11
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Mágico Madrid 23.06.2026, 13.53.54 »AS kertoo, että Madrid on valinnut Enzon kohteekseen.
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.Niin jossain kohtaa pallo putosi. Jos ajatellaan, että Fede ja Casemiro olivat ensimmäiset näistä nuorista jotka hankittiin. Sitten seurasi vinit ja rodrygot. Sanoisin, että aika komiasti rekrypuoli toimi noihin aikoihin ja saatiin niitä edustusjoukkueen tukipilareita "halvalla". Hutejakin tietenkin tulee, mutta niin niitä tulee myös kokeneempien pelaajien kohdalla. Enrick ja Masta olisivat juuri sen pelipaikan pelaajia joita voisi tarvita, mutta kun isot pomot kuolaa lisää Galactikoja niin minkäs teet.
Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.
Myyntiin vaan, sitä toivon ennen kaikkea pelaajan kannalta. Kehittyminen ei pääse kunnolla tapahtumaan kun pelaaja joutuu elämään epävarmuudessa, Realillaki alkaa olla tuollainen Chelseamainen taktiikka, missä ostetaan varmuuden vuoksi pelaajia ja kerätään kuin pokemonkortteja, vailla minkäänlaista ideaa tai strategiaa pelaajan kehittymisen kannalta. Tuskin Endricken tai Mastankaa vuoksi on laadittu mitää suunnitelmia.
Tähän kun saisi jonkinlaisen säännön, niin potentiaalisia pelaajia jäisi muillekkin.