielä nousee, niin yksin brassi oli puskupaikassa.

Kroosilta hieno keskitys.   :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: maheinon - 10.11.2022, 23.29.11
Militao on muuten nostanut tasoaan aikalailla. Pystyy nykyään jopa tekemään nousuja oikeana pakkina.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 10.11.2022, 23.47.30
55min että tämä Alejo saa lappunsa. Harvemmin näkee noin tyhmää pelaajaa ja joka oikein kerjäämällä kerjää lappua.

Voisi pojat pistää sen 2-0 tauluun asap, äsken jo Cadizilta hyvä paikanpoikanen ja nämä 1-0 johdot on ennenkin osattu sössiä.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 10.11.2022, 23.48.05
Kroos antaa nyt niin hyviä palloja, että olisi varmasti ollut käyttöä myös Saksan majussa.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 10.11.2022, 23.55.42
Kroos antaa nyt niin hyviä palloja, että olisi varmasti ollut käyttöä myös Saksan majussa.

Siitä tosin ei mitään epäselvyyttä ole ollutkaan.

Saa nähdä pelaako Realissakaan enää ensi kaudella. Käyttöä on.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 11.11.2022, 00.01.37
Käyttöä on. :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 11.11.2022, 00.02.00
Kroos!! Maaginen veto! :pallo:

Taisi Lucas käydä sanomassakin, että ensi kaudella jatkat.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: tanu - 11.11.2022, 00.02.05
No nyt oli komea ja kovin epätyypillinen sivallus Tonilta.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 11.11.2022, 00.02.39
Toni ja mikä tykitys!  <3
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Gossau - 11.11.2022, 00.06.34
Pitkään taas pelataan ilman vaihtoja.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 11.11.2022, 00.07.18
Pitkään taas pelataan ilman vaihtoja.

Brassiveljekset voisi ottaa pois. Ihan tuhnuja taas tänään.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 11.11.2022, 00.11.18
Ja Vini heti moitteiden jälkeen pelaa Modridille tyhjiin. Modric vaan ei tykkää tehdä turhia maaleja niin laittaa ohi maalin.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 11.11.2022, 00.11.45
Vini petaa upeasti mutta mitä tapahtui Modricille :D liian varma paikka?

Brassiveljekset voisi ottaa pois. Ihan tuhnuja taas tänään.
Rodrygo vetelee ainakin sellaista tuhnuilujaksoa taas, että liekkö linnut palaa takaisin etelästä ennenkö tuo kaveri tekee seuraavan maalin.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Gossau - 11.11.2022, 00.12.39
Ei ole todellista. Siinä meni se nollapeli.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 11.11.2022, 00.13.05
Cadiz mukaan peliin.

Ei vieläkään Bernabeulla nollapeliä liigassa.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 11.11.2022, 00.13.26
Ja näin. Pallo tyhjistä ohi ensin ite, perään TB pompottelee ja peli 2-1. Mikä vittu tässä nyt on niin vaikeaa taas.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: honni - 11.11.2022, 00.18.23
Typeriä vaihtoja Carlolts  >:(
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: TAMI - 11.11.2022, 00.26.11
Lähellä kävi tasuri.

Nyt kisoihin ja täydellinen nollaus tähän touhuun.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Chris - 11.11.2022, 00.27.03
Eipä ollut kaukana kaikkien aikojen sulaminen.

Todella huolimatonta jälleen mitä pidemmäs mentiin. Kaippa se 3-0 johto on sitten se riittävä, että voi hengähtää.

Hyvään saumaan majutauko, niin hengetöntä ja aneemista peli viime viikot on olleet.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Gossau - 11.11.2022, 00.28.10
Pelaajia kiinnosti, Bernabeuta kiinnosti ja voitettiin. Muu on nyt yhdentekevää. Qatarin jälkeen palataan uudella innolla.
Otsikko: Vs: Jornada 14: Real Madrid -Cadiz
Kirjoitti: Alpo - 11.11.2022, 00.32.42
Camavingan ajatus oli ainakin jo kisoissa. Mietinkin tuossa aiemmin, etteikö sieltä vaikka Asensiota olisi voinut kentälle ottaa.

Tärkeintä toki voitto ja kisojen jälkeen jatketaan.