RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: tuanínho_512 - 07.12.2005, 20.44.26
-
aikooko joku hankkia itelleen xbox 360:n tai onko jollain jo kyseinen konsoli? :) ite en kyl oo hankkimassa, maksaa liikaa :D
-
haluaisin jos saisin rahaa :peukku_ylos:. Kattoo jos kesällä innostuu :D
-
Hankintaan menee, kunhan on varaa myös videotykkiin. ::)
-
Ei oikee innosta Xbox 360, mutta ehkä vois ostaa sit PS3:n kun se tulee myyntiin