Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Kultainen kenkä 19.06.2026, 21.49.51 »
Valitettavasti vaikka olisi 300 miljoonaa, Bayern ei myy
22
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Alpo 19.06.2026, 21.22.19 »
Nyt huhutaan, ettei ollakaan Enzon perässä. Ilmeisesti Jose ei häntä halua. Ymmärrän, jos haluaa joukkueeseen hyvää harmoniaa.

Olisen kimpussa ollaan ihan tosissaan ja 200milj ollaan valmiita upottamaan.

23
Keskustelua Real Madridista / Vs: Varmistuneet siirrot 2026
« Uusin viesti kirjoittanut maheinon 19.06.2026, 10.30.41 »
Valitettavasti Valdebebas tuottaa nyt niin paljon laadukkaita pelaajia, ettei kaikille voi tarjota edes mahdollisuutta edustuksessa.

Homman juoni menee jotakuinkin niin, että tuurilla edustukseen tulee tarve, kun pelaat Castillassa ja samaan aikaa pitää onnistua edarin treeneissä ja niillä vähillä minuuteilla jotka edarin peleissä saa. Munozin missattu avopaikka hyvä esimerkki siitä, miten tulevaisuus voisi olla erinäköinen jos osuma olisi tullut. Gonzalon onnistuminen kesäkisoissa toi paikan edustuksen rinkiin.

Koska UEFA rajoittaa lainapelaajien määriä on Madrid siirtynyt systeemiin, jossa pelaajat myydään takaisinosto-optiolla. Jos potentiaali on suuri, niin pyritään löytämään seura, jossa ennen kaikkea löytyy peliaikaa ja kasvu on mahdollista sekä asetetaan siirtosumman alhaiseksi, jotta takaisinosto jäisi halvaksi.

Osalla pelaajista on siis tarkoitus tuottaa rahoitusta ja osasta saada takaisin valmiita edarin tasoon kykeneviä pelimiehiä kuten Carvajal ja Casemiro.

Viimeinen vaihe jossa pelaajalle ei ole paikkaa edarissa, mutta kasvaa ulos sijoitusseurasta on Madridille ikävä, koska silloin katoaa kontrolli. Tällöin pyrimme saamaan edes etuosto-oikeuden, jotta hallinnasta jäisi edes rippeet. Näitä ovat olleet ainakin Hakimin ja Munozin tapaukset. Käytännössä pelaaja on tässä kohtaa jo menetetty.
24
Keskustelua Real Madridista / Vs: Varmistuneet siirrot 2026
« Uusin viesti kirjoittanut TAMI 19.06.2026, 10.07.25 »
Victor Munoz Poiliin. Realille 20milj ja ensi kesänä mahdollisuus ostaa takaisin.

https://www.liverpoolfc.com/news/liverpool-agree-deal-sign-spain-forward-victor-munoz

Munozille helppo toivoa kaikkea hyvää. Mielenkiintoinen nopea sähikäinen.

Tuntuu, että mahdollisuudet Realissa haudattiin siihen yhteen missiin Barcaa vastaan. Olisi ansainnut parempaa.
25
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut maheinon 18.06.2026, 22.09.26 »
Sitten taas huhuihin.Real Madrid on hankkimssa Enzo Fernandezin ja Michael Olisen, Ilmeisesti 400milj löytynyt jostain. Taitaa mennä kisahuhuihin.

Muuten markkina onkin sitten todella hiljainen.
26
Keskustelua Real Madridista / Vs: Varmistuneet siirrot 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Alpo 18.06.2026, 22.03.07 »
Victor Munoz Poiliin. Realille 20milj ja ensi kesänä mahdollisuus ostaa takaisin.

https://www.liverpoolfc.com/news/liverpool-agree-deal-sign-spain-forward-victor-munoz

27
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Alpo 18.06.2026, 20.05.43 »
Valverde ei vieläkään osaa puolustaa tyhjää tilaa takanaan, joutuu 6-paikalla pelatessa peruuttamaan toppareiden eteen ja saamaan koko ajan tukea muilta.

Tchouaméni pystyy tähän itsekseen ja on sen takia jokaisen valmentajan unelmapelaaja.

Sitten taas huhuihin.Real Madrid on hankkimssa Enzo Fernandezin ja Michael Olisen, Ilmeisesti 400milj löytynyt jostain. Taitaa mennä kisahuhuihin.
29
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut maheinon 18.06.2026, 18.06.34 »
Näkemykseni on, että Valverde on parempi pelaaja kairaamaan palloa pois kun vastustaja lähtee vastahyökkäykseen kuin Tchouameni. Tchoua on hyvä hidastamaan hyökkäystä ja tekemään riiston ennen kuin vastustaja menee ohi, mutta ei kovin hyvä takaa-ajaja.

Valverde on lisäksi pallollisena aivan eri luokan pelaaja eikä hänestä ole kuitenkaan ylempänä pelintekijäksi, joten jos hänet halutaan avaukseen mahduttaa niin se rooli on keskikentän puolustava rooli.

Tchouamenin myyntiä ollaan mielestäni valmisteltu jo 2-3 kautta ja sen vuoksi nyt oli suunnitelmana saada kausi alle keskikentällä pelaten eikä topparina, jotta hinta saadaan ylös ja ottajat kiinnostumaan.

Casemiron tavoin Tchoa on lähinnä vain tiellä kun palloa aletaan pelaamaan.
30
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Ultras Sur 18.06.2026, 13.43.45 »
Real tarvitsee parhaassa iässä olevia pelaajia, eikä niinkään näitä nuoria lupauksia. Nuoria lupauksia seurasta löytyy jo ihan tarpeeksi. Sisään pitäisi tuoda juuri Schlotterbeckin ja Enzon kaltaisia pelaajia, jotka ovat jo osoittaneet tasonsa ja ovat lähestymässä niin sanottua primeään.

Tchouameni ei ole pallollisesti paras pelaaja, mutta ei ollut Casemirokaan. Siksi se pelinrytmittäjä on tärkein hankinta, niin saadaan vähennettyä Tchouamenin pallollista vastuuta. Puolustussuuntaanhan Tchou on ihan maailman parhaita omalla pelipaikallaan. Profiililtaan oikeasti aika lähellä Casemiroa.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10