RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: STRIKER - 06.07.2006, 00.09.37

Otsikko: MM 2006?
Kirjoitti: STRIKER - 06.07.2006, 00.09.37
Eli onko se Cannavaro vai Zidane, joka pokaalin ensimmäisenä ilmaan nostaa? Ja nyt kysytään kumman uskotte voittavan, ei kumman toivotte voittavan...
Oma ääneni menee Ranskalle.
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: Joni - 06.07.2006, 02.19.05
Ja nyt kysytään kumman uskotte voittavan, ei kumman toivotte voittavan...

No kun kerran noin tiukka ottelupari on kyseessä, niin uskonpa että kaikki valitsevat juuri sen jota toivovat :P

Ranskan valitsin
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: R10 - 06.07.2006, 11.30.47
Ranskahan se voittaa. Pirun kun tiputtivat Brassit.. Vieläkin kyrsii.
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: E-spel - 06.07.2006, 12.20.08
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: STRIKER - 06.07.2006, 15.36.51
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
No pitäähän sitä valinnanvaraa olla!  ;) Joku on sitä paitsi äänestänyt sitä....eikä sitä tiedä, vaikka Italian sopupelit ulottuisivat MM- kisoihin asti ja Saksa selviäisi finaaliin.  ::)
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: Cicinho - 06.07.2006, 16.27.20
Ranskalle ääni, mutta mitä toi kolmas vaihtoehto tossa tekee?
No pitäähän sitä valinnanvaraa olla!  ;) Joku on sitä paitsi äänestänyt sitä....eikä sitä tiedä, vaikka Italian sopupelit ulottuisivat MM- kisoihin asti ja Saksa selviäisi finaaliin.  ::)

Koska sitä voi italiasta varma olla ;D
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 06.07.2006, 16.57.05
Zidane nostaa pokaalin uran päätteksi tai saan kunnon hermo romahduksen  :peukku_ylos:  >:D
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: Petri - 06.07.2006, 19.15.54
Italiaa veikataan täällä. Tosin jos Ranska voittaa, niin voi olla iloinen Zidanen puolesta  :)
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: RONALDO - 06.07.2006, 19.21.42
Eiköhän Ranska vie kun ovat tuonne asti selvinneet alun vaikeuksista.
Otsikko: Re: MM 2006?
Kirjoitti: HannuTouru - 07.07.2006, 13.37.38
Pahoin pelkään, että Italia vie.  :-[ :peukku_alas: