Sulateltuani asiaa olen itsekin ehdottomasti Schusterin jatkon kannalla, kunhan liiga nyt siis hoidetaan kunnialla loppuun asti. Ihmettelen vaan, miksi esitykset ovat kerta toisensa jälkeen munattomia. Esimerkiksi, kun Real pelaa vieraissa niin vastustaja karvaa yleensä helvetin ylhäältä, samoin vastustajan pelaajat painavat Realin jätkien perässä kuin viimeistä päivää. Sitten selitellään, että vastustaja oli todella energinen eikä antanut pelata ollenkaan. Nyt Valenciaa vastaan odoteltiin koko ajan, että vastustaja saa sen ekan maalin aikaan. Tuntui, että porukalta loppui keinot päästessään vastustajan kenttäpuoliskolle. Vastustajien pitäisi tulla pelokkaina Bernabeulle

, mutta nykyään se on paikka, missä Real antaa ajoittain pelata rauhassa. Pointti tästä sekavasta kappaleesta on se, ettei pelaajilla näy aina sitä voiton tahtoa. Silloin kun se näkyy, on vastustaja pulassa. Ja se on nimenomaan koutsin homma saada oikea tappoasenne päälle!!!
Mielestäni Realin suurin ongelma on pelaaminen vastustajan rankkarialueen ja puoliviivan välissä. Johtuuko Schusterin "taktisesta kyvyttömyydestä (liioiteltu termi)" vai pelaajien ailahtelevaisuudesta? Tähän ongelmaan tosin auttaa tosi paljon laitapakkien nousut, joita emme ole parina viime kuukautena nähneet.
En vaihda mielipidettäni Schusterin jatkon suhteen, vaikka häviäisimme Sevillalle, mutta niin tapahtuessa saattaa johtokunta pitää "ylimääräisen" kokouksen...
Olen samaa mieltä peikon kanssa, että joukkue näyttää lupaavlta, kunhan vaan saataisiin porukasta kaikki tehot irti.