RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: tuanínho_512 - 07.12.2005, 20.44.26

Otsikko: xbox 360
Kirjoitti: tuanínho_512 - 07.12.2005, 20.44.26
aikooko joku hankkia itelleen xbox 360:n tai onko jollain jo kyseinen konsoli? :) ite en kyl oo hankkimassa, maksaa liikaa :D
Otsikko: Re: xbox 360
Kirjoitti: Jaani - 08.12.2005, 19.02.38
haluaisin jos saisin rahaa :peukku_ylos:. Kattoo jos kesällä innostuu :D
Otsikko: Re: xbox 360
Kirjoitti: Sami - 08.12.2005, 20.19.34
Hankintaan menee, kunhan on varaa myös videotykkiin.  ::)
Otsikko: Re: xbox 360
Kirjoitti: robinho - 12.12.2005, 21.37.45
Ei oikee innosta Xbox 360, mutta ehkä vois ostaa sit PS3:n kun se tulee myyntiin