Kirjoittaja Aihe: Pretemporada 2008/2009  (Luettu 34697 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #160 : 27.08.2008, 22.32.39 »
Dudek;
Ramos, Pepe, Metzelder, Marcelo;
Gago;
Van der Vaart, Guti, Robben;
Raúl, Higuaín.

Tuollaisella porukalla kohta viimeiseen harjoitusotteluun Lissabonin Sportingia vastaan, pelissä siis 30. Trofeo Santiago Bernabéu. Gago ja Marcelo pelaavat ensimmäiset minuuttinsa joukkueessa tällä kaudella.

Striimit: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=17482&part=sports

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #161 : 27.08.2008, 23.18.40 »
Näyttää hyvältä! (Kokoonpano)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #162 : 27.08.2008, 23.29.06 »
Kahta ekaa maalia en nähnyt mutta herranjestas mikä maali Higuainilta tämä kolmas :o. Ja Marcelon koko kentän kuljetukselle vähintään yhtä iso :peukku_ylos:.

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #163 : 27.08.2008, 23.33.42 »
Eka maali lähti nopeasta vastahyökkäyksestä, Guti nosti pallon rangaistusalueen nurkalle Higuaínille, joka harhautti puolustajan ja tykitti keskelle maalia ohi Rui Patrícion. Paria minuuttia myöhemmin Robben laukoi boksin ulkopuolelta takanurkkaan. Tappavaa viimeistelyä. :pallo:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #164 : 27.08.2008, 23.48.44 »
5-1 jo! mitä helvetti, kuitenkin vasta 43 min pelattu :o

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #165 : 27.08.2008, 23.53.10 »
Saisko muutkin maalintekijät?

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #166 : 27.08.2008, 23.56.01 »
Raul pilkusta 4-1 ja sit VDV

Kooma

  • Viestejä: 534
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #167 : 28.08.2008, 00.14.22 »
Tukku vaihtoja toisen puolison alkuun:

Dudek → Codina
Raúl → Van Nistelrooy
Ramos → Torres
Metzelder → García
Pepe → Cannavaro
Robben → Drenthe
Guti → De la Red

Cannavarolla kapteeninnauha. :peukku_ylos:

pähkinä

  • Viestejä: 800
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #168 : 28.08.2008, 00.25.19 »
Ainakin 2. puoliajan alkua vieny Sporting, no vaihtojakin tosin tehtiin aikas paljon

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #169 : 28.08.2008, 10.11.10 »
Peli ilmeisesti ykkösporukalla vaikuttanut varsin hyvältä  :peukku_ylos:

Olihan jäätävää viimeistelyä Higuainilta  :o
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008, 10.23.17 kirjoittanut SSolari »

El Fenomena

  • Viestejä: 188
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #170 : 28.08.2008, 18.16.41 »
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #171 : 28.08.2008, 19.02.36 »
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?

Marcan etusivulta ainaki aikasemmin tänään näkyi.
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Pretemporada 2008/2009
« Vastaus #172 : 28.08.2008, 21.28.08 »
Osaako joku sanoa mistä näkis maalit?


Googleen Madrid Sporting hakusanoilla pitäis tulla kohteita