RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 26.01.2023, 21.06.28
-
VeikkausTV ja muut striimipalvelut näyttää illan Cup-puolivälierän. El derbi ja Realin paluu Bernabeulle noin kahteen kuukauteen. Liekkö monikaan tätä katsoo, mutta availlaan nyt topic.
Avaus:
Courtois
Nacho - Militao - Rüdiger - Mendy
Modric - Camavinga - Kroos
Valverde - Benzema - Vini jr.
-
Onko joku vertaillut vedonlyöntisivustojen tv-otteluiden kuvanlaatuja? VeikkausTV:n laatu tuntuu menneen aika heikoksi.
-
Nyt oli hieno maali Atleticolta Realin hallinnan jälkeen. Ei voi mitään.
VeikkausTV:n laatu tuntuu menneen aika heikoksi.
Eikö tuo nyt ole ollut aina tasoa peruna?
-
Alku ok, sitten yksi omiin ja eipä paljoa jäänyt muuten jälkipolville kerrottavaa. Mendy seuraavana pakkipäästä telakalle.
-
Ei tämä kyllä lähde.
Feden jumalmoodi on muisto vain ja hyökkäyspää on muutenkin todella nuhainen.
-
Vini olisi voinut tehdä jo kaksi, jos tajuaisi vetää ykkösellä eikä yrittäisi ottaa haltuun
-
IMO ihan hyvää peliä puolin ja toisin. Tico puolustaa kiivaasti ja ehkä Rellulta puuttuu viimeisin terävyys boksissa. Mutta tässä vielä luottoa ja 30min aikaa jäljellä.
Eiköhän Mendyn loukin myötä varmistunut että uusi LB tulee kesällä. Fran Garcia oma veikkaus.
-
SAMBA :pallo:
-
Rodrygo. Pelastaja. :pallo:
-
Upea maali Rodrygolta! Vielä upeampaa että pyysi tuota ennen tosi aktiivisesti palloa ikään kuin halusi väkisin vääntää sen tasoituksen itse. VAMOS!
-
Karim osuu vihdoin!
Joko on meidän vuosi Copassa?
-
Rodrygon ohi potkusta tuli mestarillinen syöttö ja Bentso ei erehdy! :pallo:
-
Ja sitten meni Rodrygo rikki.
-
Vini :pallo:
-
Viniltä puolen kentän mittainen soolojuoksu 120 minuutin jälkeen ja hienolla maltilla kuula uuniin. Hieno maali. :pallo:
-
Viihdyttävä ja hyvä derby! Tykkäsin.
-
Nukkumatti vei voiton tauolla, mutta näemmä hieno voitto kairattu. Rodrygolta komea maali! :peukku_ylos: