RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: tanu - 07.01.2023, 17.12.55
-
(https://pbs.twimg.com/media/Fl311GrWYAEZA95?format=jpg&name=small)
Aloittaako Militao oikean puolustajana vai mennäänkö kolmen linjalla? Kohta nähdään..
-
Militao oikeana pakkina on kyllä ihan hyvä haku, siinähän se pelasi MM-kisoissa.
Coquelin meinasi tehdä kyllä upean takavasaramaalin tuohon alkuun. Nyt Realilla hyvä vaihe käynnissä.
-
Ilmeisesti ekaa kertaa Realin avauksessa ei yhtään espanjalaista pelaajaa avauksessa :o https://twitter.com/ActuFoot_/status/1611755283444801537?t=0v_NxJ8QfsEbZIjXAXsebQ&s=19
EDIT: Ja tietty Karhu avaa tokan jakson tällä faktalla. :D
-
Jessus mikä maali, vuori kiivettävänä, jos halutaan pisteitä tänään.
-
Jospa kotijoukkueen maali vähän herättelisi.
-
Benzema! Takakulmaan näistä..
EDIT: Jaahas, pilkku tuli kuitenkin
-
Pilkun kautta jos ei muuten. 1-1
-
Nopea kuittaus täplältä. Ois voinut jättää molemmat viheltämättä.
-
Miten tämä Villarreal vaan joka vuosi näin vaikea vastus. Copastakin tullee lähtö kun tämä voittamaton sukellusvene vastassa.
-
Ensin Parejo nyrkillä Rüdigeria ja nyt Moreno sukittaa perään. Vahva ilta tuomarilta kahden aika huumoripilkun perään.
-
Vini...
Taisi tosin paitsio olla.
-
Miten tämä Villarreal vaan joka vuosi näin vaikea vastus. Copastakin tullee lähtö kun tämä voittamaton sukellusvene vastassa.
Joo, cupista ulos ja sit saa jännittää että tuleeko pokaaliton kausi.
-
Helvetin hieno kulma loppuun.
-
Ei oikein punaista lankaa pelaamisesta löytänyt. Pelataan pallo laitaan ja ihmetellään kun keskellä ei ole ketään. Raul taitaa kohta olla puikoissa.