RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Gossau - 19.01.2023, 21.39.04

Otsikko: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Gossau - 19.01.2023, 21.39.04
Pettymyksen jälkeen nousuun El Madrigalilla.

Courtois, E. Militão, Nacho, Rüdiger, F. Mendy, Kroos, Camavinga, Valverde, Benzema, Vini Jr., Rodrygo

Modrić jäi Madridiin.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 19.01.2023, 21.42.14
Näkyykö peli jostain?
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Gossau - 19.01.2023, 21.43.13
Veikkaus-tv näyttää.  :)
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 19.01.2023, 22.02.04
Edellisen kerran Real voittanut Madrigalilla/Ceramicalla helmikuussa 2017 - en pidättele hengitystäni, että tuo trendi tänään kääntyy.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 19.01.2023, 22.04.22
:D
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Gossau - 19.01.2023, 22.04.27
Siinä ei kauaa mennyt. 1-0.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 19.01.2023, 22.05.14
Jopa Veikkaus-TV:n suttuisesta kuvasta pystyi havainnoimaan, että nyt osui lapikas palloon aika optimaalisesti.

Vaikea peli tosiaan käynnissä.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 19.01.2023, 22.43.05
Upea maali tämä kotijoukkueen toinenkin.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: honni - 19.01.2023, 22.51.15
Mitta täynnä tätä Carlon paskapalloa  >:( Potkut vaan  :-\
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Gossau - 19.01.2023, 23.13.56
Toivotaan,  että Asension sisääntulo piristää peliä
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 19.01.2023, 23.15.13
Real Madrid ja Copa del Rey. Nimeä parempi duo.

Tässähän rupeaa pian Ancelottin (Carlon) potkut olla realismia, jos tämä meno jatkuu.

E. Ja Vini tekee heti.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 19.01.2023, 23.16.38
Hienoilla seinillä aukeaa paikka ja Vini ei erehdy! Saatiin peli vielä tästä..
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: tanu - 19.01.2023, 23.29.18
Dani laittanut molempiin maaleihin laatupalloa. Myös Mendy ollut tänään hyvä ylöspäin.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Karzzaa - 19.01.2023, 23.44.46
Ceballos motm suoritus
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Alpo - 19.01.2023, 23.52.51
Taitaa tulla voitto tästä lopulta.
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: Gossau - 19.01.2023, 23.56.45
Pettymyksen jälkeen nousuun El Madrigalilla.

Vaikeuksien kautta, mutta kumminkin!  ;D
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 20.01.2023, 10.53.07
Laitetaan Redondon kunniaksi vielä: Mun Dani <3.

Aina uskonut.

Ja Redondo kuitenkin käy vielä lukemassa täällä. Terveisiä sinne!
Otsikko: Vs: Copa del Rey: Villareal - Real Madrid
Kirjoitti: maheinon - 20.01.2023, 17.11.24
Dani myös omia suosikkeja. Kroos eläkkeelle ja Ceballos tilalle. Modric myös näyttänyt väsymisen merkkejä, joten ikuisen kolmikon pelit saattavat olla kokonaan ohi kauden jälkeen. Jude siihen hankintana vielä niin on pitkäksi aikaa keskikenttä kunnossa.

Jude, Fede, Ceba, Cama ja Tchou, joista neljä ensin mainittua voi pelata myös muita positioita.