RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 06.07.2006, 00.09.37
-
Eli onko se Cannavaro vai Zidane, joka pokaalin ensimmäisenä ilmaan nostaa? Ja nyt kysytään kumman uskotte voittavan, ei kumman toivotte voittavan...
Oma ääneni menee Ranskalle.
-
Ja nyt kysytään kumman uskotte voittavan, ei kumman toivotte voittavan...
No kun kerran noin tiukka ottelupari on kyseessä, niin uskonpa että kaikki valitsevat juuri sen jota toivovat :P
Ranskan valitsin
-
Ranskahan se voittaa. Pirun kun tiputtivat Brassit.. Vieläkin kyrsii.
-
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
-
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
No pitäähän sitä valinnanvaraa olla! ;) Joku on sitä paitsi äänestänyt sitä....eikä sitä tiedä, vaikka Italian sopupelit ulottuisivat MM- kisoihin asti ja Saksa selviäisi finaaliin. ::)
-
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
No pitäähän sitä valinnanvaraa olla! ;) Joku on sitä paitsi äänestänyt sitä....eikä sitä tiedä, vaikka Italian sopupelit ulottuisivat MM- kisoihin asti ja Saksa selviäisi finaaliin. ::)
Koska sitä voi italiasta varma olla ;D
-
Zidane nostaa pokaalin uran päätteksi tai saan kunnon hermo romahduksen :peukku_ylos: >:D
-
Italiaa veikataan täällä. Tosin jos Ranska voittaa, niin voi olla iloinen Zidanen puolesta :)
-
Eiköhän Ranska vie kun ovat tuonne asti selvinneet alun vaikeuksista.
-
Pahoin pelkään, että Italia vie. :-[ :peukku_alas: