Eli olet sitä mieltä, että Real Madridin on hankittava toppari vain paikkaamaan loukkaantumisia.. Garay oltaisiin otettu jo täksi kaudeksi, jos topparia todella tarvittaisiin.
Real Madridin topparit: Pepe, Cannavaro, Metzelder, Javi Garcia, Heinze, Ramos ja mahdollisesti jopa De la Red. Eli Real Madridin topparirintama on melkoisen leveä.
No en sanoisi tuota toppariosastoa kuitenkaan leveäksi. Johtunee siitä, että Salgadolle en antaisi peliaikaa suosiolla ensi kaudella. Pukukopissa Salgadon rooli lienee kuitenkin iso. Ramos ei siis ole vaihtoehto keskelle, koska ei ole vaihtoehtoa oikealle laidalle. Salgado on parhaat päivänsä kentällä nähnyt.
De La Red ei mielestäni myöskään ole vaihtoehto keskelle. Se näkyisi pelissä myös liikaa.
Heinze taas on potentiaalinen paikkaaja Marcelolle vasemmalla laidalla, koska Drenthen varaan ei puolustussuuntaan voi laskea.
Jäljelle jää siis Pepe, Canna, Metz ja Javi Garcia, jonka otteita olen itse nähnyt aivan liian vähän. Realissa pelaajat tuppaavat pelaamaan hieman edellistä seuraansa alempana, johtuen tietysti ringin laadukkuudesta.
Kyllä tuon Garayn kutsuminen rinkiin jo täksi kaudeksi on mielestäni ihan perusteltua. Toki täydentäviä vaihtoehtoja ei enää tarvita. Itse näkisin mieluusti keskellä Pepen ja Garayn jo tällä kaudella. Ramos sitten oikealla ja Marcelo vasemmalla.
Tarkoitan lähinnä sitä, että joukkuetta tulisi tarkastella kokonaisuutena. Tuota puolustuslinjaa kokonaisuudessaan voidaan kuitenkin tarkastella irrallisena, sillä kolmen alakertaan siirtyminen ei ole laisinkaan realistinen vaihtoehto.