RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 26.01.2023, 21.06.28

Otsikko: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Chris - 26.01.2023, 21.06.28
VeikkausTV ja muut striimipalvelut näyttää illan Cup-puolivälierän. El derbi ja Realin paluu Bernabeulle noin kahteen kuukauteen. Liekkö monikaan tätä katsoo, mutta availlaan nyt topic.

Avaus:

Courtois
Nacho - Militao - Rüdiger - Mendy
Modric - Camavinga - Kroos
Valverde - Benzema - Vini jr.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: maheinon - 26.01.2023, 21.52.15
Onko joku vertaillut vedonlyöntisivustojen tv-otteluiden kuvanlaatuja? VeikkausTV:n laatu tuntuu menneen aika heikoksi.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: TAMI - 26.01.2023, 22.20.07
Nyt oli hieno maali Atleticolta Realin hallinnan jälkeen. Ei voi mitään.

VeikkausTV:n laatu tuntuu menneen aika heikoksi.

Eikö tuo nyt ole ollut aina tasoa peruna?
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Chris - 26.01.2023, 22.44.28
Alku ok, sitten yksi omiin ja eipä paljoa jäänyt muuten jälkipolville kerrottavaa. Mendy seuraavana pakkipäästä telakalle.

Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: TAMI - 26.01.2023, 22.47.07
Ei tämä kyllä lähde.

Feden jumalmoodi on muisto vain ja hyökkäyspää on muutenkin todella nuhainen.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: maheinon - 26.01.2023, 23.17.06
Vini olisi voinut tehdä jo kaksi, jos tajuaisi vetää ykkösellä eikä yrittäisi ottaa haltuun
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: tanu - 26.01.2023, 23.19.28
IMO ihan hyvää peliä puolin ja toisin. Tico puolustaa kiivaasti ja ehkä Rellulta puuttuu viimeisin terävyys boksissa. Mutta tässä vielä luottoa ja 30min aikaa jäljellä.

Eiköhän Mendyn loukin myötä varmistunut että uusi LB tulee kesällä. Fran Garcia oma veikkaus.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Nathorr - 26.01.2023, 23.37.26
SAMBA :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: TAMI - 26.01.2023, 23.37.49
Rodrygo. Pelastaja. :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: tanu - 26.01.2023, 23.38.08
Upea maali Rodrygolta! Vielä upeampaa että pyysi tuota ennen tosi aktiivisesti palloa ikään kuin halusi väkisin vääntää sen tasoituksen itse. VAMOS!
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: TAMI - 27.01.2023, 00.11.26
Karim osuu vihdoin!

Joko on meidän vuosi Copassa?
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Alpo - 27.01.2023, 00.12.09
Rodrygon ohi potkusta tuli mestarillinen syöttö ja Bentso ei erehdy! :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Alpo - 27.01.2023, 00.26.13
Ja sitten meni Rodrygo rikki.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Alpo - 27.01.2023, 00.33.00
Vini :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: TAMI - 27.01.2023, 00.33.55
Viniltä puolen kentän mittainen soolojuoksu 120 minuutin jälkeen ja hienolla maltilla kuula uuniin. Hieno maali. :pallo:
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: tanu - 27.01.2023, 00.34.33
Viihdyttävä ja hyvä derby! Tykkäsin.
Otsikko: Vs: Copa del Rey, QF: Real Madrid - Atletico Madrid
Kirjoitti: Chris - 27.01.2023, 06.51.05
Nukkumatti vei voiton tauolla, mutta näemmä hieno voitto kairattu. Rodrygolta komea maali!  :peukku_ylos: