81
Keskustelua Real Madridista / Vs: Huhuja pelaajasiirroista 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Chris 11.06.2026, 20.16.14 »Jos yrittämällä yritetään hakea jotain positiivista tästä, niin ehkä Bernardossa parhaimmillaan on potentiaalia Modricin tyyppiseksi hahmoksi joukkueeseen/pukukoppiin.Tätä tässä taidetaan hakea, johtajuutta, ei niinkään isoa pelillistä lisäystä. Romano myllyttää siirtoa jo kovasti, joten taitaa tapahtua. Laatupelaaja, ei siinä, en itsekkään suurin fani ole ollut, mutta jos palkka on maltillinen ja tästä saadaan auktoriteettia koppiin noille nuorille kermaperseille niin annetaan mahdollisuus. Toivoa sopii, että tämä ei ole keskikentän ainoa hankinta, vaan Vitinha, Enzo tai muu voitaisiin vielä naarata riveihin.
En vain ole ikinä syttynyt itse pelaajaan. Tulee mieleen loppuaikojen Isco, joka hyörii ja pyörii, mutta tehoja ei tule koskaan.
Tuoreimmat viestit
täysin feikki tarjous jotta voi sanoa tehneensä sen 150 miljoonan tarjouksen. Ja saipa vielä kiusattua Barcan toimistoa nostamalla Julianin hintaa.