RealMadridFIN::foorum

Vapaa keskustelu => Äänestysalue => Aiheen aloitti: babar - 11.06.2007, 23.45.47

Otsikko: Voittaako Real mestaruuden
Kirjoitti: babar - 11.06.2007, 23.45.47
muutama peli jäljellä kumpi voittaa Real vai Barca.(kysymys on ehkä hieman tyhmä, koska foorumilla kaikki on luultavasti Realin kannattajia mutta laitoinpa huvikseni tälläsen)
Otsikko: Re: Voittaako Real mestaruuden
Kirjoitti: #17 - 11.06.2007, 23.50.43
Ei perkele.  ;D Hieno topikki, hieno äänestys, varmasti kova panemaan tjsp jne.

Vastataanpa, että ehkä.
Otsikko: Re: Voittaako Real mestaruuden
Kirjoitti: el Blanco - 12.06.2007, 00.16.03
Hyvä ja tärkeä äänestys :peukku_ylos: