RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Luis Figo#7 - 02.08.2005, 15.17.11

Otsikko: NFL
Kirjoitti: Luis Figo#7 - 02.08.2005, 15.17.11
mun mielestä patriots
kertokaa :peukku_ylos:
Otsikko: Re: NFL
Kirjoitti: Kärsä - 02.08.2005, 15.36.39
Samaa aihetta löytyy mm. nimellä Jefu tai Super Bowl... Olis voinu samaa asiaa kysäistä siellä...
Otsikko: Re: NFL
Kirjoitti: STRIKER - 02.08.2005, 15.47.24
Eiköhän se tässä muutaman kauden aikana oo selvinnyt että Patriots on selvä #1.