RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: babar - 11.06.2007, 23.45.47
-
muutama peli jäljellä kumpi voittaa Real vai Barca.(kysymys on ehkä hieman tyhmä, koska foorumilla kaikki on luultavasti Realin kannattajia mutta laitoinpa huvikseni tälläsen)
-
Ei perkele. ;D Hieno topikki, hieno äänestys, varmasti kova panemaan tjsp jne.
Vastataanpa, että ehkä.
-
Hyvä ja tärkeä äänestys :peukku_ylos: