RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 22.01.2023, 20.04.51
-
Paljon on kysymysmerkkejä tällä hetkellä Valkoisen ryhmän ympärillä. Tänään reissupeli Baskimaahan ja tiedossa yksi kauden vaikeimmista otteluista. San Mames jytisee tänään ja se tietää, että Los Blancos on tällä hetkellä haavoittuvainen, joten 3p eteen saa tehdä Real tänään hurjan työn. Mestaruuden kannalta myös äärettömän iso ilta, sillä tappiolla ero kasvaa jo 6 pisteeseen.
Courtois;
Nacho, Militão, Rüdiger, Mendy;
Valverde, Camavinga, Ceballos;
Asensio, Benzema, Viní Jr;
Kroos, Modric ja viikolla kiukutellut Rodrygo penkillä.
-
Keskikentälle tuotu nuoruuden intoa, toivottavasti se näkyy positiivisesti.
Luottopakki Nacho kaivettu naftaliinista oikean laidan kiituriksi.
Samaan aikaan näytti Getafe missanneen ainakin yhden puhtaan läpiajon Barcaa vastaan. Voipi tulla vielä pitkä ja vaikea kevät, jos pyttyä halajaa.
-
Barca voitti omansa, joten vain voitto kelpaa. Enempää siimaa ei passaa antaa.
Ceba ja Asensio pelaavat tulevaisuudestaan. Vinille toivon maaleja, jotta saa viime kauden lennon takaisin.
-
Mendyltä nähtävissä parannusta ylöspäin pelaamisessa? Viime peleissä nähty hyviä juoksuja sekä laadukkaita palloja boksiin.
Rudiger sen sijaan ei vakuuta pallollisena.
-
Camavinga ei nyt vakuuta yhtään.
-
Bentso on tullut takaisin! :pallo: <3
-
Karim! :pallo:
Vielä se vanha jaksaa.
-
Olipahan upea kumautus Karimilta! Vaikea alku ollut muutoin, joten kyllähän tämä kelpaa.
-
Onko Ceba ottanut yhtään huonoa kosketusta palloon?
-
Sormet takaisin paikolleen ja peli jatkuu.
-
Pelkkää puolustustaistelua likimain koko 2.jakso. Aivan liian passiivista. Saapa nähdä kestetäänkö tämä loppuun asti.
-
Kaiser on täällä! :pallo:
-
Super-Toni! :pallo:
-
Tämä on nähty ennenkin, Kroos boxin rajalta maata pitkin etukulnaan ja iso voitto vaikeaan reissupeliin. Jospa tämä herättäisi joukkueen lentoon..