RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: tanu - 30.12.2022, 23.24.43
-
Matsista pelattu jo puolet, mutta topic puuttui vielä.
0-0 HT, Benzema ois voinut tehdä yhden, Courtois otti yhden TV-torjunnan ja Crisu siirtyi virallisesti Saudeihin.
Ekan jakson perusteella Asensio ja Ceballos ansaitsisi jatkopahvit mieheen.
-
Sinällään ihan hyvää ja tasapainoista peliä, mutta hyökkääminen on hieman yksotoikkoista ja suunnanmuutokset hitaita. Hyvinkin varovaista peliä mikä näkyy erityisesti laitapakkien nousuissa.
-
Vähän tukkoista on kyllä hyökkääminen. Valladolid ollut toisella jaksolla myös parempi. Ois pitänyt iskeä se maali ekan jakson vyörytyksestä.
-
No nyt alkoi tapahtumaan. :peukku_ylos:
-
No nyt alkoi tapahtumaan. :peukku_ylos:
Alkoi oikein kunnolla :D.
Karim tekee!
-
VAR-pilkku ja Benzema upottaa varmasti.
Sergio Leon onnistui elehtimään itsensä suoralla punaisella pihalle tuossa rankkarin protestoinnissa. Taisi tulla muutama keltainen samalla minsalla.
-
Varmasti tärkeä onnistuminen Benzemalle.
Muoks. Ja toinen perään!
-
Alkaakos Camavingakin taas heräilemään? Hieno juttu, jos näin on. :peukku_ylos:
Karim. :pallo:
-
Hetkonen, onko niistä MM-kisoista oikeasti jo sen verran kauan että voidaan laittaa Modricia ja Tchouaménia kentälle? ???
Ja samalla kun pohdin tarpeettomia, niin winger-Camavinga tarjoilee Karimille päivän toisen :pallo: :pallo:
-
Perus jurnuttamisella tänään voittomaali. Courtois tänään paras pelaaja kun torjunnoillaan voiton mahdollisti.
Jännästi Tchou ei pelannut keskikentän pohjalla vaan Kroos jatkoi siinä. Tchou ja Cama ihan mukavan järeää kalustoa siinä Kroosin molemmin puolin.