RealMadridFIN::foorum
Vapaa keskustelu => Muu jalkapallo => Aiheen aloitti: Cicinho - 07.09.2007, 22.29.06
-
Huomenna Vaasassa Suomi u-21 vastaan Skotlannin u-21 EM-karsinta. Täytyy raahautua paikanpäälle
-
Suomelle komea 3-2 voitto Skotlantia vastaan. Petrescun pyssy varsinkin oli aika komea.