RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 29.01.2023, 20.19.33
-
Taas mennään, kärkiottelu Bernabeulla, kun sarjakolmonen Sociedad saapuu kylään. Barca ei pinnoja menetä, joten pakkovoittoasetelmassa ollaan jälleen kerran.
Avaus:
Courtois
Nacho - Militao - Rüdiger - Camavinga
Valverde - Kroos - Ceballos
Rodrygo - Benzema - Vini jr.
-
Bernabeun nurmi näyttää edelleen kamalalta. Ei ehtinyt mm-kisojen aikana laittaa kuntoon?
-
Liian kiire laittaa stadikka ulkopuolelta kuntoon ja Perez nuukailee tuonkin asian suhteen rahan kanssa?
Vini ollut alkuun pirteä, mutta vielä ei ole palkintoa siunaantunut.
-
Ei maistunut Vinille, mutta viime kevään Bentso olisi tehnyt itse.
-
Brassit riplailee komeasti mut maalia ei vielä ole näkynyt. Sociedadin laitapakilla riittää hommia Vinin kanssa, ei pysy oikein perässä ;D
Yllättävän hyvä puoliaika. Tehokkuutta!
-
Viimeiset ratkaisut järjestään heikkoja, mutta jos sama peli-ilme jatkuu niin luulisi yhden, kaksi häkkiä siunaantuvan.
-
Olin jo luovuttamassa Rodrygon suhteen , mutta ollut tänään huikea
-
Youtube-koosteisiin saatu tänään täytettä. Enää puuttuu maalit.
-
Youtube-koosteisiin saatu tänään täytettä. Enää puuttuu maalit.
Tämä. Ihme että matsi vielä 0-0.
-
Ei mene ei, upea hyökkäys taas mutta Vini pysähtyy jälleen Remiroon.
-
Sunnuntai-ilta, kotipeli ja n 20 hukatun tontin jälkeen loppulukenat 0-0. Tämä on nähty liian montaa kertaa ennenkin.
Mestaruusjuna taitaa karata lopullisesti, liikaa turhia pistemenetyksiä ja samaan aikaan Barca porhaltaa voitosta voittoon.
Hyvä esitys tänään, mutta heikkoa viimeistelyä.
-
Ei saisi sanoa, mutta nyt meni usko la Ligan voittoon.
-
On kyllä sääli että näin hyvän esityksen jälkeen palkintona vain piste. Sitten joku ripulipaska esitys saadaan lopussa pilkulla voitettua.
-
Viihdyttävää pallon siirtelyä, mutta ei paljon lämmitä, kun tuloksena nolla maalia.
Jos jotain positiivista, niin Mendyä ei ole yhtään ikävä vaan Camavinga ollut 1,5 pelin otannalla hyvä stuntti LB.
Modric taas huono penkiltä, ei oikein pääse rytmiin, jos tulee vaihdosta sisään.
Oishan se kiva kun voisi jotain vaihtoja tehdä tällaisten matsien lopussa, mutta eipä tuolla penkillä ketään parempaa ollut tarjolla.
-
Vaikealta näyttää taas mestaruuden uusiminen. Viimeinen puristus puuttuu.
Tämän päivän esitys oli kuitenkin ihan kivaa katsottavaa, mutta pistemenetys kirpaisee.
Modric oli yllättävän heikko kentälle tultuaan ja antoi pari pahaa harhasyöttöä.
-
Rodrygo pelasi muuten aika paljon tuossa 10-paikalla tänään, ainakin 2.jaksolla ja oli siinä huomattavasti vaarallisempi, mitä munaravaus laidalla.
Jotain kakkoskärkeä luokkaa dzeko tai vastaava tuo näihin peleihin huutaisi sekä sellainen RB, joka pystyy tuomaan jotain uhkaa, kun DC2 ei voi pelata. Nyt kun La Liga alkaa olla menetetty, niin muuan Tobias Viniciusta voipi sitten kokeilla.
-
Viihdyttävää pallon siirtelyä, mutta ei paljon lämmitä, kun tuloksena nolla maalia.
Oli se nyt paljon parempaa kuin pallon siirtelyä.
-
Oli se nyt paljon parempaa kuin pallon siirtelyä.
Siis olihan se paikoitellen kaunista jalkapalloa, mutta ei muuta tulosta että ottelu päättyi maalittomaan tasuriin.
Enemmän mua ehkä turhautti tuossa, ettei penkiltä ollut vaihtaa ratkaisijoita sisään, kun niitä olisi tarvittu. Sekä Asensio ja Modric oli vaisuja penkiltä sisään tullessa eikä enempää vaihtoja edes suoritettu.