Kirjoittaja Aihe: Confederations Cup  (Luettu 3109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Confederations Cup
« : 16.06.2005, 11.18.58 »
Alkoi eilen ja Uk on mukana. Kuka vie, veikkauksia sekä muita kommentteja koskien MM-esiturnausta (kinkkucup). Oma veikkaus voittajaksi on Argentiina, vaikka nyt vähän olikin takkuilua Tunisiaa vastaan. Real Madrid on myös edustettuna turnauksessa Walter Samuelin toimesta.
Mukanahan ovat siis: Brasilia, Argentiina, Saksa, Kreikka, Australia, Tunisia, Japani ja Meksiko.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2005, 11.20.49 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

  • Vieras
Re:Confederations Cup
« Vastaus #1 : 16.06.2005, 15.11.58 »
Argentiinaa itsekin khyl veikkailisin...

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Confederations Cup
« Vastaus #2 : 16.06.2005, 15.53.37 »
Argentiina on aina ollut suosikki Suomen lisäksi, mutta jostain kumman syystä on arvokisoissa aina pakko liputtaa Argentiinan puolesta eikä Suomen.

Brasilialle toivoisin myös menestystä, unelma finaali olisi Argentiina vs Brasilia jos se vaan on mahdollinen
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Confederations Cup
« Vastaus #3 : 16.06.2005, 16.07.29 »
Harmi, ettei ehdi seurata tätä hienoa turnausta kovin paljoa :(

Voittajaksi veikkaisin Brasilia, Argentiina tai Saksa. Hyvällä pelillä Mexicolla vois olla mahdollisuudet yllätykseen.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Confederations Cup
« Vastaus #4 : 16.06.2005, 22.32.26 »
Huoh, onpas taas puuduttavaa Kreikalta. Onneks Adriano teki maalin.  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Confederations Cup
« Vastaus #5 : 27.06.2005, 17.02.11 »
Finaalissa kohtaavat siis keskiviikkona Argentiina ja Brasilia  :o Tuo peli on niin sanotusti "must".
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Confederations Cup
« Vastaus #6 : 28.06.2005, 17.41.31 »
Finaalissa kohtaavat siis keskiviikkona Argentiina ja Brasilia  :o Tuo peli on niin sanotusti "must".
Todellakin, Meksiko pelas kyllä loistavasti tuon Argentiina matsin yllätyin kyl kuinka kova se oli
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Confederations Cup
« Vastaus #7 : 30.06.2005, 21.05.58 »
Olipa kesy Argentiina (n) nooh ei ole epäselvyyttä ensi kesän suurimmasta voittaja suosikista ton matsin jälkeen ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Confederations Cup
« Vastaus #8 : 30.06.2005, 22.43.41 »
Joop, tosin Saksa pelaa parhaillaan kanssa vakuuttavaa peliä. Jos Jürgen saa vuodessa vielä puolustuksen toimimaan ni miksei myös Saksa vois hoitaa MM-kisoja kotiin.

P.S. Nyt sitten mitataan, onko Jürgenissä Führerin vikaa.  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio