RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Otteluseurannat => Aiheen aloitti: Chris - 24.05.2023, 19.28.50

Otsikko: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: Chris - 24.05.2023, 19.28.50
Kiinnostus huipussaan, mutta vielä kolme matsia sesonkia jäljellä. Tauko tullee tarpeeseen niin pelaajille kuin kannattajillekin. Paikallispeli ja Real valahtamassa sarjassa jo neljänneksi, ellei kurssi käänny.

Avaus:

Courtois
Carvajal - Rüdiger  - Nacho - Alaba
Modric - Camavinga - Kroos
Valverde - Benzema - Rodrygo
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: TAMI - 24.05.2023, 20.21.26
Mielenkiintoista nähdä, minkälainen kamppis on viritetty Viniä varten ennen ottelua sekä 20. peliminuutilla.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: Chris - 24.05.2023, 20.30.38
Pientä tifoa ja pelaajisto Vinin paidat päällä kentälle. Nyt on annettu ainakin tukea, kun ennen peliä myös mm. Nike laittoi kampanjaa Vinin puolesta. Toivotaan, että tämä parantaa brassin mielialaa ja ainakin vähentää tätä nykyistä rasismishaissea.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: TAMI - 24.05.2023, 20.50.29
En lähde luottavaisin mielin ensi kauteen, jos Benzemalla ja Modricilla on kausikortit avaukseen.

Jostain käsittämättömästä syystä Tchouameni on taas penkillä.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: tanu - 24.05.2023, 20.59.26
Ai täällä on peli menossa? Kertoo kaiken kiinnostuksesta..
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: Chris - 24.05.2023, 21.05.45
Benzema aivan rikki, mutta pakko peluuttaa koska... No, ei kukaan tiedä miksi.

Benz, Fede ja Modric mm. enemmän ja vähemmän hajalla koko kauden, mutta niin vain ukot pelaa kauden 212. ottelussa Rayoa vastaan. Olisihan sielä mm Alvaro penkillä.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: tanu - 24.05.2023, 21.06.59
En tiedä miksi Rayon pelaajat purnasivat tuosta maalista. Realilla oli pallo ennen katkoa, joten erotuomarin pallo annettiin ihan oikein meille.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: tanu - 24.05.2023, 21.07.58
Benzema aivan rikki, mutta pakko peluuttaa koska... No, ei kukaan tiedä miksi.

Benz, Fede ja Modric mm. enemmän ja vähemmän hajalla koko kauden, mutta niin vain ukot pelaa kauden 212. ottelussa Rayoa vastaan. Olisihan sielä mm Alvaro penkillä.

Samaa ihmettelen. Luulisi että tässä kohtaa kautta ei tarvitsisi rikkoa ketään yhtään enempää.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: maheinon - 24.05.2023, 21.55.25
Modric niin huono, että Hazardistakin olisi joukkueelle enemmän hyötyä hyökkäys kolmanneksella.
Otsikko: Vs: Jornada 36: Real Madrid - Rayo Vallecano
Kirjoitti: Chris - 24.05.2023, 22.13.43
Olematonta pelailua 2.jakso ja sitten oma koira puraisee.

E: Komeaa syöttelyä ja Rodrygol  2-1.