Viihdyttävää pallon siirtelyä, mutta ei paljon lämmitä, kun tuloksena nolla maalia.
Jos jotain positiivista, niin Mendyä ei ole yhtään ikävä vaan Camavinga ollut 1,5 pelin otannalla hyvä stuntti LB.
Modric taas huono penkiltä, ei oikein pääse rytmiin, jos tulee vaihdosta sisään.
Oishan se kiva kun voisi jotain vaihtoja tehdä tällaisten matsien lopussa, mutta eipä tuolla penkillä ketään parempaa ollut tarjolla.