RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 02.04.2006, 19.29.00

Otsikko: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: STRIKER - 02.04.2006, 19.29.00
Eli kenellä siis on pelin aikana huvittavimmat ilmeet?  :) Varmasti monta jäi puuttumaan, mutta nuo nyt tulivat suoraan mieleen.  ::)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.04.2006, 19.32.51
Eli kenellä siis on pelin aikana huvittavimmat ilmeet?  :) Varmasti monta jäi puuttumaan, mutta nuo nyt tulivat suoraan mieleen.  ::)

Ronaldinho tai Ronaldo.. Ronaldon irvistykset pistävät nauramaan aina välillä..  :)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: RONALDO - 02.04.2006, 19.33.57
Vaikea äänestys  ;) Gravesenilla on joskus jopa pelottavat ilmeet, Ronaldinhon ja Carlosin ilmeet tuppaavat naurattamaan  ;D mietin vähän aikaa ja äänestän kohta  :traktori:
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.04.2006, 20.41.59
Lopez Caro on nousemassa suosikikseni, kerrassaan loistavia ilmeitä varsinkin noissa treeneistä otetuissa kuvissa. Ykkönen on kuitenkin vielä:
(http://pageperso.aol.fr/jeremlive/images/ogcngravesen.jpg)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: RONALDO - 02.04.2006, 20.43.31
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä  ;D
Muistaako kukaan muu?
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: #17 - 02.04.2006, 21.25.56
Itselläni tuli mieleen John Carew...
Jätkä vetää puolest kentäst kymmene metrii ohi maalin, ja alkaa potkii nurmikkoo, peittää kasvon käsillä...
Muutenkin Carewilla on kyllä hyvii ilmeit.. ::)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: Finale - 02.04.2006, 22.10.21
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä  ;D
Muistaako kukaan muu?

Samoilla perusteilla meni ääni juutille ;D
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: Juhana - 02.04.2006, 22.59.27
Mutta muistakaa myös Lopez Caron ilmeet tehtyjen maalien jälkeen. Mies näyttää usein Real Madridin tekemien maalienkin jälkeen niin *ittuuntuneelta että luulisi vastustajan tehneen kerralla vähintään pari maalia  ;D
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: Hartikainen - 04.04.2006, 16.39.18
Suosikki ilme on kyllä varmaankin se kun Grava ilmeilei Torresille sielä Derpyssä  ;D
Muistaako kukaan muu?

Samoilla perusteilla meni ääni juutille ;D

Todellakin, se oli suht pelottava ilme  ;D
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: Roberto - 04.04.2006, 17.23.26
Huvittavin ilme on Cassanolla kun se virnuilee perverssin näköisesti, mutta sympaattisesti läpi koko ottelun. Ronaldinhon ilmeet ovat liian apinamaisia ja homomaisia ollakseen huvittavia.
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 07.04.2006, 23.22.47
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 17.04.2006, 12.32.54
Oisko Evertoni manageri, David Moyes:
(http://www.ave-it.net/moyes.gif)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: RealMadrid7 - 06.08.2006, 16.22.46
Ribery MM- Kisoissa  ::)
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: RealMadrid7 - 06.08.2006, 16.23.41
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.

Korjaus: Näyttää aasilta
Korjaus: Miten niin ´´paras´´
Otsikko: Re: Huvittavin ilme?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 06.08.2006, 17.55.03
Ronaldinho minust. Tai oikeest käy sääliks.. Näyttää apinalta.. Silti paras pelaaja.

Korjaus: Näyttää aasilta
Korjaus: Miten niin ´´paras´´
Kyllä minusta selvästi paras tällä hetkellä, varsinkin kun Zizou lopetti, niin on kiistatta paras.
Paskat Mm-kisat pelas, mutta jos kysytään seurajoukkuepeleissä selkeästi paras.