RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 02.04.2006, 19.29.00
-
Eli kenellä siis on pelin aikana huvittavimmat ilmeet? :) Varmasti monta jäi puuttumaan, mutta nuo nyt tulivat suoraan mieleen. ::)
-
Eli kenellä siis on pelin aikana huvittavimmat ilmeet? :) Varmasti monta jäi puuttumaan, mutta nuo nyt tulivat suoraan mieleen. ::)
Ronaldinho tai Ronaldo.. Ronaldon irvistykset pistävät nauramaan aina välillä.. :)
-
Vaikea äänestys ;) Gravesenilla on joskus jopa pelottavat ilmeet, Ronaldinhon ja Carlosin ilmeet tuppaavat naurattamaan ;D mietin vähän aikaa ja äänestän kohta :traktori:
-
Lopez Caro on nousemassa suosikikseni, kerrassaan loistavia ilmeitä varsinkin noissa treeneistä otetuissa kuvissa. Ykkönen on kuitenkin vielä:
(http://pageperso.aol.fr/jeremlive/images/ogcngravesen.jpg)
-
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä ;D
Muistaako kukaan muu?
-
Itselläni tuli mieleen John Carew...
Jätkä vetää puolest kentäst kymmene metrii ohi maalin, ja alkaa potkii nurmikkoo, peittää kasvon käsillä...
Muutenkin Carewilla on kyllä hyvii ilmeit.. ::)
-
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä ;D
Muistaako kukaan muu?
Samoilla perusteilla meni ääni juutille ;D
-
Mutta muistakaa myös Lopez Caron ilmeet tehtyjen maalien jälkeen. Mies näyttää usein Real Madridin tekemien maalienkin jälkeen niin *ittuuntuneelta että luulisi vastustajan tehneen kerralla vähintään pari maalia ;D
-
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä ;D
Muistaako kukaan muu?
Samoilla perusteilla meni ääni juutille ;D
Todellakin, se oli suht pelottava ilme ;D
-
Huvittavin ilme on Cassanolla kun se virnuilee perverssin näköisesti, mutta sympaattisesti läpi koko ottelun. Ronaldinhon ilmeet ovat liian apinamaisia ja homomaisia ollakseen huvittavia.
-
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.
-
Oisko Evertoni manageri, David Moyes:
(http://www.ave-it.net/moyes.gif)
-
Ribery MM- Kisoissa ::)
-
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.
Korjaus: Näyttää aasilta
Korjaus: Miten niin ´´paras´´
-
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.
Korjaus: Näyttää aasilta
Korjaus: Miten niin ´´paras´´
Kyllä minusta selvästi paras tällä hetkellä, varsinkin kun Zizou lopetti, niin on kiistatta paras.
Paskat Mm-kisat pelas, mutta jos kysytään seurajoukkuepeleissä selkeästi paras.