RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 29.01.2023, 20.19.33

Otsikko: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 29.01.2023, 20.19.33
Taas mennään, kärkiottelu Bernabeulla, kun sarjakolmonen Sociedad saapuu kylään. Barca ei pinnoja menetä, joten pakkovoittoasetelmassa ollaan jälleen kerran.

Avaus:

Courtois
Nacho - Militao - Rüdiger - Camavinga
Valverde - Kroos - Ceballos
Rodrygo - Benzema - Vini jr.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: TAMI - 29.01.2023, 22.04.56
Bernabeun nurmi näyttää edelleen kamalalta. Ei ehtinyt mm-kisojen aikana laittaa kuntoon?
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 29.01.2023, 22.27.26
Liian kiire laittaa stadikka ulkopuolelta kuntoon ja Perez nuukailee tuonkin asian suhteen rahan kanssa?

Vini ollut alkuun pirteä, mutta vielä ei ole palkintoa siunaantunut.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Alpo - 29.01.2023, 22.50.16
Ei maistunut Vinille, mutta viime kevään Bentso olisi tehnyt itse.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Mágico Madrid - 29.01.2023, 22.53.03
Brassit riplailee komeasti mut maalia ei vielä ole näkynyt. Sociedadin laitapakilla riittää hommia Vinin kanssa, ei pysy oikein perässä  ;D

Yllättävän hyvä puoliaika. Tehokkuutta!
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 29.01.2023, 22.53.49
Viimeiset ratkaisut järjestään heikkoja, mutta jos sama peli-ilme jatkuu niin luulisi yhden, kaksi häkkiä siunaantuvan.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: maheinon - 29.01.2023, 22.57.29
Olin jo luovuttamassa Rodrygon suhteen , mutta ollut tänään huikea
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: TAMI - 29.01.2023, 23.13.51
Youtube-koosteisiin saatu tänään täytettä. Enää puuttuu maalit.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: tanu - 29.01.2023, 23.24.39
Youtube-koosteisiin saatu tänään täytettä. Enää puuttuu maalit.

Tämä. Ihme että matsi vielä 0-0.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 29.01.2023, 23.30.21
Ei mene ei, upea hyökkäys taas mutta Vini pysähtyy jälleen Remiroon.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 29.01.2023, 23.53.40
Sunnuntai-ilta, kotipeli ja n 20 hukatun tontin jälkeen loppulukenat 0-0. Tämä on nähty liian montaa kertaa ennenkin.

Mestaruusjuna taitaa karata lopullisesti, liikaa turhia pistemenetyksiä ja samaan aikaan Barca porhaltaa voitosta voittoon.

Hyvä esitys tänään, mutta heikkoa viimeistelyä.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Alpo - 29.01.2023, 23.56.45
Ei saisi sanoa, mutta nyt meni usko la Ligan voittoon.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Mágico Madrid - 29.01.2023, 23.56.52
On kyllä sääli että näin hyvän esityksen jälkeen palkintona vain piste. Sitten joku ripulipaska esitys saadaan lopussa pilkulla voitettua.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: tanu - 29.01.2023, 23.59.13
Viihdyttävää pallon siirtelyä, mutta ei paljon lämmitä, kun tuloksena nolla maalia.

Jos jotain positiivista, niin Mendyä ei ole yhtään ikävä vaan Camavinga ollut 1,5 pelin otannalla hyvä stuntti LB.

Modric taas huono penkiltä, ei oikein pääse rytmiin, jos tulee vaihdosta sisään.

Oishan se kiva kun voisi jotain vaihtoja tehdä tällaisten matsien lopussa, mutta eipä tuolla penkillä ketään parempaa ollut tarjolla.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: TAMI - 30.01.2023, 00.00.22
Vaikealta näyttää taas mestaruuden uusiminen. Viimeinen puristus puuttuu.

Tämän päivän esitys oli kuitenkin ihan kivaa katsottavaa, mutta pistemenetys kirpaisee.

Modric oli yllättävän heikko kentälle tultuaan ja antoi pari pahaa harhasyöttöä.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Chris - 30.01.2023, 00.05.58
Rodrygo pelasi muuten aika paljon tuossa 10-paikalla tänään, ainakin 2.jaksolla ja oli siinä huomattavasti vaarallisempi, mitä munaravaus laidalla.

Jotain kakkoskärkeä luokkaa dzeko tai vastaava tuo näihin peleihin huutaisi sekä sellainen RB, joka pystyy tuomaan jotain uhkaa, kun DC2 ei voi pelata. Nyt kun La Liga alkaa olla menetetty, niin muuan Tobias Viniciusta voipi sitten kokeilla.

Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: Mágico Madrid - 30.01.2023, 08.09.47
Viihdyttävää pallon siirtelyä, mutta ei paljon lämmitä, kun tuloksena nolla maalia.
Oli se nyt paljon parempaa kuin pallon siirtelyä.
Otsikko: Vs: Jornada 19: Real Madrid - Real Sociedad
Kirjoitti: tanu - 30.01.2023, 18.02.07
Oli se nyt paljon parempaa kuin pallon siirtelyä.

Siis olihan se paikoitellen kaunista jalkapalloa, mutta ei muuta tulosta että ottelu päättyi maalittomaan tasuriin.

Enemmän mua ehkä turhautti tuossa, ettei penkiltä ollut vaihtaa ratkaisijoita sisään, kun niitä olisi tarvittu. Sekä Asensio ja Modric oli vaisuja penkiltä sisään tullessa eikä enempää vaihtoja edes suoritettu.