RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: #17 - 13.04.2006, 23.12.56

Otsikko: Tuuletukset...
Kirjoitti: #17 - 13.04.2006, 23.12.56
Niih..Kenellä nyt on se "kaunein" tuuletus? LuaLuan voltit, Ronaldinhon "tunteellisuus",
Sheriffin hyppy, vai Garcian peukunimeminen? ;D Vaiko...Jonkun muun? ;)
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: KesantoVesa - 14.04.2006, 12.35.50
Sheriffi :peukku_ylos: :traktori:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: RONALDO - 14.04.2006, 12.38.34
Shefkin hypylle meni ääni  ;D :traktori:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.04.2006, 13.22.10
Obafemi Martins ja Raul  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: STRIKER - 14.04.2006, 16.15.54
Shefkin hyppy on kyllä hieno.  :peukku_ylos: On painunut mieleen myös viime MM-kisoista Senegalin kärjen tuuletus jokaisen maalin jälkeen, voltteja heitti paljon ja kauniisti.  :) Nimeä en vaan muista...
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: ronaldo_90 - 14.04.2006, 16.53.24
Martins ja Ramos  :traktori:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: HannuTouru - 14.04.2006, 17.31.10
Afrikan volttimiehet ovat toki lähellä kärkeä, mutta eivät sittenkään pärjää mitenkään vertailussa Sheriffiä vastaan.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: GameSpot - 17.04.2006, 21.49.57
Kuka LuaLua  ??? ???
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.04.2006, 21.52.00
Kuka LuaLua  ??? ???

Varmaankin Newcastlen Lua Lua..
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: RONALDO - 17.04.2006, 21.52.26
Kuka LuaLua  ??? ???

Varmaankin Newcastlen Lua Lua..
Portsmoutissa pelaa ainakin joku LuaLua
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.04.2006, 21.56.34
Kuka LuaLua  ??? ???

Varmaankin Newcastlen Lua Lua..
Portsmoutissa pelaa ainakin joku LuaLua

taisi vaihtaa seuraa talvella..
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: RONALDO - 17.04.2006, 21.58.24
Mun mielestä se vaihto Tottenhamista Porsmouthiin  ??? No joo mulle yks ja sama  ;) :traktori:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: pälle - 17.04.2006, 22.08.33
Senegalin miehet ainakin 2002 Korea/Japani kisoissa tanssivat joukolla kulmalipun luona, kun tekivät Ranskaa vastaan maalin  :)
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: RONALDO - 17.04.2006, 22.11.26
Senegalin miehet ainakin 2002 Korea/Japani kisoissa tanssivat joukolla kulmalipun luona, kun tekivät Ranskaa vastaan maalin  :)

Juu ton muistan  :D Olisko ollu Paba Bouba Diop joka teki niitä komeita voltteja? En oo kyllä ihan varma.
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: HannuTouru - 17.04.2006, 22.43.20
Tuo pelaajahan on Lomano Lua Lua, joka pelaa Portsmouthissa. Tuli sinne Newcastlesta pari vuotta sitten. Todella mielenkiintoinen pelaaja ja kuuluu ehdottomasti omiin suosikkeihini Valioliigan pelaajista, eikä tämä johdu pelkästään tuuletuksista...
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: KesantoVesa - 19.04.2006, 09.13.38
Pauletan kuuluisi kyllä olla vaihtoehdoissa. Ei helvetti sitä ilmettä, vaikka tekis hattutempun niin näyttää siltä että äijä olis juuri syöny sitruunan tai jotain ;D :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: GameSpot - 03.05.2006, 19.22.56
Voisi tuohon aloitus viestiin vaikka lisätä jokaisen pelaajan malli-esityksen.
www.video.google.com sieltä vaan hakusanaksi pelaajan nimi, niin saattaa löytyä..
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: El Real - 16.05.2006, 17.29.23
http://video.google.com/videoplay?docid=-1456034698697958597&q=Luis+Garcia        Vilaus Garcian tuuletusta
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: E-spel - 02.08.2006, 13.18.29
Di Canion tuuletus on hienoin, joskin vähän pahennusta herättävä.
Otsikko: Re: Tuuletukset...
Kirjoitti: Principe - 02.08.2006, 14.09.03
Crouch:
http://www.youtube.com/watch?v=q8WSPnwGUnE&search=crouch%20robot