RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: Joni - 13.06.2006, 15.37.43

Otsikko: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: Joni - 13.06.2006, 15.37.43
Tuossa on näitä tunnettuja nimiä, mutta nuoria pelaajia löytyy myös näistä pienemmistäkin maista. Mahdollisuudet palkinnon voittamiseen on kaikilla 1985 - syntyisillä tai nuoremmilla pelaajilla. Siksi esim. Robinho, Torres tai Robben (kaikki 1984-syntyisiä) eivät ole mukana.

Jätin Ramoksen tarkoituksella pois, jotta saataisiin enemmän hajontaa  ;)

Oma veikkaus:
Yksi ennakkosuosikeista oleva Cristiano Ronaldo on varmasti vahvoilla. Joukkue menee mahdollisesti pitkälle ja Ronaldo on myös merkittävässä roolissa avauskokoonpanossa.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: Mágico Madrid - 13.06.2006, 16.02.06
Kyllä se on maailman hypetetyin pelaaja eli "Uusi Maradona" Leo Messi.. Rooney laittaa hyvin hanttiin, kun pääsee kuntoon..

Miten toi pelaaja päätetään? äänestys?
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: Joni - 13.06.2006, 18.43.08
Ennen finaalia julkaistaan kuuden pelaajan lista, jotka koostuvat katsojien äänestyksen kolmesta parhaasta ja kolmesta muusta, jotka FIFA:n Technical Study Group valitsee. TSG valitsee sitten voittajan.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: ronaldo_90 - 14.06.2006, 18.58.46
Oisin äänestäny Ramosta, mutta kun ei äijää ollu niin päädyin toiseen Espanjalaiseen. Myös Valencia ja Messi voivat olla kovia.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: E-spel - 14.06.2006, 20.10.38
Podolskia äänestin kun ei Ramosta näkynyt, enkä sitten tuota ketjun avausta myöskään lukenut loppuun. Ramoshan tuon palkinnon tulee saamaan, riippuen tietysti Españan menestyksestä. Hyvin se ainakin lähti liikkeelle.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: HannuTouru - 14.06.2006, 20.56.59
C.Ronaldolle ääni, vaikka finaalissa Espanjan Ramos pitääkin miehen kurissa. Eli Ramosia olisin myös äänestänyt...  8)
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: pälle - 17.06.2006, 00.23.29
valencialle on ääneni mennyt, mielestäni pelannut todella vakuutavasti oikeella laidalla..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: #17 - 17.06.2006, 20.55.18
Ääni meni Ronnielle.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: STRIKER - 17.06.2006, 21.40.11
Ronaldolle meni, kun Ramosta ei voi äänestää. Ensimmäisenä haastajana on mielestäni Rooney. Riippuu paljolti siitä mikä joukkue pääsee pitkälle kisoissa...
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: RONALDO - 17.06.2006, 21.45.21
Samanlailla kuin muilla eli Ramosta olisin äänestänyt jos olisi ollut vaihtoehdoissa, oon viä kolmen vaiheilla että äänestäiskö Ronaldoa, Rooneyta vai Messiä  ???
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: RONALDO - 07.07.2006, 17.19.32
Podolski vei sitten tuon palkinnon.
Ihan hyvä valinta kylläkin.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: mikko29 - 07.07.2006, 17.23.06
Olisin ronaldolle antanut,vaikka esitys Ranskaa vastaan jäi hänen heikoimmakseen...Ei hän siinäkään tosin mikään tosi huono ollut,oli vaan liikaa yrittämistä.
Otsikko: Re: 2006 FIFA WC Best Young Player Award
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.07.2006, 23.14.19
Tolle valinnalle ei voi kun nauraa. Podolski pelasi yhden huippu ottelun Ruotsia vastaan loput ottelut ollut Klosen varjossa  :peukku_alas: