RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 02.02.2023, 20.33.54

Otsikko: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 20.33.54
Barca ei häviä, ero jo 8p. Seuraava pistemenetys sinetöi mestaruuden käytännössä, joten nyt pitää alkaa iso voittoputki. Tänään Bernabeulle saapuu koutsiaan vaihtanut Valencia.

Avaus:

Courtois
Nacho - Militao - Rüdiger - Camavinga
Modric - Kroos - Ceballos
Asensio - Benzema - Vini jr.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 22.27.14
Hienolla sommitelmalla pelattiin Marcolle paikka, mutta blokkiin jäi.

Muuten ei tässä mitään ilotulitusta olla järjestetty, mutta hallintaa kuitenkin.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 22.27.46
25min taulussa, 0-0 ja Asensio saanut tuhlattua ensimmäiset kolme laatupaikkaa. Käsittämättömän vaikeaa on maalinteko juuri nyt.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: tanu - 02.02.2023, 22.37.56
Militao sivuun. Pokaaliton kausi tulossa.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 22.38.13
Militao seuraavaksi saikulle. Menikö nivunen..

Vähiin käy ehjät miehet alakerrassa.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 22.50.54
Rüdigeriltä hyvä pusku. Vieläkö hylätään?

Ihan helvetin kevyeltä rikkeeltä näytti. :D
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 22.52.30
Musah roikkuu itse Benzossa samalla mitalla, mutta Karimilta se pieni töytäisy ja kaippa se riittää siihen hylkyyn. Komeasti Musah tuon kalasteli.

Kortti nyt jo aivan huumoria :D

E: Samaa mieltä, että helppo hylky, mutta tämän VAR-pelleilyn kanssa ei lainkaan yllättävä tuomio.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 23.01.17
Hidasta tuo tekeminen taas pääosin, kaukana siitä sunnuntain vyörytyksestä. Valencialla helppp työ puolustaa. 1.5 peliä nyt putkeen maaleitta (kiitos sysipaskan tuomarin) mutta jotain täytyisi aikaan saada ja äkkiä. Paikkoja sentään on luotu näissä viimeisessä 1.5 pelissä, mutta vimeistelyt sakkaa pahemman kerran. Fede on näyttänyt jo aiemmin, mutta myös Modric ja Vini etenkin tänään näyttää aikas väsyneeltä. Minkäs teet, ei penkiltä löydy apuja ja vaikka joku Hazard siellä nyt onkin, niin tokkopa se aikaan mitään saisi, eikä Carlettolta luottoa heru edes kokeilla.

45min aikaa pysyä mestaruustaistossa edes näennäisesti mukana.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 23.05.42
Juu, Hazardista pyöri Twitterissä kuva, että ei pue edes pelipaitaa päällensä. On penkillä vain muodon vuoksi.

Viimeiset liigaminuutit on syyskuulta. Ei perkele.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 23.18.26
Asensiolta perinteinen. :pallo:
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Gossau - 02.02.2023, 23.19.50
Kukaan ei ehdi liikahtaakaan, kun pallo on jo maalissa.  :D
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 23.20.36
Ja sitten aukesi ketsupit. :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 23.22.07
Golazo Asensio! :pallo:

Itsekseni totesin, kun sai pallon boxin rajalla, että kokeile ja kokeilihan se. Vastustamaton pommi!

Ja lisää tulee, Benzema tarjoaa ja Vini juoksee 50m spurtin ja pallo verkkoon asti.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: tanu - 02.02.2023, 23.23.25
Tuo VAR-tuomio oli kyllä ihan naurettava. Kiva huomata että jo viime pelissä esiintynyt "nätti pallon siirtely" jatkuu ja nyt tänään tullut myös niitä tehoja.  :)
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: tanu - 02.02.2023, 23.26.31
Vakavissaan, niin on kyllä aika kaksijakoiset fiilikset tästä jengistä nykyformissa. Puolustuksen kanssa ollut ongelmia eikä jatkuvat loukit paranna tilannetta.

Hyökkäys välillä kauheaa tervaa ja sit yhtä äkkiä aukeaa näin ketsuppipullo.

Jaahas, Karim vaihtoon 60min kohdalla. Nyt alkoi huolestuttaa toden teolla..
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: Chris - 02.02.2023, 23.27.18
Ei kai nyt Benzemakin vielä.. Suoraan koppiin ja pientä tuskaa ilmeessä oli havaittavissa. Olisiko joku 2.kärki tammikuun ikkunassa ollut järkevä sijoitus? ::)
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 02.02.2023, 23.32.57
Ei kai nyt Benzemakin vielä.. Suoraan koppiin ja pientä tuskaa ilmeessä oli havaittavissa. Olisiko joku 2.kärki tammikuun ikkunassa ollut järkevä sijoitus? ::)

Ei olisi ollut. Pitää säästää rahaa!
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: honni - 02.02.2023, 23.55.40
Onneton rotaatio Carlolta  >:(
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: TAMI - 03.02.2023, 10.34.10
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/10s3byj/bernab%C3%A9u_chanting_ceballoss_name/

Bernabeu lauloi eilen Ceban nimeä. Hyvin kulkee tällä hetkellä.
Otsikko: Vs: Jornada 18: Real Madrid - Valencia
Kirjoitti: maheinon - 03.02.2023, 17.36.08
Tietäjät tiesi Ceballosin potentiaalin. 1,5v sitten nuorten kisoissa kun pelasi 30min niin oli jo nähtävissä.  ;D

Tulee pelaamaan Espanjan seuraavassa maajoukkuepelissä ja luultavasti avauksessa.

Ceba, Cama, Tchou, Fede ja Jude olisi omissa pepereissani ihanteellinen viisikko ensi kesästä eteenpäin. Siihen vielä ringin leventäjäksi joku Castillasta.